مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۹ هزار و ۷۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

ذوالفقاری در جام رسانه‌ای امید به میزبانی سالن شهید بسطامی سپاه استان سمنان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۹ هزار و ۷۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همچنین در کنار تسهیلات، مقوله آموزش و اشتغال‌زایی را در دستور کار دارد، افزود: مشاغل ایجاد شده برای مددجویان استان در ۳۵۰ رسته شغلی شامل دامداری، قالیبافی، مشاغل خانگی و روستایی، کشاورزی و خدمات و … بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تعهد این اداره کل در سامانه رصد دو هزار و ۸۰۰ شغل در سال ۱۴۰۲ بوده است، ابراز کرد: در ۹ ماهه امسال دو هزار و ۶۶۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد از طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان استان سمنان در روستاها و ۴۰ درصد در شهرها بوده است، گفت: استفاده از کارآفرینان استان برای جذب مددجویان کمیته امداد در سراسر استان در فرصت‌های شغلی از جمله دیگر اقدامات در زمینه اشتغال‌زایی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.