محمود پاک نیت: جشنواره تئاتر رضوی باعث پیشرفت و تقابل افکار گروه‌ها می‌شود

پاک نیت با بیان اینکه برپایی جشنواره‌ها باعث تقابل افکار گروه‌ها می‌شود، گفت: در چنین محافلی گروه‌ها می‌توانند همدیگر را پیدا کرده و با هم تبادل نظر کنند.

محمود پاک نیت درباره جشنواره ملی تئاتر رضوی اظهار داشت: از نظر هنری و فرهنگی برای هر سازمان و رشته‌ای که کار فرهنگی و هنری بشود من تبریک می‌گویم.

وی گفت: به افرادی که برگزار کننده چنین جشنواره‌هایی هستند حالا چه تئاتر رضوی باشد چه تئاتر بسیج و سایر جشنواره‌های تئاتر... نیز ارزش قائل هستم.

پاک نیت با بیان اینکه برپایی جشنواره‌ها باعث تقابل افکار گروه‌ها می‌شود، افزود: در چنین محافلی گروه‌ها می‌توانند همدیگر را پیدا کرده و با هم تبادل نظر کنند و اشکالاتشان را باهم برطرف کنند.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان بیان کرد: با تداوم چنین رویداد‌هایی و با استمرار چنین ارتباطی بین هنرمندان، گروه‌های نمایشی می‌توانند کار‌های موفق تری را روزها، ماه‌ها و سال‌های بعد انجام بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره‌هایی مانند امام رضا (ع) ظرفیت بین المللی هم دارند؟ اظهارداشت: هر کاری که تداوم داشته باشد ظرفیت پیدا خواهد کرد، اهداف کار هنری یک شبه و یک ماهه و یک ساله محقق نمی‌شوند بلکه باید تداوم داشته باشند، چون در صورت تداوم مطمئن باشید که موفق و حتی بین المللی هم خواهد شد.

پاک نیت با بیان اینکه متولیان امر باید احترام به مخاطب را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: روی صحبت من با کسانی است که تولیدکننده هستند، چون آن‌ها در کار خود صادق و احترام گذار تماشاگر باشند.

بازیگر فیلم «دل شکسته» اظهار داشت: دلیل احترام به تماشاگر این است که همین‌ها هستند که باعث می‌شوند نمایشی موفق شود. این مردم هستند که باعث موفقیت ما می‌شوند؛ لذا اگر مردم نباشند ما برای چه کسی می‌خواهیم اجرا کنیم پس باید آن‌ها را با رضایت و احترام راضی نگه داشت.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی با دبیری اتابک نادری فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ و با محوریت اجرای عمومی در شهر‌های محل تولید برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار