موتورولا از گوشی مقرون‌ به‌ صرفه موتو جی پلی (۲۰۲۴) رونمایی کرد

موتورولا از گوشی مقرون‌ به‌ صرفه موتو جی پلی (۲۰۲۴) در آمریکا رونمایی کرد؛ این گوشی به اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

موتورولا از گوشی هوشمند موتو جی پلی (۲۰۲۴) در ایالات‌متحده رونمایی کرد. این گوشی مدل بعدی Moto G Play ۲۰۲۳ محسوب می‌شود؛ مدل ۲۰۲۳ به پردازنده هلیو G۳۷ مجهز بود و در دسامبر ۲۰۲۲ (آذرماه ۱۴۰۱) عرضه شد. از ویژگی‌های برجسته مدل جدید می‌توان به صفحه‌ نمایش ۹۰ هرتزی، چیپست سری ۶ اسنپدراگون، ظرفیت بالای باتری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

بر اساس گزارشی تازه، Moto G Play ۲۰۲۴ به چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز است. این گوشی به ۴ گیگابایت رم، ۲ گیگابایت رم مجازی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی برای گرفتن عکس سلفی از یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در پنل پشتی آن دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با فلش LED در یک ماژول برآمده قرار دارد.

مشخصات و قیمت موتو جی پلی ۲۰۲۴ موتورولا

ابعاد گوشی جدید موتورولا ۱۶۳.۸۲ در ۷۴.۹۶ در ۸.۲۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم است. این گوشی دارای شاسی ضدآب و لایه‌ای از گوریلا گلس ۳ روی نمایشگر است. اندازه پنل LCD این گوشی ۶.۵ اینچ است و وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل +HD، رفرش ریت ۹۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۲۶۹ ppi و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

سیستم‌عامل Moto G Play ۲۰۲۴ اندروید ۱۳ مبتنی بر MY UX است. این گوشی به اسپیکر‌های استریو با پشتیبانی دوگانه SmartPA و دالبی اتموس مجهز است. موتو جی پلی ۲۰۲۴ تنها یک اسلات سیم‌کارت و یک اسلات کارت حافظه microSD در لبه سمت چپ دارد. همچنین این گوشی وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، یک درگاه USB-C و یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را ارائه می‌دهد. در نهایت این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت در لبه سمت راست خود است.

قیمت گوشی موتورولا موتو جی پلی (۲۰۲۴) در آمریکا ۱۴۹ دلار است و در حال‌ حاضر فقط در رنگ آبی Deep Indigo و صرفاً در این کشور عرضه شده است.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: موتورولا ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار