راهداران، ناجی جان مادران باردار در چالدران

رئیس راهداری چالدران گفت: راهداران این شهرستان جان دو مادر باردار را نجات دادند.

باقرزاده رئیس اداره راهداری و حمل و‌ نقل جاده‌ای شهرستان چالدران از نجات جان دو مادر باردار از روستای اینجه این شهرستان چالدران به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود، خبر داد و گفت: در اثر بارش شدید برف و مسدود شدن محور روستایی اینجه در اسرع وقت عوامل راهداری در محل حضور یافته و اقدام به بازگشایی مسیر نموده و در نهایت دو مادر تحویل عوامل اورژانس شد.

وی در تشریح اقدام ارزشمند راهداران شهرستان چالدران گفت: با توجه به انسداد مسیر دسترسی به روستای اینجه یک دستگاه لودر و ۳ نفر از همکاران این اداره با پیمایش مسیر به ۵۰۰ متری این روستا رسیدند که با توجه به بارش بسیار شدید برف، لودر نیز از ادامه مسیر بازماند و همکاران راهداری به صورت پیاده عازم روستا شده و این دو زن باردار را تا رسیدن به خودرو اداره همراهی کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالدران خاطر نشان کرد: کلیه عملیات امداد رسانی و انتقال این این دو زن باردار به مراکز درمانی توسط عوامل راهداری انجام شد.

باقرزاده می گوید: عملیات برف روبی محور‌های روستائی شهرستان چالدران همچنان ادامه دارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر راه دسترسی به ۱۵ روستای باقی مانده را نیز بازگشائی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.