رئیس مرکز آموزشی درمانی معتضدی کرمانشاه گفت : بیمارستان معتضدی کرمانشاه سالانه به‌طور متوسط بین ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر مراجعه کننده در بخش ناباروری دارد.

عبدالله سعادت‌فر رئیس مرکز آموزشی درمانی معتضدی کرمانشاه با بیان اینکه بیمارستان معتضدی کرمانشاه فرسوده و مستهلک شده، گفت : این بیمارستان توان خدمات‌رسانی کامل را ندارد، اما بیمارستان معتضدی رزومه تاریخی و میراث شهر کرمانشاه است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی معتضدی کرمانشاه با بیان اینکه این مرکز درمانی موقوفه‌ای است، افزود: این ثمره کار خیر باید توسعه پیدا کند و از طریق وزارت بهداشت و درمان و سازمان اوقاف احیا شود.

وی با اشاره به کارکرد‌های این مرکز درمانی در زمینه مراقبت نوزدان و مادران، گفت: مهمترین خدمت‌رسانی درخصوص ناباروری است که جزو سیاست‌های ابلاغی جمعیتی کشور بوده و در این مرکز انجام می‌شود.

سعادت‌فر با بیان اینکه این بیمارستان تنها مرکز ناباروری غرب کشور است، خاطرنشان کرد: امسال بیمارستان معتضدی با این فرسودگی در اعتباربخشی حائز رتبه اول شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان در بهترین نقطه کلان‌شهر کرمانشاه قرار دارد که سالانه به‌طور متوسط بین ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر مراجعه کننده در بخش ناباروری دارد.

سعادت‌فر با اشاره به دارا بودن بخش‌های پاراکلینیکی، آی‌سی‌یو نوزدان، واحد درمانگاهی، مشاوره و داشتن مراکز آزمایشگاهی، خاطرنشان کرد: می‌توان این مرکز را توسعه داد و به عنوان مرکز تخصصی زنان نیز آن را احیا کرد البته بخشی از مرکز ناباروری در حال توسعه است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.