زمانی گفت: از مشترکین شرکت ملی گاز ایران در بخش‌های مختلف، به ویژه بخش خانگی درخواست می‌شود که نسبت به مدیریت بهینه مصرف گاز توجه بیشتری داشته باشند.

احمد زمانی با اشاره به آمادگی کامل پالایشگاه‌های گاز کشور در دوره سرد سال گفت: در حال حاضر  روزانه بیش از ۸۴۰ میلیون مترمکعب گاز به خطوط تحویل می‌شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در ادامه افزود: با توجه به اینکه پالایشگاه سیزدهم در زمستان امسال به مجتمع گاز پارس جنوبی تحویل داده شد، می‌توان گفت که همه طرح‌های پالایشی گاز محقق شده است و به این ترتیب تمام ۲۰ پالایشگاه گاز کشور بدون هیچ مشکلی در مدار تولید هستند.

زمانی با بیان اینکه تولید حداکثری پالایشگاه‌ها و خدمت رسانی موفق در دوره سرد سال مرهون روحیه جهادی کارکنان صنعت گاز و اجرای با کیفیت عملیات تعمیرات اساسی است، گفت: این تعمیرات در دوره گرم سال و به تناوب انجام می‌شود تا علاوه بر حفظ پایدار جریان گاز در تابستان، آمادگی حداکثری برای دوره زمستان نیز ایجاد شود.

وی افزود: شرایط حاکم بر روند فرآورش و تحویل گاز در کشور نشان می‌دهد که کنترل کیفی و استاندارد بالایی در فرآیند اجرای عملیات آماده سازی پالایشگاه‌ها صورت گرفته است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: علاوه بر اقدامات تعمیراتی، به لحاظ تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز پالایشگاه‌ها نیز در وضعیت بسیار خوبی هستیم و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فهرست قطعات مورد نیاز شرکت‌های پالایشی به طور کامل تامین شده است.

زمانی در پایان، با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان پالایشگاه‌های گازی کشور که در مجموعه‌های پالایشی و در شرایط سخت جغرافیایی در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند، گفت: با توجه به اینکه گاز سرمایه ملی و پیشران توسعه کشور است، از تمامی مشترکین شرکت ملی گاز ایران در بخش‌های مختلف، به ویژه بخش خانگی درخواست می‌شود که نسبت به مدیریت بهینه مصرف گاز توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار