واکنش مردم به اصابت موشک‌های سپاه به مقر موساد در اربیل

مردم عزیز کشورمان حس و حال خودشان را به اصابت موشک‌های سپاه به مقر موساد در اربیل در قالب فیلم، تصاویر و پیام متنی با ما به اشتراک گذاشتند.

در ساعات اولیه بامداد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل و محل تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه را با موشک‌های بالستیک منهدم کرد و انتقام عاملان حملات تروریستی کرمان و راسک را گرفت. این اقدام موجب خوشحالی مردم کشورمان شده است و حس و حال خودشان را در قالب فیلم، تصاویر و پیام متنی با ما به اشتراک گذاشتند.

بخش‌هایی از فیلم، تصاویر و پیام متنی مردم ولایتمدار کشورمان را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 


بیشتر بخوانید:

حس و حال خودتان از اصابت موشک‌های سپاه به مقر موساد در اربیل را با ما به اشتراک بگذارید


 

گزارشی از حس و حال مردم ولایتمدار کشورمان

 

دلسا مددی ۴ ساله از رودهن تهران. خوشحالیش بابت نابودی مقر تروریست‌های داعش و انتقام خون شهدای کرمان علی الخصوص دختر کاپشن صورتی؛ خسته نباشید شیر مردان دلیر مردان نترس مردان کشور عزیز سرفراز ایران تشکر ویژه از سپاه پاسداران کشور عزیزم ایران


ابراز خوشحالی مردم از انتقام سپاه


سلام، عالی بود دل ملت ایران شاد تا دشمنان حساب کار دستشان باشد.


دست تمام کسانی که از ایران عزیز دفاع می‌کنند را باید بوسید.

واکنش مردم با ارسال پیام


سلام، عالی بود دمتون گرم خدا قوت  خدا حافظ.


سلام و تشکر از اقدام نیرو‌های مسلح و سپاه؛ نظر من در خصوص حمله به ترویست‌ها و مقر اسرائیل جواب زمان جنگ صدام بعثی (موشک جواب موشک) تشکر.


الان دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی خوشحاله.

دختری با کاپشن صورتی


سلام وقت بخیر، اول دست سپاه درد نکنه بعدشم خیلی از خبر رسانی شما تشکر می‌کنم، خدا عزت هم به شما  و هم  به سپاه و کل نظام بدهد باز هم  تشکر.


واقعا تبریک به سپاه پاسداران؛ مرگ بر آمریکای ننگ و فاسد.

پیامک مردم


جنگ چیز خوبی نیست، اما بابت جواب دندان شکن  تشکر تشکر دست پرسنل سپاه درد نکند.


باسلام و درود، بسیار خوشحالیم از گرفتن انتقام خون عزیزان شهید در راه حق و انسانیت، ولی این خیلی کم هست، هر بار هزار‌ها جنایتکار کشته  شوند به ارزش یک حیوان هم نیستند. به خدای علی قسم می‌دهم بکشید اگر نکشید و حق مظلوم را نگیرید خدای مظلوم و، ولی خدا نمی‌بخشد ما را. هر روز صد‌ها نفر را ظالمین می‌کشند.

محل اصابت موشک سپاه


سلام، من سرپرست فنی هستم تو شرکت کار می‌کنم صبح متوجه حمله دلاورانه سپاه به مزدوران و سفاکان و نمک نشناسان روزگار شدم  و از خوشحالی شعر زیر را زمزمه کردم درست است که حاج قاسم بین ما نیست، ولی این بیشه گمان مبر که خالیست؛ حتما که یلان زنده باشند.


رحمت خدا بر حاج قاسم و زنده باد رهبر فرزانه انقلاب شیر بیشه عدالت  آیت‌الله خامنه‌ای خون ناچیز ما فدای او باد.

پیام مردم به انتقام سپاه


با سلام، دست سپاهیان اسلام را می‌بوسم. این بار کاملا انتقام خون اون دختر بچه گوشواره قلبی، پیراهن صورتی را گرفتند. دشمنان باید بدانند هیچ کجا برای آن‌ها امن نیست. یاعلی.


درود خدا بر شما، خسته نباشید؛ الان شد مصداق آیه‌ی واعدوالهم مااستعطم من قوه ومن رباط ترهبون به عدوالله وعدوکم ...
بخدا قسم صبح ساعت ۴ خبر را شنیدم از شوق و اشتیاقم و از غرور به نظاممان گریه کردم. اجرتان با خدا.

پرتاب موشک


حمله به مقر آموزشی داعشی‌های صهیونیستی در اربیل عراق عالی بود محکم‌تر ادامه دهید  دست مریزاد. طبق آیات قرآن از دشمنان غافلگیر نشوید و تا می‌توانید نیرو‌ها و تجهیزات خود را بیشتر و قوی‌تر تهیه و آماده کنید.


سلام، با شنیدن حمله سپاه به مکان داعش در سوریه و عراق خیلی خوشحال شدم دمشون گرم خدا قوت ان شاءالله خدا نگهدارشون باشد همیشه پیروز باشند دعا گوی شان هستیم.

تصاویری از شهدای کرمان


سلام سردار ان شاءالله زنده باشید و سلامت رفقات رفتند، ولی شما باید بمانید این کار خداست که حق مردم پر افتخار ایران بگیرید آرزوی سلامتی و سربلندی شما را از خداوند متعال می‌خواهم.


دمتون گرم مردان سپاه جمهوری اسلامی ایران امام زمان دعا گوی شما باشد پرچم ایران اسلامی بالاست.

ویران شدن مقر تروریست ها


سلام خدا راشکر که دل امت اسلامی در سراسر جهان را شاد کردید منتظر چنین لحظاتی بودیم و هستیم مطمئنا این پیشکش به امام زمان (عج) برای ورود و ظهورشان است  از سربازان مخلص امام زمان در  پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم این امنیت و آرامش را مدیون تلاش‌ها و زحمات و خون‌های به ناحق ریخته شده آنان هستیم تمام دنیا باید معنی مردانگی، غیرت و شجاعت وظیفه شناسی را یاد بگیرند.


سلام به شهدای مقاومت؛ الا ان حزب الله هم الغالبون.


سلام وقت بخیر؛ مردم ایران همیشه از سپاه پاسداران حمایت کردند. فقط خدا کند با این هزینه‌های سنگین که برای پرتاب موشک متحمل می‌شویم نتیجه دلخواه را بگیریم و تلفات واقعی بر گردن دشمن بگذاریم. اگر می‌شود مقدار تلفات دشمن را هم اعلام کنید. تشکر از زحمات شما.


سلام و درود بر شما دلاور مردان ایران زمین. درود بر شما انتقام جویان خون پاک شهیدان.


سپاه افتخار و عزت آفرید.

ایران قوی


سلام و درود خدا بر رزمندگان اسلام، در رابطه با حمله موشکی دیشب حقیقتا دلشاد شدیم و از صلابت سپاه مقدس به وجد آمدیم. صمیمانه قدردان مجاهدت‌های سپاه عزیز هستیم و منتظر شدت و مداومت این حملات برای نابودی کامل دشمنان اسلام و مسلمین هستیم و از بارگاه خداوند منان آرزوی پیروزی‌های روز افزون، سعادت و سلامت را برای رزمندگان اسلام عزیز داریم.


سلام برادران عزیز، خداوند شما را برای ملت نگه دارد. ان شاء الله تا باشد از این دست خبر‌های خوب که حداقل کمی از آلام خسارت‌های جانی و مالی در فلسطین را از دلمان بکاهد. دیدید که سر مار چطوری در گلوشون گیر کرده که دارند خفه می‌شوند دمتون گرم،  عاشقتون هستم.

ابراز خوشحالی مردم با ارسال پیام


درود بر شیر مردان، سپاه انتقام شهدای کرمان و جبهه مقاومت را در مکان مناسب از تروریست‌ها و صهیونیست‌ها را گرفت.


سلام، شما دستان انتقام گیر خدا بر روی زمین هستید. الله اکبر الله اکبر نصر من الله و فتح القریب.

انتقام از دشمنان


درود بر رزمندگان مقاومت و سپاه اسلام که صبح خوبی را بر ما و روز سختی را بر کودک کشان رقم زدند. لذت بردم از غرش موشک‌های قدرتمند کشورم ایران.


با سلام، زدیم، واضح هم زدیم، جای درست را هم زدیم، همه هم فهمیدند ایران زده، الحمدلله، باز هم می‌زنیم به اذن الله، با تشکر؛ رمرودی.

پیام های مردمی برای انتقام سپاه


سلام، واقعا دلمون آروم شد تو رو خدا بازم بزنید خدا هرکسی که در این کشور داره خدمت می‌کند را حفظ کند ما دعاگوی همه پاسداران کشور هستیم. خدارهبر عزیزمان را حفظ کند.


سلام آی جان آی جانم حال می‌کنم وقتی خبر نابودی دشمنان ایران اسلامی را می‌شنوم تا چند روز با اشتیاق برای مسافرین تاکسی با آب و تاب تعریف می‌کنم این حماسه هست زدن دشمن، محمدرضا فرهمند راننده تاکسی شهرستان فسا استان فارس.

خودروی موشک باران


سلام، خداقوت باید با قدرت بینی هر ظالمی را به خاک بمالیم. خیلی خوشحال شدم. تسلای قلب داغدیده بازماندگان شهدای کرمان. با تمام وجودم حمایت می‌کنم.


سلام بر دلیر مردان و مجاهدان راه خدا، درود و سلام بر شیر مردان دشمن ستیز که مرهم درد‌ها و آلام مردم زخم دیده ایران اسلامی آمد، درود بر شما که مایه خوشحالی و رضایت امام زمان عجل الله تعالی و نائبش حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله هستید، خداوند یار و یاورتان.

پیام های مردمی برای اصابت موشک به مقرموساد


سلام و خدا قوت به عزیزان سپاه پاسداران دست مریزاد خسته نباشید، خیلی خوشحال شدم وقتی خبر را شنیدم بالاخره باید ببینند تاوان بازی کردن با دم شیر را
ان شاءالله انتقام خون سرداران عزیزمان کودکان کرمان و کودکان فلسطین را خواهیم گرفت (باذن الله)، نیلوفر ادیب پور.


باسلام، ممنون از سپاه پاسداران که انتقام خون شهدا را می‌گیرد.

پرتاب موشک به سمت اربیل


اگر سپاه نبود کشور نبود. امام خمینی (ره).


سلام عرض ادب خدمت همه ایرانی‌های عزیز؛ مسلمانان و شیعیان جهان؛ خداوند بزرگ را شاکریم که در کشور جمهوری اسلامی ایران و زیر پرچم اهل بیت علیهم السلام هستیم، ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و ضمن خدا قوت به فرزندان و سرداران رشید کشورم در نیرو‌های مسلح علی الخصوص سپاه مقدس پاسداران جمهوری اسلامی ایران از قدرت نمایی و انتقام این عزیزان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوار هستیم ان شاءالله این حملات به پایگاه‌های کشور‌های منفور (آمریکا، انگلیس، اسرائیل، فرانسه و...) به جهت انتقام خون پاک عزیزان کشورمان ادامه داشته باشد.
با آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای تمام نیرو‌های خدمتگزار به نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی. دست حق نگهدارتان. یاعلی مدد
ارادتمند محسن زلفخانی


خدا قوت ایران عزیز سپاه قدرتمند دست و پایتان را می‌بوسم.

ابراز خوشحالی مردم با ارسال پیام از انتقام سپاه


ان شاءالله که روزی برسد تا خود تل آویو و حیفا را با این موشک‌ها بزنند، خدا قوت، زنده باد ایران.


انا من المجرمین منتقمون ... همانا ما از کافران انتقام خواهیم کشید.

انهدام دشمن


دم شما گرم خدا قوت.


درود بر سپاه پاسداران بیدار.


بابا ایول کیف کردیم ان شاءالله نابودی کامل تروریست ها.


حس من الان افتخار به سپاه هست زنده باد سپاه، مرگ بر دشمن جمهوری اسلامی چه در داخل ایران چه در خارج.


زنده باد سپاه پاسداران زنده باد ایران جان.


دم بچه‌های سپاه گرم، خدا قوت انشاءالله ریشه این موجودات خبیث نابود شود، یاعلی.

تخریب مقر تروریست ها


از این بهتر نمی‌شد یک ملعون کثیف پست نابود شد که پول و سرمایه اش را برای کشتن هزاران بی گناه خرج می‌کرد الان اگه زنده بود می‌خواست تدارک ببیند برای کشتن هزاران زن و بچه بی گناه دیگه آفرین به سربازان امام زمان که دقیق می‌دانند یک مهره‌ای را بزنند که میتوانست خیلی از انسان‌ها را قتل عام کند دلم خنک شد که خودش و وارثانش را نابود کردند.


اقتدار و داشتن قدرت در هر زمینه باعث افتخار و غرور ملی برای هر ایرانی است هر گروه یا کشوری قصد تجاوز یا ترور به ایران را داشته باشد باید جواب شایسته داده شود.


احسنت احسنت درود بر دلیر مردان جان بر کف ارتشی و سپاهی.

پیامک های مردمی


التیامی بر دل داغ دیده هموطنان کرمانی و وحشتی در دل منافقین و دشمنان ایران عزیز.


این مزدوران آمریکا و اسرائیل؛ فقط زبان زور را می‌فهمند! دست مریزاد سپاه!

موشک باران مقر تروریست ها


دوران بزن درو تمام شده، بزنید قطعا خواهید خورد.


جزاک الله خیرا


درود بر نیرو‌های نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران، درود بر ارگان‌های امنیتی، بی نهایت خوشحالیم و سپاسگزار از اقدام شجاعانه و غیرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و دستور و فرمان مقام معظم رهبری و سردار محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عملیات موفقیت آمیز شب گذشته به دشمنان مسلمین و ملت شریف ایران اسلامی فهماندند که هیچ اقدام ضد ایرانی و ضد اسلامی آن‌ها بی پاسخ نخواهد ماند، درود بر ایران و ایرانی؛ غیرت ایرانی ما دیدن دارد، نسل سلیمانی ما دیدن دارد، این اقدام به جا و مقتدرانه‌ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرحمی بر زخم دل ایرانیان از اقدام تروریستی کرمان و راسک و انتقام از خون شهدای این اقدامات از چندین سال پیش تا امروز بود. ماشاءالله به غیرت و اقتدار جوانان انقلابی مان، اللهم عجل لولیک الفرج.


سلام برغیرت شیرمردان ایران زمین. سلام برتوان رزمی. سلام بر غرش موشک سجیل. موشک خرمشهر. سلام برشهیدان. سلام بر روح شهید تهرانی مقدم دستتان دردنکند. دستتان را می‌بوسم تاکی کوتاه بیاییم. شیر وقتی قدرت خود را نشان ندهد همه کس به او نزدیک می‌شود. انتقام سخت عالی


سلام بر غیور مردان سپاه اسلام. دستمریزاد، خداقوت، بازوهایتان پرتوان و امام زمان یاری گرتان.

مقر تروریست ها در اربیل


تشکر از شما عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مایه مباهات و افتخار جمهوری اسلامی بوده و هستید.


واقعا خوشحال شدم. ان شاءالله انهدام کامل رژیم بچه کش صهیونیست.


خوشحالم که سپاه پاسداران از حق خودش و مردم پایین نیامد و یک اقدامی انجام داد.

واکنش مردم به انتقام سپاه


یدالله فوق ایدیهم؛ این تازه اول راهه. ایران در عمل و نه حرف قدرت اول منطقه هستش، هر کجا را صلاح بداند هدف قرار خواهد داد! انتقام شهدای حملات تروریستی و ناجوانمردانه خواسته تمام وطن پرستان واقعی خواهد بود.
#انتقام_سخت


مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل


احسنت دارد اقتدار و توان ایران


عاقبت کسانی که با دم شیر بازی میکنند.

موشک باران


دمتون گرم خدا رحمت کنه طهرانی مقدم را روحش شاد.


الله اکبر، هنوز کافی نیست، انشاءالله نابودی دشمنان.


فرمایشات رهبر عظیم الشان انتقام سخت باذن الله ان شاءالله.


عشق کردیم به مولا دمتون گرم زنده باد ایران.


سلام بر شیر مردان سپاه دستتان درد نکند خدا خیرتان بدهد آفرین بر شما شهید طهرانی مقدم و دوستانش را خدا رحمتشان کند که در گرانبهایی به یادگار گذاشت.


تقدیم به خانواده‌های معزز شهدای کرمان برای شادی روح شهدای کرمان صلوات.


بقول حضرت آقا دیگه زمان بزن در رو گذشته یکی بزنی ده تا میخوری خدا قوت سربازان و سرداران حضرت ولیعصر (عج).


ماشاءالله به سپاه عزیزمان. دست مریزاد جنگجویان باغیرت کشور.

انفجار موشک


دستشون رو می‌بوسم.


آفرین خدا قوت به بچه‌های سپاه دمشون گرم با این اقتدار آفرینی.


با سلام لذت بردم. دست سپاهیان انقلاب اسلامی ایران را می‌بوسم. جانم فدای رهبر.


خوشحالم و افتخار می‌کنم که ایرانی هستم.


ان شاء الله همیشه زنده باشید.


سلام و وقت بخیر، خدمت تمامی فرماندهان سپاه پاسداران کنگرانی فراهانی هستم تقدیر و تشکر می‌کنم از تمامی کسانی که در مورد نقشه و موشک باران جایگاه تروریست‌ها و همچنین از تمامی نیرو‌های مقاومت هر کجای دنیا باشند.


بسم رب الشهدا و الصدیقین، سلام بر فرزندان مخلص انقلاب اسلامی ایران درد و بلای همه‌ی نیرو‌های مسلح و سپاه توی سر دشمنان اسلام ان شاءالله.


الله و اکبر، سر سوزنی دلمون خنک شد. ان شاءالله نابودی کامل اسرائیل. تا ساعت ۳ شب نخوابیدم دنبال می‌کردم اتفاقات را، عالی‌تر از این نابودی اسراییل بزودی زود.

دختر بچه با کاپشن صورتی


سلام، درود به بچه‌های سپاه، ملت بزرگ ایران بواسطه‌ی شجاعت سپاه و درایت رهبری پیاپی طعم شیرین عزت و افتخار را می‌چشند.


دست مریزاد به بچه‌های عزیز و دلاور و دیندار سپاه دست بوس همه‌ی این دلاور مردان هستیم ماشاءالله هزار ماشاءالله درود بر شرفشان درود بر رهبر عزیزمان اجرشان با سیدالشهدا (ع) یاعلی مدد التماس دعا.


سلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر خود را نسبت به واکنش مناسبی که در پاسخ به یاوه گویان دادید ابراز میکنم. سپاس خدای را که به ملت غیور و شهیدپرور به قدرت بازدارندگی رسانده است که هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند در مقابلش بایستد عزم و اراده پولادین نیرو‌های جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای حفظ اله که بر حفظ و حراست از کیان کشور را بر عهده دارند.
درود می‌فرستم و دستشان را می‌بوسم. محمد کیایی


سیدمحمود ژیان اخوان: سلام درس عبرتی باید به آن‌ها داد تا دفعه دیگر فکر عملیات در ایران را نکنند و بدانند که ملت ما پشتیبان رهبر ایستاده و آماده جان فشانی هستند تا این لکه‌های ننگ از صفحه تاریخ پاک شوند به امید پیروزی همه رزمندگان اسلام و نابودی دشمن. شهدای گرانقدر ما خون پاکشان پایمال نخواهد شد انتقامی سخت هنوز در راه است.


سلام و خدا قوت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با موشک باران کردن مواضع تروریست‌ها و موساد کودک کش کمی آرام گرفتیم. کاش ادامه پیدا کند.


بسیار سپاسگزارم از سپاه که خوشحالمون کردند.

دختر با گوشواره های قلبی


من از سربازان و سرداران سپاه پاسداران تشکر می‌کنم دست تک تکشان درد نکند که با این کارشون دل همه‌ی مردم ایران را شاد کردند. خداوند پشت و پناهشون باشد ان شاءالله.


سلام به دلاور مردان سرزمینم دست مریزاد خدا حفظتون کند ان شاءالله در پناه امام زمان (عج) باشید.


سلام بر پاسداران غیور سپاه پاسداران، من دست تک تک پاسداران عزیز سپاه را می‌بوسم. خدا به همه شما عزت و کرامت روزافزون بدهد. ما مردم ایران به شما افتخار میکنیم.


با سلام و تشکر از قدرت نمایی سپاه اسلام. بدینوسیله گوشه‌ای از انتقام خون شهیدان بی دفاع فاجعه کرمان گرفته شد. تا نابودی دشمن کودک کش اسرائیل این حملات ادامه داشته باشد. ان شاءالله.


إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُم.
حمله موشکی سحرگاه امروز سپاه پاسداران مقتدر به پایگاه و مقر جاسوسی رژیم کودک کش اسرائیل غاصب مرهمی بر قلب مجروح میلیون‌ها ایرانی بود که در حمله تروریستی کور دلان دست پرورده این رژیم جعلی در سیزدهم دی ماه موجب شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در کرمان شد.
آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیسی خبیث باید بدانند و خوب هم می‌دانند دوران بزن در رو گذشت این فرمایش رهبر عالیقدر، ارزشمند؛ عزیز ما حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است دیر و زود دارد سوخت و سوز ندارد. باذن الله است.
#سپاه پاسداران تشکر تشکر#
#دلاوران تشکر تشکر#
کودکان مظلوم

اصابت موشک


خدا می‌داند از ذوق و خوشحالی خبر را که دیدم اشکامو نمی‌تونستم کنترل کنم.


بسم الله القاسم جبارین؛ حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر نیرو‌های صهیونیستی مصداق واقعی فرمایش رهبری است که گفتند: «دوران بزن و در رو» به سر رسید. آفرین بر این انتقام خوب و بجا حقیقتا دل مردم ایران را شاد کردید.


محمد ماندگاری: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مورد تایید ملت ایران است. ما دست نیرو‌های نظامی کشورمان را به گرمی می‌فشاریم وحامی آنان هستیم. حمله ما دفاع از حق و حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران است. مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا.


با سلام، بسیار مفتخرم که فرزند ایران زمینم، به رهبری مقتدر و دلیر مردان شجاع میهنم بیش از پیش میبالم انتقام از دشمنان اسلام و بشریت در قاموس مردان خداست. سربلندی و عزت جهانی برای همه شجاع دلان سرزمینم طلب میکنم. دعای خیر بقیة الله اعظم بدرقه راهتان.


با سلام. به برادران و فرماندهان سپاه دست مریزاد میگوییم. انشاالله در آینده نزدیک پاسخی کوبنده‌تر و بازدارنده‌تر نثار دشمن کنند. همشهری حاج قاسم.

نظرات مردمی


باسلام، این حملات برای عوام خوبه پاسخ باید جوری باشه که هیچوقت جرات ترور نداشته باشند اگر بعد از شهادت سردار حداقل یک پایگاه عین السد را کامل شخم میزدیم جرات این غلطا را نداشتند. یکبار هم ما جلادی مثل نتانیاهوی ملعون را با موشک بفرستیم هوا تا حساب کار دستشون بیاد و همه برای همیشه ماستاشونو کیسه کنند. با تشکر.


سلام و خدا قوت و خسته نباشید، به سپاه قهرمان، بزنید و ببارانید موشک هایتان بر سر دشمنان ایران زمین و مقاومت و منتظر سازمان‌های فشل نباشید و انتقام سخت را بگیرید که ما ملت ایران پشت شمایم، دمتان گرم که انرژی دادید.


ایران. رهبر. سپاه. افتخار ایران است دشمن باید پاسخ شدید بگیرد و به ما نزدیک نشود.


باسلام وعرض ادب؛ بنده به نوبه خودم به داشتن چنین فرماندهانی مقتدر، دلیر و شجاع در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار میکنم و به خودم می‌بالم. این جواب دندان شکنی بود به آنان که فکر آشوب و کار‌های تروریستی در کشور عزیز ما هستند. مرحبا به غیرتتون من از این راه دور دست تک تک شما عزیزان را می‌بوسم. دست حق یارتان.

شیک موشک


سلام خدا قوت به برادران سپاه سربازان حاج قاسم سردار دل‌های ما ایرانیان من خانم اسلامی هستم از زاهدان؛ دمتون گرم بابت انتقام شهدای راسک و کرمان عزیز کاش بیشتر میزدید کاش داعش توی سوریه رو کاملا با خاک یکسان میکردید که نیان جوونای ما و بچه‌ها را به شهادت برسانند دمتون گرم ان شاءالله خود حاج قاسم شفاعت همه‌ی شما عزیزان را بکند و پاداش این خدمتتون شفاعت ایشان باشد.


دست سپاهیان غیور را می‌بوسیم که اینگونه انتقام عملیات تروریستی حادثه کرمان را گرفتند
#انتقام_سخت


به نام خدایی که لا یخلف المیعاد است برادران سپاهی و غیور ایران به شما‌ها مباهات میکنم که از قطره قطره خون شهدای کرمان و سیستان صیانت می‌کنید و انتقام گرفتید منتظر تکمیل پروژه انتقام میمانیم.


انا من المجرمین منتقمون، به عنوان یک ایرانی از انتقام سخت و به موقع شما فرزندان روح الله بی نهایت احساس غرور و افتخار کردم، خداوند دلتان را شاد کند که دل رهبر عزیز و یک ملت را شاد کردید دست و بازویتان را می‌بوسم.


سلام؛ مردان و زنان پاک سرشت این خاک دلاور پرور، به احترام برادران غیرتمند سپاه پاسداران تمام قد می‌ایستند همچنین ادای احترام داریم به شهدای عزیز جمهوری اسلامی، دل ما قرص است به داشتن عمار‌های این کشور و در سایه این امنیت و اقتدار پیرو ولایت امام خامنه‌ای هستیم تا ظهور مهدی موعود (عج) انشالله.


سردار حاجی زاده گل کاشت دمت گرم حاجی جان


به این کار میگن کارِ یک شیعه امیرالمومنین، به این میگن اقتدار، کاش می‌شد اسرائیل را هم به موشک می‌بستیم کاش آمریکا و انگلیس هم با خاک یکسان می‌شدند با این خط بریم جلو ظهور قطعی است ان شاءالله.


سپاه خطاب به اسقاطیل: زدی ضربتی، موشکی نوش کن.

پاسخ دندانشکن سپاه


فقط خدا، سلام خدا قوت، دست سپاه پاسداران درد نکند دمشون گرم بازم حملات را ادامه دهند و موشک‌های سپاه نوش جون هرچی داعش و منافق و خیانت کار و متجاوز هست. حق همیشه پیروز است.


سلام درود بر سپاه دلیر و غیرتمند که انتقام خون شهیدانمان را گرفتید تشکر از شیر مردان وطنم که با تمام وجود و با جان و دل در مقابل دشمنان خون خوار و طفل کش و بیرحم اسرائیل و آمریکا ایستادگی میکنید درود بر غیرت و شرفتان.


سلام واقعا دمتون گرم ما که خیلی خوشحال شدیم ان شاءالله قلب رهبرمان هم همیشه شاد باشد.


سلام و خدا قوت میگم خدمت پاسداران عزیز از جان گذشته انقلابی که تروریست‌ها و منافقین خبیث را سرجای خود نشوندن دست مریزاد بزنید آن‌ها را و از صفحه روزگار محوشان کنید تا عالم روی خوش به خود ببیند به وجود شما پاسداران عزیز افتخار میکنیم در پناه امام زمان (عج) باشید انشاالله.
علی حیدر پیری از نورآباد دلفان


سلام و درود خدا بر شما سپاهیان اسلام خدا قوت ان شالله به همین زودی شاهد نابودی دشمنان اسلام وشیعیان خصوصا اسرائیل باشیم.


تازه اول راه هستیم، هر خاک را که شما نجس‌ها پا داخلش بزارین چنان شخم میزنیم که انگار هیچ انسانی اونجا پا نذاشته.

واکنش به انتقام از تروریست ها


درود بر سردار حاجی زاده


سلام، ماشاءالله به سپاه خدا پشتیبان شما باشد ان شاءالله.


باعث غرور و افتخار هستند برادران رزمنده چه در نیروی نظامی و انتظامی و برادران ارتشی و برادران شجاع و نترس در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران. خدا قوت دلاور مردان عصر حاضر. مرگ بر آمریکا و جیره خواران آن در منطقه.


درود خداوند برشیر مردان سرزمینم ایران شیر مادر ونان پدر حلالت آن که این ترسو‌های بز دل را سرجایشان نشاندید بزنید نامرد‌ها که دیگر غلط زیادی نکنند


سلام درود خدا بر رزمندگان اسلام درود خدا بر سرباز‌های گمنام امام زمان (عج) به امید ظهور حضرت و ریشه کن شدن رژیم منفور اسرائیل دست از سرشان برندارید دست امیرالمومنین علی علیه السلام پشتوانه راهتان باشد.


سلام صبح از خواب بیدار شدم زيرنويس تلوزیون رو دیدم حمله به مقرر تروریست ها دیدم به ایرانی بودنم افتخار کردم خسته نباشید سپاهی

انتقام سخت از تروریست ها


یا اباصالح المهدی (عج) ادرکنی: سلام علیکم. از نیرو‌های مقدس سپاه پاسداران تقدیر و تشکر می‌کنیم.‌ای کاش ضربات محکم‌تر و سخت‌تر می‌زدند که فکر دشمن به ترور و کشتن ملت ما نرسد. این مقدار ضربات در حد مُسکِن است


سلام بعد حمله تروریستی به کرمان، واقعا منتظر این حرکت از سپاه بودیم و این را هم می‌دانیم که سپاه بی گدار به آب نمیزنه و در مقابل این اقدام تروریست‌ها که همه خواهان انتقام زود هنگام بودن، ولی سپاه نسنجیده عمل نکرد و به موقع و به جا بود. من خودم به شخصه هر روز از خواب بیدار میشدم فورا به سراغ گوشیم میرفتم تا ببینم تو اخبار خبری از انتقام شد یا نه. واقعا دست مریزاد. خیلی خوشحال شدیم از این خبر و این اقدام به جا


خیلی خیلی دلمون خنک شد، انشاالله حملات ما پیش‌دستانه باشه و قبل از تحرکات دشمن، دست و بازوی دلاور مردان هوا فضای سپاه را می‌بوسیم اسماعیلی گیلان


روح حاج قاسم سلیمانی شاد من یک کشاورز هستم. ولی شدید به موشکی سپاه و به خود سپاه افتخار می‌کنم


با سلام خدمت مردم عزیز ایران اسلامی ما از مشت محکمی که سپاه به مزدوران داعشی و اسرائیلی زد خیلی خیلی خیلی خوشحالیم انشاالله که هرچه زودتر نابود بشوند
#دوران بزن در رو تمام شده ((لبیک یا خامنه ای))

ویران شدن مقر دشمنان


باسلام خدمت محضر فرماندهی کل قوا دست اقا و دست سربازان اقا درد نکنه خوب مقر خانه رژیم کودک کش اسرائیل در هم کوبیدند من از راه دور اول دست مقام معظم فرماندهی کل قوا می‌بوسم و دست بچه‌های سپاه درد نکنه؛ باشد که انشاالله دیگه از این غلط‌های اضافی نکند اجرک الله


سلامی بی پایان به زحمت کشان سپاه که موشکی عمل کردند. چند روز بود ذهنم درگیر بود، ولی آرامش داشتم مطمئن بودم بی حرمتی به عزیزان کرمانی بی جواب نخواهد ماند. امروز با شنیدن خبر شاد موشکی به سمت داعش و مقر اسرائیل واقعا دلمان شاد شد. دشمن بداند غافل کردن یعنی این! این برادران زحمت کش، شما را در تاریکی مطلق بایکوت کردند. به مردم حمله نکردند مقر نظامی را هدف قرار دادند. پس بیدار باشید و خواب به شما حرام است آن هم به دست فدائیان رهبرم. می‌دانستم برادران سپاهی همانند همیشه با آرامش و تیزی که دارند همانند موشک عمل می‌کنند سپاسگزارم دلمان شاد شد چرا که دل امامان ولیمان شاد شد فقط خسته نباشید انشاالله همیشه سالم باشید و سایه شما بر سر ایرانمان باقی بماند.


باسلام و خسته نباشید، انتقام گرفتن حق مسلَّم ملت نجیب ایران است و سپاه پاسداران عزیز مردانگی کرد و باید از مردم خودش دفاع کند دمشان گرم و موفقیت سپاه پاسداران عزیز و دوست داشتنی را از خداوند بزرگ می‌خواهم.


سلام علیکم، قطعاً امروز قلب نازنین بقیه الله الاعظم (عج) مسرور شد آفرین به این اقدام و تصمیم شجاعانه، قاطعانه و ولایت مدارانه عزیزانمان 
با تشکر دکتر رمضان‌زاده


سلام، پیرو حمله موشکی دیشب سپاه. اول اینکه دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده و عاقبت بخیر شوید همه عوامل این کار. دوم اینکه کشور و رهبر عزیزمون را تنها نذارید در برابر هجمه دشمن. در کثیف و باطل بودن آمریکا و دوستان و هم پیمانانش همین بس که خودش حمله می‌کند به مواضع انصارالله یمن. بعد حمله سپاه را محکوم می‌کند، لعنت بر آمریکا.


یلان ایران زمین مرحبا بر همت و جوانمردی تان. دست علی به همراهتان. پیش به سوی قدس

دختر کاپشن صورتی در آغوش سردار سلیمانی


سلام علیکم، یک دست مریزاد عالی به بچه‌های سپاه امروز صبح با شنیدن خبر موشک باران مواضع تروریست‌های صهیونیسم جهانی، احساس غرور و افتخار عجیبی داشتم! انشاءالله با موشک‌های خیبرشکن تل اویو، حیفا و تاسیسات دیمانوی رژیم خبیث صهیونیستی را بزنیم.


جنایتکاران تاریخ صهیونیست‌ها تروریست‌های آمریکا بدانند فعلا با موشک‌های دست ساز دوربرد تنبیه شده اند نه با موشک‌های هوشمند نسل جدید سپاه سپاه جان دمت گرم


سلام. به همه سربازان سلیمانی خدا قوت عرض میکنم. ان شا الله همه تروریست‌های از خدا بی خبر به دست شما به فنا بروند. وقتش رسیده همه ملت در هر حزب و جناحی به قدرت نظامی داخلی خودمان ایمان بیاورند.


سلام دم بچه‌های سپاه گرم زنده باشین الهی انشاءالله فرج نزدیکه و مطمئنا با این زحمات شما قلب آقا جان امام زمان (عج) شاد می‌شود دست خدا پشت و پناه همتون باشه الهی همیشه دعاگوی شما سربازان حضرت آقا امام سیدعلی خامنه‌ای هستم.

رهبر انقلاب اسلامی


به برادران عزیز ودوست داشتنی سپاه درود و سلام می‌فرستم دست مریزاد خدا خیرتون بده امیدوارم ان شاءالله در راس محور مقاومت همواره پیروز و موفق باشید به همین روال خاک صهیونیست‌ها را در سراسر دنیا به توبره بکشید و ریشه استکبار را از غرب آسیا بکنید و فرصت نفس کشیدن را به ظالمین ندهید علی (ع) یارتان خداوند متعال نگهدارتان باشد


با سلام. واقعا دست مریزاد چقدر شاد و دلگرم شدیم.


از شلیک موشک‌های مقاومت سپاه به مقر نیرو‌های مزدور اسرائیل. انشاالله این تو دهنی تازه شروع کاره.


سلام دختر کاپشن صورتی خوشحاله از پرتاب موشک

پرتاب موشک و خوشحالی دختر کاپشن صورتی


سلام صبح بخیر جانم فدای فرمانده کل قوا و فرماندهان سپاه پاسداران خدایا درود فرست بر محمد و آل و آل پاکش وعده سپاهیان سرحدات مسلمین را زیاد و اسلحه آن‌ها را مجهز و برا؛ ساز و حدود و جوانب لشگرگاهشان راحفظ مستحکم فرما دل‌های آن‌ها را باهم جمع و هم آهنگ ساز که متفرق نشوند و عز قدرتشان مبدل به ذلت و ناتوانی نگردد وای خدا تو خود مدبر امرشان باش و قوت و آذوقه آن‌ها را پی‌درپی عطا فرما و تو خود به تنهایی مونه آن‌ها را تکفل کن و به نصرت وفتح پیروزیشان یاری فرما و به صبر و شکیبایی آن‌ها نیرو بخش و فکر و تدبیر دقیق به آن‌ها عطا فرما آمین یا رب العالمین علی حیدر پیری از نورآباد دلفان.


درود و سلام بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سربازان گمنام امام زمان، نیروی انتظامی و مردم غیور ایران با شنیدن این خبر خوشحال کننده در پوست خود نمی‌گنجیدم ان شاالله بزودی روزی برسد تا با خاک یکسانشان کنید جانم فدای رهبرم و خاک پاک شهدا و خاک پاک پدر عزیزم حاج قاسم سلیمانی


ای کاش این موشک‌های سپاه به قلب تل آویو می‌خورد تا این قدر کودک زن مرد بی گناه کشته نمی‌شد


ای کاش این موشک‌ها وسط تل آویو اصابت می‌کرد تا اسرائیل غاصب جنایتکار جرات نکند باز هم مردم بی دفاع را به خاک خون بکشد‌ای سپاه عزیز دست مریزاد به امید آزادی قدس شریف.

حمایت مردمی از انتقام سپاه با دست نوشته


خدا قوت یعقوب غلامشاهی از شیراز؛ خیلی خوشحال شدم که سپاه پاسداران ایران توانست انتقام مردم عزیز کرمان و راسک را بگیرد انشالله که خداوند متعال حافظان جمهوری اسلامی ایران را حفظ نماید.


سلام خسته نباشد افتخار میکنیم به ایران انشاء الله زنده و پیروز باشین شیرمردان ایران.


خیلی حس قشنگیه وقتی کسانی را داشته باشی که همیشه حواسشون به تو باشه، به یادت باشن، نگرانت بشن و دوستت داشته باشن. سپاسگزارم که هستین، سپاهیای مقتدر خدا قوتتتت فراوان. کارتون عالییی بود.
#انتقام سخت


ان شاءالله به امید اون روز اسرائیل را با خاک یکسان کنیم به سایه سپاه دمت گرم دست بوس مرد‌های سپاه هستم.

پیام مردمی در حمایت از سپاه ایران


در تقدیر از برادران سپاهی، بر گرفته از شعر استاد کلامی زنجانی، پاسدارین اوپ الین موشکی ویردی هدفه دشمن ایرانه دنن خشمینه کاهش ورسین، اوزی تابوتینه اولده سفارش ورسین؛ خدا قوت، یا لثارات الحسین


باسلام و خدا قوت خدمت دلاور مردان سپاه پاسداران درود خداوند بر شما که دل ملت و جبهه مقاومت را خوشحال کردید و انتقام شهدای حرم حاج قاسم را گرفتید دستان شما را می‌بوسیم.


سلام اولاً خداقوت به رزمندگان امام زمانی سپاه، اما چرا حمله موشکی ایران فقط در زمانی هست که تروریست‌ها و موساد علیه ما عملیات‌های تروریستی انجام میدهند؟
آیابهترنیست عملیات‌های موشکی سپاه، در هر فرصتی که تروریست‌های تکفیری و صهیونیستی در تیر رس باشند انجام بشه تا ریشه کن شدن این غده‌های سرطانی؟


در همه عرصه‌های طول تاریخ هیچوقت ایران سپاهی مقتدرتر از الان نداشته. تاریخ را که مطالعه میکنی میبینی یا شاهان بی عرضه بودند یا سپاه و سردار آن نالایق بودند.
به لطف خدا هم مقام معظم رهبری که جانم به فدایش مدبر و دانا هستند و هم ارتش و سپاهمون مقتدر. خداوند از بلا‌ها دور کنه همه شما را.


درود بردلاور مردان سپاه و جامعه اطلاعاتی، خداوند بر عزت و اقتدار شما بیفزاید که همواره مایه عزت، اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران هستید. کارتان مثل همیشه بسیار عالی بود، بدانیدکه امید مردم ایران و مستضعفان عالم هستید. ان‌شاءالله منتظر به زیر کشیدن پرچم ابر قدرت‌های ظالم و پوشالی توسط دست‌های توانمند شما هستیم. در این راه پر افتخار کنارتان هستیم، در صورت نیاز حاضریم جان خود را فدای ولایت و جمهوری اسلامی ایران کنیم.
ماهم هستیم، روی ماحساب کنید


سلام پاسخ کوبنده برنامه ریزی شده و دقیق سپاه علاوه بر پیام برای دشمنان یک پیام هم برای دوستان عجول و احیانا ترسو داخلی داشت که فکر میکنند سپاه سکوت کرده و فقط نظاره گر اتفاقات منطقه است این عزیزان جان بر کف مدام در حال رصد دشمنان اسلامند بجای تضعیف، با حمایت خود قوت قلبی برای آنان باشیم همچون مردمان عزیز و مقاوم غزه که علی الرغم شهادت تمامی اعضاء خانواده از نیروی مقاومت با دل و جان حمایت میکنند سپاه مقتدر با موشک خیبرشکن گنبد آهنین صهیون را بشکند. رجبی از ایلام


سلام روز بخیر، دوست داشتم در قالب یه نوشته از سپاه پاسداران کشورمون، به خاطر اتفاق اخیر تشکر کنم 
به نام خدایی که غیرت را زینت بزرگ مردان قرار داد، به نام خالق علی و شیعه‌های او، به نام خدایی که در تقدیر بلند ایران نام سپاه پاسداران را نوشت تا همه‌ی نوشته‌های فردوسی به واقعیت تبدیل شود و رستم‌ها بسازند قدرتی بزرگ را. ممنونم از شما که آفریننده‌ی عشق و امنیت هستید، موشک‌ها وسیله اند آن‌ها از نام شما می‌ترسند. لباس تیره و سبزتان، تیره دلان را تربیت و ایران را سبز می‌کند،‌ای قهرمانان جاودان سایه‌ی دلاورانِ عالم، تا قیامت مستدام


باسلام و ادب و ارادت خدمت برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عملکرد صحیح و دقیق حملات موشکی به مقر‌های دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم که سالهاست کمر به کشتار مردم ایران نموده و خود را مدافع امت میدانند تشکر و قدردانی مینمایم، از خداوند منان سلامتی رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی و پایداری و سرافرازی همه برادران پاسدار را ارزومندم، پایدار باشید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۷:۳۳ ۲۸ دی ۱۴۰۲
سلام ودرود خدا بر شما سپاهیان اسلام خدا قوت ان شالله به همین زودی شاهد نابودی دشمنان اسلام وشعیان خصوصا اسرائیل باشیم
Poland
ناشناس
۰۳:۵۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
اگر آمریکا وارد جنگ نمیشد هیتلر پیروز میشد
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۲۳:۴۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سلام ودرود خدا بر شما سپاهیان اسلام خدا قوت ان شالله به همین زودی شاهد نابودی دشمنان اسلام وشعیان خصوصا اسرائیل باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
تازه اول راه هستیم

هر خاک رو که شما نجس ها پا داخلش بزارین چنان شخم میزنیم که انگار هیچ انسانی اونجا پا نزاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
درود بر سردار حاجی زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سپاه متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
کارخوب‌ودرستی کردین وخوشحالی داره ولی خوشحالی واقعی بانابودی اسرائیل وانگلیس وآمریکای جنایت کاروکودک کش وآزادی مردم فلسطین محیامیشه برامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
درود بر رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۶ دی ۱۴۰۲
درودبه شرف ایران و ایرانی ودرود برغیرتمندان و حافظان ایران زمین ماملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سلام ،ماشاءالله به سپاه خدا پشتیبان شما باشد ان شاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۶ دی ۱۴۰۲
باعث غرور و افتخار هستند برادران رزمنده چه در نیروی نظامی و انتظامی و برادران ارتشی و برادران شجاع و نترس در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران. خدا قوت دلاور مردان عصر حاضر. مرگ بر آمریکا و جیره خواران آن در منطقه.
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۲۰:۲۲ ۲۶ دی ۱۴۰۲
درود خداوند برشیر مردان سرزمینم ایران شیر مادر ونان پدر حلالت آن که این ترسوهای بز دل راسرجایشان نشاندید بزنید نا مردها که دیگر غلت زیادی نکنند
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۰:۱۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
شرمتان باد ای افساد کنندگان در زمین.
Germany
Asghar Vaezipour
۲۰:۰۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
با سلام واحساس قدرت وافتخار به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارزوی سلامتی برای شما ها وخانواد ه های عزیز تان را از خداوند متعال خواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۶ دی ۱۴۰۲
دلمون شاد کردین خدا دلتون شاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
از ابرقدرت آمریکا فقط ابرش مونده که آن هم انشاالله با تابش خورشید ایران بخار خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
بنظرم عالی بود دست سپاه درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۱۸:۴۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سلام و درود بر شیر مردان دلیر سپاه بسیار لذت بردیم خدا خیرتان دهد عجب جواب دندان شکنی بود امروز تا مخالفان سرزمینم بدانند با دم شیر دوباره بازی نکنن
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۶ دی ۱۴۰۲
باید دست دشمنان را برای همیشه قطع وریشه کن کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سلام عالی بود . و کاش قبل از عملیات تروریستی کرمان اینکار انجام میشد . سپاه باید اجازه هیچ پایگاهی را به داعش و رژیم صهیونیستی در عراق و سوریه و افغانستان ندهد
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۶:۲۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
دم سرداران با غیرت سپاه گرم و روح حاج قاسم سلیمانی عزیز شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
خدا انشاله ریشه ظلم را بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۶ دی ۱۴۰۲
دو پهلو حرف میزنی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
به امید روزی که به فرمان حضرت آقا تل آویو و حیفا موشک باران بشن خدا قوت بده به همتون دست نیروهای مسلح جان بر کف ایران مقتدر را میبوسیم #زنده باد جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
حمید ع د
۱۵:۳۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
آفرین بر عزم تان. دشمن حساب واهی دارد که اراده ملت را سست کند. ما همیشه در صحنه بوده و هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
ای خدا دختر کوچولو عزیز ایرانی ساخت موشکی بنامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
داعش افعانستان بزن
Iran (Islamic Republic of)
Mehran
۱۵:۲۵ ۲۶ دی ۱۴۰۲
حاج قاسم کاش بودی می‌دیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
در وهله اول خوب بود ،تشکر می کنم.
اما باید پاسخ اساسی با شدت هر چه بیشتر به ایادی و مزدوران طرف مرز های شرقی داده شود چرا که آموزش را در سوریه دیده اند اما محل استقرار شان در پاکستان و افغانستان می باشد. حتما تک تک نفراتی که این جنایت را دست زده اند شناسایی و با تیر خلاص زد لکه نجسشان را برد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۶ دی ۱۴۰۲
ماشاءالله
همسر من همون ساعت یک شب منو خبر کرد
به به به به به به ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۵:۲۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
مایه افتخار ما هستید درود برشما غایبان همیشه حاضر
Iran (Islamic Republic of)
خداترس
۱۵:۱۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
بابا منطقه محل تجمع این جاسوسان را در اربیل برای همیشه صاف کنید .
آخرین اخبار