رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کشور چین در حوزه خودرو سازی در جهان بسیار قوی عمل کرده است گفت: ۶ واحد تولیدی در استان آماده وارد کردن ماشین‌آلات از این کشور هستند.

شهرام زارع در دیدار استاندار با شو وی سرکنسول چین در بندرعباس با اشاره به اینکه مجموعه استانداری ارتباط خوبی با بخش خصوصی دارد، اظهار کرد: چشم‌انداز اتاق بازرگانی استان تقویت حوزه گردشگری و ورود نزدیک به ۵ تا ۷ هزار گردشگر خارجی به استان است و در این خصوص از ظرفیت کمیسیون گردشگری استان اصفهان استفاده خواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: کشور ایران دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است و می‌توان از این ظرفیت برای جذب توریست استفاده کرد، هزینه‌های سفر به ایران نسبت به سایر کشور‌ها نیز پایین‌تر است.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه کشور چین در حوزه خودرو سازی در جهان بسیار قوی عمل کرده است، گفت: در چهارمحال و بختیاری ۶ واحد تولیدی وجود دارد که آماده وارد کردن ماشین‌آلات از این کشور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پبدنیpebdeni
۱۲:۴۰ ۲۷ دی ۱۴۰۲
همکاری با چین برای تولید خودرو های پاک تمام برقی یک برگ برنده برای استان چهارمحال بختیاری و چین خواهد بود
این فرصتهای طلایی برای رشد صنعت استان را از دست ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ دی ۱۴۰۲
کاش استاندار و مسولان و نمایندگان استان ما اینقدر بفهمند که خودروسازی را در استان با وجود داشتن بهترین کارخانه ورق خودرو غرب آسیا رشد دهند و در تولید خودروهای سبک و سنگین و خودروهای تمام برقی را با همکاری کشورهای موفقی چون چین توسعه دهند
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۲:۳۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
در کنار ورق خودرو خاورمیانه بزرگترین خودروسازی غرب آسیا را با همکاری چین بسازید این کمک بزرگ و مانا و ماندگاری برای توسعه استان بام ایران چهارمحال بختیاری و توسعه صنعت خودروسازی پاک در کشورمان خواهد بود
آخرین اخبار