رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان فارس از برگزاری نخستین کارگاه عملی آموزش رشته ورزشی فریزبی برای ۲۶۰ نفر از معلمان این استان خبر داد.

ابوذر زیدآبادی‌نژاد گفت: اولین کارگاه عملی آموزش رشته جذاب ورزشی فریزبی در استان فارس به مدت یک روز در مجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز برگزار شد.

او با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه، دانش‌افزایی و آشنا ساختن معلمان تربیت‌بدنی با رشته مفرح فریزبی است، افزود: در کارگاه عملی آموزشی رشته جذاب ورزشی فریزبی ۶۰ معلم ورزش به‌صورت حضوری و ۲۰۰ معلم ورزش استان نیز به‌صورت آنلاین شرکت داشتند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش‌وپرورش فارس تصریح کرد: معلمان ورزش شرکت‌کننده در این کارگاه با نحوه پرتاب‌کردن فریزبی و انواع مسابقات آن آشنا و در پایان نیز همه شرکت‌کنندگان در تیم‌های ۵ نفره به بازی آلتیمیت پرداختند.

مسئول انجمن فریزبی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور نیز در این کارگاه گفت: اصلی‌ترین دستاورد توسعه این ورزش، ایجاد نشاط و شادابی در سطح عموم جامعه و حرکت به‌سوی شهری سالم و بانشاط خواهد بود.

ابراهیم درتاج یادآور شد کرد: پیش از این نیز اولین کارگاه مجازی آموزش فریزبی در سطح کشور در استان فارس برگزار شده بود که مورد استقبال فرهنگیان فارس قرار گرفت.

این کارگاه با همکاری انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت‌بدنی استان و به‌صورت رایگان برگزار و در پایان گواهی برای تمامی شرکت‌کنندگان صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار