معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: ۸۳۳ هزار پاکت شیر برای توزیع بین دانش آموزان ابتدایی به نواحی آموزشی این استان تحویل داده شد.

حسین رحیم خانی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش قزوین با بیان این مطلب تصریح کرد: از مدیران نواحی آموزش و پرورش می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر بر توزیع مستمر شیر در مدارس ابتدایی اهتمام داشته باشند و روی این مهم مدیریت و نظارت کنند.

وی اضافه کرد: توزیع شیر رایگان با هدف تامین میان وعده غذایی، رفع سو تغذیه و ترویج فرهنگ مصرف شیر به همت دولت سیزدهم در مدارس رونق گرفته و بر اساس برنامه ریزی موجود باید ۵۲ نوبت شیر معادل ۲۶ هفته تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مدارس قزوین تداوم داشته باشد.

رحیم خانی تصریح کرد: بر اساس پیگیری آموزش و پرورش، انجمن صنایع لبنی ایران شرکت‌های طرف قرارداد را به استان قزوین معرفی کرد تا قرارداد‌های دریافت شیر منعقد شود، هم اکنون یک پاکت شیر ۲۰۰ سی سی با چربی ۲.۵ درصد به دانش آموزان ارایه می‌شود.

این مسوول ادامه داد: هم اکنون شهرستان البرز، شهر شال، بخش ضیا آباد و ناحیه ۲ شهرستان قزوین سهمیه یک ماه و مناطقی مثل طارم سفلی و رودبار الموت نیز سهمیه ۲ ماه شیر خودشان را دریافت کردند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته باید همه دانش آموزان مدارس دولتی ما از نعمت شیر رایگان برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.