مناطق کم‌برخوردار تایباد خراسان رضوی نیازمند فضای آموزشی است

مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: برای دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار شهر تایباد ساخت ۲ فضای آموزشی در مقطع متوسطه اول و ۲ مدرسه ابتدایی مورد نیاز است.

محمود افکن پور مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: یکی از مهمترین مشکلات حوزه آموزش و پرورش این شهرستان کمبود فضا‌های آموزشی در مناطق حاشیه شهر تایباد است.

او افزود: همه ساله به شمار دانش آموزان تایباد افزوده می‌شود که این خود مشکل بخش فضا‌های آموزشی این شهرستان را دوچندان کرده است.

مدیر آموزش و پرورش تایباد به ساخت و تجهیز سرویس بهداشتی در ۱۴ فضای آموزشی در این شهرستان ادامه داد: طی امسال به همت خیرین این منطقه تفاهمنامه ساخت ۱۳ فضای آموزشی شهری و روستایی در قالب ۷۲ کلاس درس منعقد شده است.

افکن پور بیان کرد: در زمان حاضر آموزش و پرورش تایباد ۹ پروژه عمرانی در حال ساخت دارد که با بهره برداری نهایی از آن‌ها ۳۳ کلاس درس، یک باب نمازخانه و ۲ زمین چمن مصنوعی به فضا‌های آموزشی این شهرستان افزوده خواهد شد.

او با بیان اینکه ۹۵ درصد خیرین حوزه ساخت فضا‌های آموزشی در تایباد بومی این شهرستان هستند، تصریح کرد: استخر دانش آموزی این شهرستان یکی از مهمترین پروژه‌های نیمه تمام بخش آموزشی این منطقه به شمار می‌رود که با گذشت ۱۲ سال از آغاز ساخت آن تاکنون فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای بهره برداری نهایی از این فضای آموزشی و تفریحی افزون بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیر آموزش و پرورش تایباد تاکید کرد: امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۵۱ کلاس درس به فضای آموزش و پرورش این شهرستان افزوده شد، این تعداد کلاس درس در شهر‌های تایباد، ریزه، مشهد ریزه، خیرآباد و کاریز دایر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار