استاندار ایلام:

۳۲ میلیارد ریال به دهیاری شهرک شهید کشوری اختصاص یافت

استاندار ایلام با بیان اینکه الحاق شهرک شهید کشوری به شهر ایلام به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهرک پیگیری می‌شود، گفت: ۳۲ میلیارد ریال به دهیاری این شهرک اختصاص یافته است.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام با مردم شهرک شهید کشوری (سرطاف) به همراه معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی پس از بازدید از این شهرک، در جمع مردم این شهرک در مسجد حضرت فاطمه زهراء (س) حضور یافت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و ۸۰ شهید شهرک شهید کشوری است که روز به روز همچون یک درخت تنومند در حال رشد است، گفت: با وجود همه هجمه‌های سنگین جبهه استکبار و بدخواهان نظام، کوچکترین خللی در حرکت نظام و عزم و اراده مردم به وجود نیامده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هر ساله با هجمه دشمنان نظام و انقلاب مواجه است، بیان کرد: کمتر کشوری می‌تواند این تاب‌آوری را در برابر همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان داشته باشد و در جغرافیای دنیا، هیچ کشوری نمی‌تواند این ادعا را داشته باشد که با وجود تهدیدات نرم و سخت دشمن، حامی مستضعفان دنیا نیز باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: مردم فلسطین و غزه با سلاح ایمان و توکل به خدا و بدون ارتش منسجم، رژیم صهیونیستی را مغلوب خود کرده است و این پیروزی‌های پی درپی ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: دهیاری ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
میدونین جوانترین تایید صلاحیت شده این دوره مجلس برای حوزه تهران، یک فرد ۳۲ ساله ایلامی است؟