مجمع رهروان امربه معروف استان آمادگی هرگونه همکاری را با مجموعه ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان دارد.

رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان در جلسه مشترک با ستاد امربه معروف بااشاره به تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: این شورا ترسیم راه فرهنگی شهررا برعهده دارد که با توجه به معضلات جامعه ، باید  جلسات و مصوبات آن  به صورت جدی پیگیری شود.

 جواد استکی با اشاره به ترویج فرهنگ امربه معروف در جامعه افزود: اشاعه فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر یک امر بسیار مهم است که   باید با تمام توان از ابزار‌های رسانه و فضای مجازی برای ترویج این فرهنگ استفاده کنیم.


او گفت:در جریان اغتشاشات سال گذشته اگر دشمنان نظام در مقطعی موفقیت‌هایی را کسب کردند بخاطر ضعف مدیران فرهنگی کشور بود که اهتمامی در خصوص تبیین فرهنگ غنی اسلامی را نداشته وترک فعل‌هایی داشتند که بحمدالله با استقرار دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به این موضوع مهم شده است.


رئیس مجمع اصفهان با مطالبه گری از صدا وسیما افزود: مطالبه جدی ما از صدا وسیما خصوصا مرکز اصفهان این است که محتوا‌هاو برنامه‌هایی در راستای اشاعه فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر اختصاص دهد وزمان پخش آن راهم در زمانی معین کند که اوج بازدید کنندگان از تلویزیون باشد.


استکی به انتخابات پیش رو اشاره  کردوگفت: بزرگترین معروفی که باید برای آن تلاش کنیم انتخابات پیش رو است  که باید در جهت حضور پروشور مردم در صحنه انتخابات برنامه ریزی کنیم چرا که حضور گسترده مردم باعث یاس ونا امیدی دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.


او به سرآمد بودن مردم اصفهان در همه صحنه‌های انقلاب اشاره کرد واظهار داشت: مردم استان اصفهان در تمام صحنه‌های انقلاب با حضور خود زیان زد وسرآمد کشور بوده وهست ودر شان این مردم نیست که عده‌ای هنجار شکن بخواهند اعتقادات دینی مردم را از بین ببرند باید با تمام توان در مقابل مفسدین ایستادگی وبرخوردی جدی صورت گیرد.

 استکی  افزود: شورای امربه معروف ونهی از منکر دانش آموزی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در ترویج معروف بین دانش آموزان باعث می‌شود مسئولیت پذیری نسبت به جامعه خودرا به آن‌ها بیاموزد که باید در تحقق این موضوع تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.