قائم مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در استان خبر داد.

حجت الاسلام دیلم گفت: تا امروز پنجشنبه ۲۸ دیماه، بیش از پنج هزار نفر برای شرکت در اعتکاف ثبت نام کرده اند.

او با بیان اینکه امسال پیش بینی شده بیش از ۲۵ هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند، افزود: امسال با همکاری مردم و حضور تشکل‌های مذهبی، ۴۰۰ مسجد در سراسر استان با برنامه‌های متنوع و با نشاط، میزبان معتکفین هستند.

او گفت: حضور گسترده پدران و مادران به همراه نوجوانان و جوانان خود در این مراسم معنوی، زینت بخش مساجد است و در واقع، گام نهادن در راستای تربیت نسلی، مومن، مجاهد و معتقد به مبانی اسلام ناب و ایجاد خانواده تمدن ساز است.

حجت‌الاسلام دیلم گفت: اعتکاف یک سلوک جمعی توحیدی و فرصتی کم نظیر برای خودسازی است، معتکفین در ماه رجب در بهترین مکان، بهترین ایام، بهترین اعمال را برای رسیدن به قرب الی الله و اصلاح امور خود انجام می‌دهند.

قائم مقام مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند می‌توانند با کمک‌های مالی و پرداخت هزینه معتکفین در برگزاری این مراسم معنوی سهیم باشند.

دیلم ادامه داد: برای ثبت نام جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف، هم استانی‌ها می‌توانند هرچه سریعتر به مساجد و ادارات تبلیغات اسلامی محل و شهرستان خود مراجعه کنند و ثبت نام را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

مراسم معنوی اعتکاف امسال از تاریخ ۵ تا ۷ بهمن برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.