مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تاکید بر مصرف بهینه، گفت : مصرف گاز در استان طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز ۱۳ میلیون متر مکعب گذشت.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بر لزوم مدیریت مصرف گاز تاکید کرد و گفت : میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری طی شبانه‌روز گذشته به بیش از ۱۳ میلیون متر مکعب رسید.

مدیر شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه سرمای شدید زمستانی هنوز بر استان حاکم نیست، افزود: انتظار می‌رود برای تامین گاز همه مشترکان الگوی مصرف را رعایت کنند.

وی گفت: تعداد مشترکان گاز طبیعی این استان در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی هم اکنون بیش از ۶۹۵ هزار مشترک است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: حدود ۷۰ درصد مشترکان خانگی، اداری، تجاری هستند و مابقی یعنی ۳۰ درصد مشترکان بخش صنعتی از جمله پتروشیمی و نیروگاه و.. هستند.

ناصری با اشاره به انجام نظارت‌های پایشی شرکت گاز در اماکن تجاری و اداری گفت: تاکنون به تعداد زیادی از این امکان هشدار داده شده و انشعاب گاز حدود ۱۵ واحد تجاری قطع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین مصرف گاز توسط مشترکان خانگی است بنابراین شهروندان باید در مصرف بهینه گاز دقت بیشتری داشته باشند و مدیران دستگاه‌ها نسبت به کنترل سیستم‌های گرمایشی خود نظارت بیشتری داشته و دما را در ۱۸ درجه نگه دارند.

اصری با اشاره به اینکه در جهت بهینه‌سازی مصرف نیازمند همکاری و همراهی جدی مردم و مسئولان هستیم، خاطرنشان کرد: رعایت نکات ساده‌ای همچون پوشاندن درز‌های در و پنجره‌ها، بستن کانال کولر، پوشیدن لباس گرم می‌تواند ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف گاز منازل را کاهش دهد .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.