معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: مشکل مالکیت اراضی ۱۳۰ هکتاری شهرک وحدت سنندج بعد از ۲۲ سال بلا تکلیفی برطرف شد.

 کیومرث حبیبی اظهار کرد: با تلاش مدیریت عالی استان در خرداد سال گذشته مشکلات فنی و قانونی مالکیت اراضی ۱۳۰ هکتاری شهرک وحدت سنندج در سطح استان رفع شد و در همین راستا پیشنهاداتی به شورای برنامه ریزی ارائه شد.

وی افزود: تیم مدیریت عالی استان به سرپرستی استاندار از طریق برگزاری جلسات در تهران، برای تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها و الحاق آن به محدوده شهری اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: چون این زمین‌ها از لحاظ توپوگرافی و دسترسی و شیب زمین مشکلات دیگر تعاونی‌ها را ندارد، به محدوده شهری اضافه شد و طرح آماده سازی آن تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه پاییز امسال این طرح در کمیسیون ماده پنج مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: نقشه‌های تفکیکی و آماده سازی و بهره‌برداری در شورای شهر ارائه می‌شود.

حبیبی اظهار کرد: تمام امضا‌های اعضای کمیسیون ماده پنج اخذ شده و این نقشه‌ها به شورای عالی و شهرسازی و معماری ارسال می‌شود تا بیش از ۲ هزار نفر بتوانند پروانه بگیرند و ساخت و ساز را شروع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.