رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از فراهم شدن امکان تماس شهروندان با پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ برنامه کاربردی پلیس من خبر داد.

سرهنگ شمس الدین نژاد  گفت: دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ یکی از مراکز بسیار مهم برای پلیس و مردم است و به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان فراجا و شهروندان همواره مورد توجه قرار می‌گیرد تا پیام‌های مردمی دریافت و به آن‌ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به حجم بالای تماس‌های مردمی با این مرکز افزود: هم استانی‌ها می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ از طریق نرم‌افزار کاربردی در اپلیکیشن «پلیس من» نیز نقطه‌نظرات خود را مطرح و پیگیری کنند که از قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار امکان ارسال مستنداتی، همچون: عکس، فیلم و صوت است و این امر امکان بررسی موارد مطروحه و خدمت‌رسانی بهتر به مردم را تسهیل می‌کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی در دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان شهید ناصر فولادی جنب پلیس آگاهی بیان داشت: زمان برگزاری این جلسات از طریق رسانه‌ها به خصوص کانال پلیس کرمان در پیام رسان‌های ایتا و سروش اطلاع رسانی می‌شود و همچنین شهروندان  می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری این جلسات با شماره تلفن‌های ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲ و ۱۹۷ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.