رییس اورژانس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: در سال جاری ۳۳ درصد از تماس‌های با این مرکز در شهرستان‌های ساوه و زرندیه گرفته منجر به به ماموریت شده است.

علی حافظی رییس اورژانس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: در ۹ ماه امسال ۵۰ هزار و ۴۳۶ تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ ساوه گرفته شده که ۱۶ هزار مورد از این تعداد تماس‌ها منجر به اعزام آمبولانس جهت امدادرسانی شده است.

وی افزود: از کل ماموریت‌های انجام شده در این مدت، چهار هزار و ۵۲۷ مورد مربوط به حوادث ترافیکی است که ۲ هزار و ۵۲ مورد از آن‌ها در مناطق شهری و ۲ هزار و ۴۷۸ مورد نیز جاده‌ها و آزاد راه‌های برون شهری انجام شده است.

حافظی با بیان اینکه اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ساوه با ۲۱ پایگاه اورژانس در قالب ۲۱ تیم عملیاتی فعالیت می‌کند، افزود: افزایش ظرفیت پایگاه‌های اورژانس در سال‌های گذشته نقطه عطف این خدمت رسانی است.

وی اظهار داشت: تا پایان سال جاری ۲ پایگاه اورژانس شهری به ظرفیت پایگاه‌های شهری ساوه افزوده می‌شود تا با افزایش این زیرساخت‌ها ضمن پوشش بهتر حوزه پیش بیمارستانی در شهر ساوه، شاهد افزایش کیفی خدمات پیش بیمارستانی در این شهر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.