مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: موضوع تامین آب کشاورزی شهرستان شادگان بصورت  ویژه پیگیری می‌شود.

صدریان فرمدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: برای آب شرایط چیزی که پیش بینی شد رقم نخورد و الان منابع ما در حوزه سد مارون محدود است  و  لازم است کشاورزان عزیزان همکاری و همراهی کنند تا انشالله بتوانیم کمترین آسیب به عزیزان ذینفع وارد شود.

او می‌گوید: در شرایط موجود  نقاط حساس و مهم وجود دارد همانند آب شرب ، نخیلات و کشت های دائم این از اولویت های مهم سازمان آب و برق تلقی می شود و  در ماه های پیش رو  باید با برنامه ریزی، مدیریت آبی تا پایان سال صورت گیرد.

صدریان فر ادامه داد: در  روزهای آتی جلساتی با محوریت میزان رها سازی  و یا چگونگی رها سازی از نظر زمانبندی و مقدار آن  در  شورای سازگاری کم آبی  و شورای کشاورزی در سطح استانی تشکیل می شود.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان افزود: در این خصوص بررسی های کارشناسی انجام می شود و  بین دستگاههای مختلفی که مرتبط موضوع   تصمیم گیری خواهد شد  و سازمان آب و برق بعنوان مجری سیاست و  تصمیمات این دستگاه ها است و امیدواریم تصمیماتی گرفته شود که برای تمامی کشاورزان خیر و برکت داشته باشد.

صدریان فر بر لزوم رعایت نوبت بندی در  بالا دست و پایین دست در  رساندن آب کشاورزی تاکید کرد و  گفت: عنایات خداوند متعال را نباید فراموش کنیم و همه کشاورزان عزیز دعا کنند تا از  رحمت خدواند بی نصیب نشویم. 

برچسب ها: تامین آب ، آب کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.