وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از مرز ۲۴ هزار نفر عبور کرده و هنوز پیکر تعداد زیادی از شهدا زیر آوار‌ها و در خیابان‌ها هستند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه، امروز (دوشنبه)، از افزایش شمار شهدای فلسطینی خبر داد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۲۴ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده و تعداد مجروحان به ۶۰ هزار و ۸۳۴ نفر افزایش یافته است.

اشرف القدره اضافه کرد که ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ کشتار جمعی در نوار غزه انجام داده که به دنبال آن، ۱۳۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۲۵۲ نفر دیگر مجروح شدند.

او در عین حال اشاره کرد که تعدادی از شهدای فلسطینی زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و نیرو‌های امدادی به علت اقدامات ارتش اسرائیل امکان انتقال آن‌ها را ندارند.

ارتش اسرائیل از هفتم ماه اکتبر حملات ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به ویرانی بسیاری از زیرساخت‌های این منطقه بخصوص زیرساخت‌های بهداشتی غزه شده است. 

اکثر مردم غزه به دنبال ویرانی خانه‌هایشان در این حملات آواره شده‌اند و در بیمارستان‌ها، مدارس و چادر‌ها سکونت دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز گذشته در جریان نشست مطبوعاتی اشاره کرده بود که ۷۰ درصد شهدای فلسطینی زن و کودک هستند.

برچسب ها: غزه ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
به زبان آسون میاد ۲۴ هزار نفر انسان بیگناه قتل عام شدند به ای ذنب القتلت
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۶:۵۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : بسم رب الشهدا و الصدیقین : صهیونیستها و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و غربیها و مقامات کشورهای اسلامی همپیمانان این جنایتکاران که در جنایت نسل کشی فجیح وحشتناک اسفناک تاریخی فلسطینیان و مردم مومنین مسلمین غزه و به شهادت رساندن مردم حزب الله لبنان سوریه یمن عراق ایران اسلامی دست داشته و دست دارند به عذابهای پی در پی الهی سخت وحشتناکی دوچار خواهند شد و همگیشان به اذن الله خداوند جل مقطوع النسل خار ذلیل زمینگیر حقیر نا امید ناکام خواهند شد و به امراض جسمی روحی وحشتناک شدیدی دوچار خواهند شد که هیچ دوا درمانی برایشان کارگر نمی باشد و تا آخر عمر کثیفشان زجر کش می شوند . الهی و ربی من لی غیرک
و الهی آمینن یا رب العالمین . با آل علی علیه السلام هر که درافتاد ور افتاد . این نفرین را هرگز فراموش نکنید ای جنایتکاران خبیث ملعونین حرامزاده های حرام لقمه . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار