چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در مراسم چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین از همه زندانیان و کارکنان شرکت کننده تجلیل شد و منتخبان چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان دیپلم افتخار، لوح سپاس و جوایز خود را دریافت کردند.

بهرامی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: چهارمین جشنواره استانی تئاتر زندانیان به میزبانی زندان مرکزی توسط دفتر فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان از ۱۷ تا ۲۰ دی ماه برگزار شد و بعد از رقابت ۳۵ گروه از مددجویان در بخش‌ها صحنه ای، خیابانی، عروسکی و خوانش به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این جشنواره علاوه بر حضور زندانیان در بخش‌های عروسکی، خیابانی و نمایشنامه نویسی، شاهد حضور کارکنان نیز در بخش خوانش و نمایشنامه نویسی بودیم.

بهرامی گفت: آثار رسیده به این جشنواره که با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و انجمن حمایت زندانیان برگزار شد، توسط داوران منتخب انجمن هنر‌های نمایشی استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین گفت: چهار اثر منتخب در بخش‌های صحنه ای، خیابانی، عروسکی و خوانش برای شرکت در بیست ویکمین جشنواره تئاتر زندانیان سراسر کشور، معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار