مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بارش باران و برف پراکنده، و وزش باد شدید در برخی نقاط برای شهر‌های این استان در هفته پایانی دی ۱۴۰۲ پیش‌بینی می‌شود.

ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، استان سمنان امروز تا اواخر وقت فردا رشد ابر و به ویژه در نواحی صنعتی و نیمه غربی استان افزایش غلظت غبار و آلاینده‌های جوی دور از انتظار نیست.

مصطفوی ادامه داد: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز چهارشنبه نقاط مختلف استان سمنان از جمله ارتفاعات و نواحی شمالی را در برمی‌گیرد و تا اواخر وقت پنجشنبه ادامه دارد و روز‌های جمعه و شنبه دمای هوای در استان سمنان تغییر محسوس نخواهد داشت و با رشد ابر همراه است.

وی تصریح کرد: بارش پراکنده باران و برف در نقاط مختلف استان به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات از جمله پیش‌بینی‌های هواشناسی استان سمنان برای آخر هفته جاری است.

مصطفوی با اشاره به آمار جوی شبانه‌روز گذشته اظهار کرد: مجن در شاهرود با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و ایوانکی گرمسار با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر سمنان نیز برای روز‌های پایانی این هفته به طور میانگین ۱۳ و یک درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.