اسطوره صبر غزه با کودکان همبازی شد + فیلم

وائل الدحدوح که به اسطوره صبر معروف شده است در یک بیمارستان با کودکان و مجروحان جنگ توپ بازی کرد.

وائل الدحدوح با وجود درد و زخمی که دارد، به بچه‌ها و مجروحان دلداری می‌دهد. رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی فیلمی را از وائل الدحدوح، خبرنگار شبکه الجزیره منتشر کردند که در بیمارستان ناصر واقع در خان‌یونس با کودکان و مجروحان توپ بازی می‌کند.

کاربران در توضیح این کلیپ نوشتند که با وجود درد و زخم و فقدان بزرگ عزیزانش با توپ بازی از کودکان مجروح و بیمار دلجویی می‌کند. او مردتر از هزار مرد است. وائل سراسر غرور، استواری و صبر و رحمت است.

دیگر کاربران، وائل الدحدوح را نمادی از استواری و عزم راسخ برای انتقال آنچه در غزه در جریان جنایات اشغالگران صهیونیست علیه این منطقه طی بیش از ۱۰۰ روز انجام می‌دهند، توصیف کردند.

این ویدیو از زمانی که حمدان الدحدوح آن را تنها در عرض ۱۴ ساعت در اینستاگرام خود منتشر کرد، بیش از یک میلیون بازدید داشته است.

شایان ذکر است که تعدادی از اعضای خانواده وائل الدحدوح خبرنگار الجزیره در غزه از جمله همسر، فرزند و نوه‌اش در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای را که در اردوگاه نصیرات به آن پناه برده بودند، به شهادت رسیدند. پسر وائل حمزه نیز ۱۰ روز پیش در بمباران صهیونیست‌ها که خبرنگاران را در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند، به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۶ دی ۱۴۰۲
خدا خیرش بدهد در این شرایط سخت این شیر مرد ...
آخرین اخبار