ملی پوش دوومیدانی بانوان:

مطمئنم اتفاقات خوبی در دوره مدیریت مبینی رخ می دهد/ محمودوند حامی بانوان است

پریچهر شاهی گفت: به طور حتم اتفاقات خوبی در دوومیدانی با مدیریت مبینی رخ می‌دهد.

پریچهر شاهی عضو تیم ملی دوومیدانی و رکورددار ۳۰۰۰ متر ایران اظهار کرد: خوب است که مسئولان از نیازها و خواسته های ورزشکاران آگاهی دارند اما این موقعی جواب می دهد که توانایی مدیریت و حمایت از ورزشکاران را داشته باشند. تاکنون همه حمایت های صورت گرفته برای من از سوی آقایان بوده است و این خیلی برای من ناامید کننده بود که از سوی نایب رئیس بانوان حمایت نمی شدم.

او افزود: مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی بهترین حمایت ها را از من کرد و تنها مدیری بود که از زمانی که من دوومیدانی  را شروع کردم، وقتی رکورد ملی ایران را زدم هم از من و هم از مربی ام تقدیر کرد و پاداشی برای ما در نظر گرفت و این برای ورزشکار خوب است که انگیزه ای برای ادامه دادن و ارتقای رکورد خودش داشته باشد.  من همیشه به مبینی و انتخاب هایش اعتماد دارم و  حتما با انتخاب محمودوند به عنوان سرپرست نایب رئیس بانوان دلایلی داشت که در حال حاضر شاید ما اطلاعی از آن نداشته باشیم اما مطمئن هستم که در آینده شاهد اتفاقات خوب در فدراسیون دوومیدانی با مدیریت مبینی خواهیم بود. 

شاهی گفت: شناختی که من از خانم محمودوند دارم، چند بار با ایشان صحبت  کردم و  تاکنون حامی بانوان بود و سرشار از انرژی مثبت است و امیدوارم حضورش در فدراسیون دوومیدانی باعث شود که بان‌ان درخشش بیشتری داشته باشند  و موفقیت های بزرگی را کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار