معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اعتکاف دانش آموزان اصفهانی در بیش از ۱۰۰ مسجد برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آئین اعتکاف دانش‌آموزی امسال در روز‌های پنجم تا هفتم بهمن‌ماه در بیش از یکصد مسجد استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 مهدی نم نبات افزود: مراسم اعتکاف امسال با عنوان «بچه‌های آسمان» نام‌گذاری شده است که با تکیه بر همین نام، توانمندسازی دانش‌آموزان در حوزه‌های عقیدتی و با محوریت خودشناسی را در این ایام در دانش‌آموزان پیگیری خواهیم کرد.


او اعتکاف دانش‌آموزی را فرصتی مناسب جهت خودسازی دانش‌آموزان و ارتباط مؤثر و اثربخش مربیان و مبلغان دینی با دانش‌آموزان دانست و گفت: اعتکاف امسال به‌صورت مربی محور برگزار خواهد شد و به‌ازای هر ۱۵ دانش‌آموز یک مربی در نظر گرفته شده و مربی، دانش‌آموزان را تا اتمام این مراسم همراهی خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در مراسم اعتکاف پیش از آغاز این مراسم معنوی می‌توانند به‌صورت حضوری و غیرحضوری که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.