نصب ۹۱ تابلوی هشدار برای پیشگیری از تصرف اراضی ملی اصفهان

 فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۹۱ تابلو، علائم هشدار دهنده و انجام دیوار نویسی برای پیشگیری از تصرف اراضی ملی استان اصفهان نصب شد.

 فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه اراضی تحت پوشش این فرماندهی، در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۱۵ شهر واقع شدند گفت: در راستای حفاظت از این اراضی اقدامات پیشگیرانه در بخش‌های وضعی، اجتماعی، فرهنگی، بازدید و بازرسی از یگان‌های مستقر در شهرستان‌ها و آموزش انجام می‌شود.

سرهنگ امیرسعید باقری با اشاره به اولویت قرار دادن اجرای اقدامات پیشگیرانه در این یگان  افزود: امسال بیش از ۵۰ هزار ساعت گشت زنی توسط تیم‌های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شده است.

او گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان اصفهان به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

سرهنگ باقری افزود: در سال‌جاری جهت اطلاع رسانی با نصب ۹۱ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدار‌های لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است.

او گفت: در راستای افزایش آگاهی نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی و دولتی استان اصفهان امسال برای عوامل یگان حفاظت اراضی استان، ۹ دوره آموزش عملی و میدانی و ۲۲ جلسه آموزش تئوری برگزار شده است و براین اساس ۸۸۰ نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

 فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان افزود: مردم استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
دیگه خیلی دیره
یه سر از جاده چادگون و مسیر حجت آباد و پل زمان خان و بن و سامان تردد کنید اونوقت حجم تصرف و ساخت و ساز رو میبینید و اصل و ریشه کم آبی و خشکی تالاب گاوخونی رو پیدا میکنید