رئیسی گفت: بساط بی‌حجابی برچیده می‌شود، اما برنامه‌ریزی می‌خواهد و باید با تدبیر باشد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در گردهمایی سراسری نمایندگان، ولی فقیه و ائمه جمعه کشور گفت: جایگاه نمازجمعه بسیار اثرگذار است و کارکرد‌های بسیاری در حوزه عبادت، معنویت، مقاومت، ایستادگی، سیاست، تبیین مسائل سیاسی و اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: آنچه رهبری نام نهادند به عنوان قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و مقاومت درواقع نامگذاری به حقی است.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: نمازجمعه حقیقتا به‌عنوان پناه همه اقشار جامعه است و سخن امیدآفرین در تبیین و روشنگری‌هاست و گره‌های ذهنی فرد و جامعه باز می‌کند و هر کسی از در نادانی، غفلت و دشمنی و یا بخشی از اذهان عمومی ایجاد شده با روشنگری افکار عمومی می‌تواند به باز شدن گره‌های ذهنی کمک می‌کند.

رئیسی گفت: ناترازی‌هایی داریم که در حال حل شدن است و برنامه هفتم باید بتواند برای رفع ناترازی راهکار ایجاد کند.

وی گفت: نمازجمعه در جایگاه نیروسازی برای کشور و نظام و دستگاه‌های کشور است کمااینکه در بسیج و نقش‌آفرینی در دفاع مقدس، سازندگی و ادوار مختلف عملکرد آن را دیدیم و الان که در دوره عدالت و پیشرفت قرار داریم ائمه جمله هم در جایگاه تعلیم، آگاهی‌بخشی و علم‌افزایی و هم در جایگاه تعدیل و اجرای عدالت فرهنگی و اقتصادی همت گماردند و همت ائمه جمعه نسبت به اجرای عدالت، مبارزه با فقر و فساد به‌عنوان مسائلی که به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نیست، مهم است. حساسیت ائمه جمعه نعمت الهی است.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: مسئولین برای اینکه وظیفه خطیری دارند و مردم هم از جایگاه اخلاص مواردی را مطرح می‌کنند که اصلاح در امور فرهنگی و اقتصادی است.

رئیسی بیان کرد: چهره نورانی امامان جمعه به‌دنبال اصلاح واقعی است و پیگیری و جدیت می‌کنند برای اینکه اصلاح مجاهدانه کنند و همواره علمای بزرگ در جایگاه اجرای عدالت و فقر و فساد بودند و کوچکترین ناهنجاری را برنمی‌تابیدند و بسیاری در این راه سلمتی جسمی خود را از دست دادند.

وی افزود: بزرگترین چهره‌ها، شهدای روحانیت هستند و از لحاظ آمار روحانیت بیشترین شهادت را تقدیم نظام اسلامی کرده است و همواره نسبت به آن‌ها معتقدیم و همواره باید قدردان آن‌ها بود.

رئیس قوه مجریه تصریح کرد: امروز سلوک رهبر انقلاب به‌عنوان یک عالم فرزانه انقلابی و جهادی همواره سخن و رفتار و سلوکش برای بنده طلبه حجت است. ایشان چه در قبل و بعد انقلاب در کنار امام و بعد از آن همواره جایگاه الگو را برای جامعه داشتند.

وی گفت: جایگاه امام جمعه اثرگذار است هم در تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و هم گام دوم انقلاب. تریبون‌های نمازجمعه در تبیین دستاورد‌های انقلاب موثر است و هم در گام دوم انقلاب که ابعاد مهمی دارد و بسیار پرمغز است.

گفتمان دولت، گفتمان امام و رهبری است

رئیسی اظهار کرد: به دولت می‌گویند گفتمان شما چیست که من گفتم گفتمان ما گفتمان امام و رهبری است و سند آن گام دوم انقلاب است و مستند به این سند است.

رئیس‌جمهور بیان کرد: آنچه برخی دولت‌ها به‌عنوان یک کلمه مثلا سازندگی و عدالت انتخاب کردند شعار دولتهاست نه گفتمان، چون گفتمان باید نهادینه شده باشد که قبلا دست امام بود و الان در دست رهبری است.

رئیس قوه مجریه اضافه کرد: ما چه گفتمانی می‌توانیم داشته باشیم جز گفتمانی که مردم انتظار دارند، اما چرا این وادادگی‌های فرهنگی وجود دارد یا در اقتصاد چرا به لبخند خارجی‌ها وابسته شدند. شهدا تولید افتخار کردند و حضور مردم در صحنه‌های مختلف به عنوان تولید قدرت برای کشور شده است و ما باید از این قدرت برای رفع مشکلات و باز کردن گره‌ها استفاده کنیم و این قدرت در حال افزایش است.

وی ادامه داد: دشمن در حال رصد است که مولفه قدرت مردم، شهدا و توانایی فناوری و آمادگی خوب نیرو‌های مسلح در پرتو این قدرت است و باید تلاش کرد ما به‌عنوان دولت و جایگاهی که موظفیم مشکلات حل شود وامید ایجاد شود معتقدیم دولت ظرفیت‌های زیادی دارد لذا فقط باید ظرفیت‌ها را شناخت تا پیشرفت کشور را موجب شود که دشمن نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد و تمام تلاش خود را برای ناامیدی و یاس در جامعه می‌کند که امکان ندارد بدون اراده ما پیشرفت کنید. ما معتقدیم ملتی مقتدر در صحنه است و ما می‌توانیم و دشمن می‌خواهد القای ناتوانی کند.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: دغدغه‌هایی که از روز اول وجود داشت مثل کرونا که روزی ۷۰۰ نفر از دست می‌رفتند و برای واکسن به ارمنستان و کشور‌های دیگر می‌رفتند و مسئله کسری‌ها که نگران کننده بود مثل کسری بودجه که خداوند عنایت کرد بدون استقراض، کسری بودجه ۴۸۰ همتی حل شود.

رئیسی بیان کرد: تلاش بسیار شد آنچه موجب تورم می‌شود را حل کنیم که یکی از دلایل تورم، کسری بودجه است. سال ۱۴۰۱ تلاش دولت این بود که تغایری بین درآمد و مصارف نداشته باشیم.

همه دیدند دولت را با چه وضعی تحویل گرفتیم

رئیس قوه مجریه گفت: در ۱۴۰۱ کسری بودجه نداشتیم و تغایری کمی بود و تلاش این است که در ۱۴۰۲ به این صورت حرکت کنیم تا مصارف و درآمد جور باشد، چون کسری موجب مشکل می‌شود.

وی افزود: از عواملی که موجب رشد تورم می‌شود رشد نقدینگی است که از ۴۲ درصد شده ۲۷ درصد و کاملا رشد نقدینگی مهار شده است. یکی از علل مهم تورم ناترازی بانک‌ها برداشت زائد از بانک مرکزی است که دولت با همه تلاش کاری می‌کند یا بانک را از گردونه خارج کند یا انضباط مالی را رعایت کند.

رئیسی گفت: ما باید ناترازی‌ها را حل کنیم که نیاز به پیگیری مجدانه دارد. ما شاهد وضعیتی هستیم که مردم این وضعیت را می‌دانند. می‌دانید دولت را با چه وضعی تحویل گرفتیم. برخی عزیزان دولت گذشته گفتند چجوری می‌خواهید کار را شروع کنید گفتم با توکل به خدا.

رئیس دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت هنوز در مرداد رای اعتماد نگرفته بود و در جلسه دولت قبل با حضور معاون اول رفتیم بحث این بود دولت حقوق مرداد آن سال را چگونه پرداخت کنند.

رئیس قوه مجریه گفت: نظام تعرفه‌گذاری پرستاران و معلمان پس از یازده سال اجرا شد. خیلی از قضایایی که مثل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور زیاد داریم. در حوزه برق ۲۲ هزار مگاوات ناترازی داشتیم و هشت هزار مگاوات تولید کردیم که مشکل دارد حل می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۰ هزار مگاوات در حال ساخت و بهره‌برداری می‌شود و برق صنایع از تولید داخل جدا می‌شود. ناترازی آب هم همین‌طور. یک میلیاد متر مکعب برای شهر و روستا برنامه‌ریزی شد تا ۱۰ هزار روستا تنش آبی حل شود که تا کنون ۳۶۰۰ روستا مشکلشان حل شده است.

رئیسی اضافه کرد: ناترازی‌هایی که داریم در حال حل شدن است تا برنامه هفتم بتواند برای رفع ناترازی راهکار ایجاد کند.

رئیس دولت سیزدهم بیان کرد: به شهر‌های مختلف که می‌رویم من نمی‌دانم چه وضع و شرایطی است که وقتی می‌رویم کارخانه تعطیل و یا نیمه تعطیل است. از اول دولت تا امروز ۶۵۰۰ کارخانه و کارگاه به چرخه تولید افزوده شده است. در هر شهری می‌رویم یکی از کار‌ها احیای کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل است.

رئیس قوه مجریه اظهار کرد: دشمنان فکر می‌کردند ما دست روی دست می‌گذاریم. آماری که بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول داده را ببینیند و چشم انداز آن‌ها را ببینید. ۱۲ شاخص برای رشد اقتصادی و تولید برای ایران پیش‌بینی کردند که ایران در آن‌ها رشد خواهد کرد و ایران یکی از کشور‌های پیشرفته خواهد بود.

رئیسی بیان کرد: چه تجارت نفتی و چه غیرنفتی در حال افزایش است. عزیزانی که در مناطق بندری هستند گاز مشعل رنجشان می‌داد و الان شرکت‌های دانش‌بنیان این گاز‌ها را خاموش می‌کنند و آلایندگی در حال از بین رفتن است و انرژی آن ذخیره می‌شود و تا پایان دولت گاز‌های مشعل جمع می‌شود.

وی ادامه داد: نیاز کشور به مسکن قطعی است و باید هر سال یک میلیون مسکن ساخته می‌شد که نساختند. الان یک میلیون و نهصد هزار مسکن در حال ساخت داریم. در شهر‌های مرکز استان کار سخت‌تر است، اما کار شروع شده است.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: در حوزه سلامت کار‌هایی انجام شده و مراکز درمانی که مانده بود در حال تکمیل است. در این دو سال و اندی از ۱۵۰ هزار تخت ۱۵ هزار تا یعنی ۱۰ درصد برای این دو سال است همچنین بیمه سلامت بسیار توسعه یافته است و پزشک متخصص چند برابر گذشته در مناطق محروم پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: آمار گرفتم در باره زه‌کشی اراضی که برنامه‌ریزی کردیم که ۱۲۵ هزار هکتار زه‌کشی شود که تا به امروز ۱۲۲ هزار هکتار زه‌کشی شده است. ۲۲ درصد افزایش تولید کالا‌های اساسی در کشور داریم. گندم در سال اول ۵/۴ میلیون تن خریدم، پارسال ۷ میلیون تن و امسال ۵/۱۱ میلیون تن از مردم خریدیم.

رئیسی بیان کرد: زمینه کار در کشور زیاد است، اما دشمن به دنبال بزرگ کردن نقاظ ضعف است. با بیان رسا امید را در بین مردم گسترش دهید، چون امروز از در غفلت و ندانستن و خواسته‌های سیاسی ایجاد ناامیدی می‌کنند که این گناه نابخشودنی است. هر کس به‌جای امید در دل مردم یاس ایجاد کند در مسیر دشمن حرکت کرده است.

رئیس دولت سیزدهم تصریح کرد: کسانی که در دوره قبل مسئولیت داشتند یا الان مسئول هستند اگر انگیزه کار ندارند ما او را کنار می‌گذاریم تا روحیه گره‌گشایی و عدالت‌خواهی داشته باشد.

وی اظهار کرد: من یک مورد تا امروز در دولت نشنیدم که امام جمعه‌ای نسبت به انتصابات دخالت کند نه اینکه نظر نداشته باشند، اما فشار روی مدیران که برخی آن‌ها را خسته می‌کنند گرچه گفتم مشورت بگیرید، اما نزد خدا شما مسئول هستید، اما موردی ندیدم که امام جمعه بگوید عمر را جای زید بگذارید و زید را جای عمر بگذارید و تا حالا نشنیدیم و صمیمانه از شما تشکر می‌کنم، اما دیدگاهایتان از سر اخلاص است و آن را منتقل کنید.

رئیسی افزود: در مجلس شما چند سال پیش آمدیم و انتظار شما مبارزه با فساد بود و قول می‌دهیم و نمی‌گذاریم در هیچ جایگاهی فساد لانه کند. بساط بی‌حجابی برچیده می‌شود، اما برنامه ریزی می‌خواهد و باید با تدبیر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۷ دی ۱۴۰۲
گرانی وتورم ۵۰ درصد برنامه ریزی نمی خواهد ؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۷ دی ۱۴۰۲
به مسئله حجاب رسیدگی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۷ دی ۱۴۰۲
استاد رایفی پور گفتند از هر چه حرف زدند بگید دلار چند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
چای دبش چی شد . ؟
Canada
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
بله که باید برنامه ریزی شود برای همه مشکلات
اما شما چه کردید/مقایسه بی حجابی قبل و بعد از ریاست شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۷ دی ۱۴۰۲
این خوب آمدی

بله افزایش بی حجابی بعد از ریاست ایشون باید بطور علمی با مدل های مختلف آماری تجزیه و تحلیل بشه

و علت آن مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
همون طور که رضا پهلوی با زور نتونست حجاب از سر زنان برداره شما هم با زور نمیتونید چادر سرشون کنید این کار فرهنگ سازی میخواد که چند بار رهبر هم گوش زد کردن ولی شما انجام نمیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۶ دی ۱۴۰۲
آقای رئیس جمهور هیچ کدوم از وعده های انتخاباتی اجرایی نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
از چای دبش و اختلاس های میلیارد دلاری چه خبر جلو اینا رو نمیتونید بگیرید نه؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۳:۴۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه در کشورما به اصطلاح اسلامی قانون و عدالت وجود ندارد که مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند و هم مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران را محاکمه کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۱۱:۵۰

جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران
جناب آقای مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران
سلام علیکم
چرا با گذشت بیش از 23 ماه و 26 روز هنوز مخابرات منطقه تهران بن خوار بار و رفاهیات ما را ندادندمدعیان دروغین دفاع و حمایت از حق و حقوق مظلومان کجا هستند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند باید تکلیف پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران مشخص شود.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
پیام شما با موفقیت ارسال شد. در اسرع وقت پاسخ پیام شما ارسال خواهد گردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۱۲:۰۶

جناب آقای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان

جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران

جناب آقای مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران

جناب آقای مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران

سلام علیکم

چرا با گذشت بیش از 23 ماه و 26 روز هنوز مخابرات منطقه تهران بن خوار بار و رفاهیات ما را ندادندمدعیان دروغین دفاع و حمایت از حق و حقوق مظلومان کجا هستند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند باید تکلیف پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران مشخص شود.

بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. در اسرع وقت پاسخ پیام شما ارسال خواهد گردید.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۲:۰۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
جناب آقای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان
برخی مدیران مخابرات ایران با پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات خانه و ماشین خریدند.
امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ هست خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۱:۵۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
بیش از ۹۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون وام ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن نگرفتند و متأسفانه هیچ کسی هم در بانک ها، بانک مرکزی، دیوان عدالت اداری، دولت، مجلس و کشور پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۱:۵۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
برخی مدیران مخابرات ایران با پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات خانه و ماشین خریدند.
امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ هست خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۶ دی ۱۴۰۲
هر کی از بی حجابا حمایت مستقیم یا غیر مستقیم انجام بده فرقی با امریکا نداره و تا دخترا و پسرا رو بدبخت نکردن جلوشون و بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۶ دی ۱۴۰۲
فقر و گرانی در بین مردم رواج پیدا کرده چرا جلوی اونا رو نمیگیرید بعد بی حجابی
اعتماد رو به مردم برگردانید با عمل به وعده ها با ارزانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
جلوی گرانی و تورم و بی حجابی گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۶ دی ۱۴۰۲
انشالله اجرایی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
اگر خدا زن و کچل می آفرید تمام مشکلات حل بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بی حجاب زن یعنی دشمنی با جامعه سالم وخانواده
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۲۲:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بیش از ۹۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون وام ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن نگرفتند و متأسفانه هیچ کسی هم در بانک ها، بانک مرکزی، دیوان عدالت اداری، دولت، مجلس و کشور پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آقای ریس جمهور عامل بدبختی مردم و بی حجابی قانون خصوصی سازی شرکت های دولتی و سپردن کارخانجات و کارهای دولتی به بخش خصوصی می باشد . در مملکتی که به اصل ولایت فقیه استوار است خصوصی سازی خلاف این حاکمیت است و فردی که صاحب شرکت خصوصی است خودش هر طوری که دلش می خواهد شرکت را اداره می کند و هر طوری دلش می خواهد به نیرویش می گوید چی بپوشد و چی نپوشید. خلاصه اگر می خواهید مملکت به دلخواه شما باشد تمامی کارهای خصوصی را به دولت برگردانید و با نظارت دولت کار انجام گیرد . اونوقت مردم همانطور که دولت می خواهد لباس می پوشند و رفتار می کنند .چون از دولت پول می گیرند . نه از یک فرد بی صلاحیت که صاحب یک شرکت شده . به خدا قسم مشکل مملکت فقط خصوصی سازی و عدم نظارت بر کارها و افراد می باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
شهر ما سبزوار الان خیلی خوب شده البته خوبم بود شاید زیر یک درصد بی حجاب داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
حقوق زیر ۳۰ میلیون خط فقر است
۲۱:۳۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
حقوق زیر ۳۰ میلیون خط فقر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
جناب آقای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان
امروز دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آذر ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
عملکرد دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال ۱۳۹۲ تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
۲۱:۳۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
عملکرد دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال ۱۳۹۲ تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
نماینده ناتوان و عاجز در مجلس از سال ۱۴۰۰ تاکنون مشکلات اصلی کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و به دنبال اعتراض افزایش قیمت تعرفه‌های اینترنت است تاسف بار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
این بنده هر روز یه حرفی میزنه و کار برای بررسی کننده نظرات باشگاه خبرنگاران درست می‌کنه خدا بگم چیکارت کنه سید با این حرفات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
دوباره موضوع حجاب مطرح شد و سگهای صهیونیستها شروع کردند به واق و واق بر علیه جمهوری اسلامی و حکم الهی . یک دیوانه ای گفته : (( سازمان ملل نباید به ایران اجازه حضور در مجامع بین المللی را بده و..... )) . حالا که اولا به کوری چشم تو و اربابانت ، محبوبیت و مقبولیت جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی در همه دنیا و حتی سازمان ملل خیلی بیشتر از گذشته شده و ثانیا که اکثریت مردم ایران حامی و خواستار حجاب اسلامی در جامعه هستند ، چراکه حجاب و عفاف زنان در سطح جامعه ، هم باعث تحکیم کانون خانواده ها میشود و هم نسل جوان را از آسیبهای اجتماعی و اخلاقی ، مصون میدارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
درود
من بیرون راحت ترم?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اگر شما ها بگین و تبلیغ نادرست داشته باشی که کشور خوبه کسی که کاخ نشین شده از درد مردم خبر نداره خوی کاخ نشینی در تمام رگ های اون نفوذ کرده به والله اگر حتی درصد مردم از کارنامه دولت رییسی راضی باشن یا ایشون توی ایرا ن زندگی نمی کنه یا ایرا ن ما با ایران ایشون فرق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۵۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
از زن و دختر و خواهر برادرتان دکتر بشار اسد شروع کنید بعدا بیا سراغ زنان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
راجع به موضوع حجاب رسیدگی و پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام دررابطه با رتبه بتدی کارکنان آموزشی فرهنگی ۱۴۰۰/۷/۱ از طریق مبادی مربوطه رسیدگی تا از احکام حقوقی آن برخوردار شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۳۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام،دوستان اگر کسی به کار بدی رضایت داشته باشد اگر او هم آن کار را نکند با همین رضایت در کار زشت دیگران شریک است.مواظب باشید و روی هوا نظر ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بساط فقرتورم فسادواختلاس کی جمع خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
ای کاش آنقدر که به فکر حجاب هستید به اندازه یک هزارم آن به فکر اقتصاد، صنعت و معیشت مردم بودید..
هر چند که از شما که براحتی از عمر مردم برای سرپوش گذاشتن بر بی کفایتی خود، سرمایه می‌گذارید هیچ توقعی غیر از این نیست.
#افزایش سابقه بیمه بازنشستگی #دبه کردن بزرگ دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
وضعیت اقتصادی و گرانی باید مهم باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ دی ۱۴۰۲
در کنار آن هم عفاف و حفظ خانواده‌
France
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
جناب رییس جمهور شما اول از رفع تبعیض.اختلاس و ..شروع کن بعد کارهای دیگه انجام بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
برچیدن بساط دزدی و اختلاس چی میخواد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
فکری به حال گرانی بکنید حقوق کارگران و کارمندان ثابت مونده بقیه مشاغل طبق روز و تورم درامد دارند قرار شد گرانی از بین بره قدرت خرید اصلا نداریم گور پدر حجاب ما نان شب نداریم بخوریم حتی رسبدگی نمیکنید ببینید کارگر چقدر حقوق میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
ضرورت مدیریتی اینه که همه مفت خواران و شکم سیرها و جیره خوار ها هم اندازه کارگران حقوق بگیرند تا این نباشه مدیریتهاشون که چهل ساله دارند با ادعای اسلامی بودن بانکها سود 23درصد میدند به پولدارها و از آن طرف از وام‌های مردم و تولیدکنندگان پس میگیرند و پدر تولید کنندگان مردما درمیارند پولدار هم دوباره از آنطرف چندین برابر کارگر هم پول که داره میگیره که هیچ تازه دوباره پول اضافه را می‌بره تو کار طلا و دلار و سکه و... باعث بی‌ارزش شدن پول با مفتخوریهای خودشون می‌شند . دولت برا این پولدارها هرساله اوراق مشارکت هم چاپ می‌کنه تا پولا از دست اینها در بیاره بتونه طرحهاشا اجرا کنه به اصطلاح هرساله از چاله در میاد و خودشان میندازن تو چاه .آره این سیاستها نیاز به بازنگری داره نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
دیکه کی
اگه میخاستین کاری کنین تا الان انجامش داده بودین بعدشم جمعیت کثیری اینطورن نمیتونید . بخاطر کاری مجبور شدم سه ساعت بازار باشم یه زن و دختر ندیدم که حجاب داشته باشه دیگه از حد گذشت هر کاریش کنی جلودارش نیستی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
برچیدن فساد چی میخواد؟ چرا با فساد مقابله نمیکنید؟ جرم فاسد بیشتره یا بی حجاب؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
تدبیر انقد طول نکشه که مثل اقتصاد ک دیگ نمیشه کاریش کرد بی حجابی رو نشه کاریش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
لطفا بفکر مشکلات اقتصادی کشور بی پولی بیکاری جوانان وافسردگی مردم باشید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
#نه_به_حجاب_اجباری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۷ دی ۱۴۰۲
نه به بیشرفی و بی حیایی و هرزگی
و نه به دزدی ،اختلاس و رانتخوار ی و پدرسوختگی
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۷:۴۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
چرا بساط فساد و دزدی برچیده نمیشود الان مشکل مملکت ما حجاب است خداوند به انسان اختیار داده که خودش انتخاب کند باحجاب یا بی حجاب اگر حجاب اجباریست پس اختیار چه معنی ای داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
طرف جلو پلیس بی حجاب سوار ماشین میشه، احتمالا اسنپ یا تپسی، بعد همون پلیس به صاحب ماشین پیامک کشف حجاب ارسال می کند.
خنده دار نیست
اولا که کشف حجاب نشده
دوما مگه کور بودی که طرف چی جوری سوار ماشین شد.
سوما کوتاهی در انجام وظیفه رو گردن راننده اسنپ و ترسی ندازید
چهارما شما وظایفتان جلو گیری نه پیامک، وقتی طرف جلو خودتون سوار ماشین شده به راننده بدبخت اسنپ وتپسی چه ربطی داره
پنجما دزدی و اختلاص ، فساد می آورد، لطفا اختلاص گران رو هرچه زودتر اعدام کنید، حجاب درست می شود.
ششما آقازاده ها چرا اونور آب حجاب ندارن، کدوم قانون به آنها این اجازه رو داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
متاسفانه برخی از کارمندان نیروی انتظامی نیز فاسدند
از بی حجابی ،بی شرفی و بی عفتی استقبال می کنند

بنده کارمند ی اداره خدماتی هستم

وقتی زنی مراجعه می کنه که رعایت نکرده تذکر می دم

شکر خدا اونا هم انسانیت به جا می آورند حجابشون اصلاح می کنند و روسری را درست می کنند

بله من می دانم متاسفانه بسیار از مسائل مانند اختلاس های زیاد ،رانتهای زیاد ،مفتخوری و حقوقی نجومی مسئولان ارشد و اختلاف طبقاتی ناحق ، افزایش نا عادلانه سنوات بازنشستگی

همه باعث انزجار از مسئولان میشه

ولی با بی حجابی فقط و فقط بنیان خانواده تضعیف میشه و انسان به جهنم نزدیکتر

و هبچ مشکلی برای مسئولان که برخی از آن حتی ممکن سلامت اخلاقی هم نداشته باشند پیش نمیاد


به نظر من باید در بدترین شرایط حجاب به خاطر سلامت خانواده حفظ بشه حتی اگر صد درصد مسئولان فاسد باشند

چون مسئولان فاسد قطعا نا ابد مسئول نخواهند ماند و انشاالله شرشان از یر ملت کنده میشه
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آقای رئیسی بساط آلودگی هوای شهر ها بساط اختلاسگران این ۴۴ سال که بعد ملت باید تاوانش را پس بدهند بساط گرانی افسارگسیخته اونم بخصوص از وقتی شما وهمکارانتان روی کار آمدین بساط ناعدالتی هایی که در حق ملت می‌شود چه برنامه ریزی میخواهد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
رییس جمهورعزیز به خانمها اموزش دهید تا ازابروی خود دفاع کنند حقیقتا حجاب ارزش وزینت وابروی بانوان است وکسی که به شریعت عمل نکند باید پاسخگوی بانوان ارزشی باشد زنها زبان هم راخوب میفهمند زن بدحجاب همچون نجاست بروی لباس پاکیزه است جامعه متعالی جامعه پاکیزه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بیش از 90 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون وام 50 الی 100 میلیون تومان بدون ضامن نگرفتند و متأسفانه هیچ کسی هم در بانک ها، بانک مرکزی، دیوان عدالت اداری، دولت، مجلس و کشور پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
مقدم بر برنامه اراده و شجاعت لازم است که بنده در مسئولین نمی بینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
واقعا خدا هم تو خلقت شماها مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
والا یکساله که قراره اون جریمه کذایی ۱.۵ میلیونیو تصویب کنین!!! یعنی اینقدر سخته؟ در آخرالزمان با وجود اینکه اکثر ارتش و سپاه امام زمان ایرانیان و سید خراسانی از کارگذار مهم امام زمان هستند اما ایرانیا بهترین ملت نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
هر وقت تونستی بساط گران‌فروشی را جمع کنی
یعنی می تونی بقیه بساطا را جمع کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
قطعا برنامه ریزی می خواهد.... از دیگر مشکلات جامعه علاوه براین مشکل، تورم و گرانی، بیکاری، اختلاص و دزدی، بی عدالتی و... هم هست که متاسفانه تا الان هیچ برنامه ریزی در مورد حل انها صورت نگرفته.... اینها رو چکار خواهید کرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
الان مسئول هستند اگر انگیزه کار ندارند ما او را کنار می‌گذاریم تا روحیه گره‌گشایی و عدالت‌خواهی داشته باشد
تا حالا چند بار گفتید پس چرا برکنارشون نمیکنید.
در مورد بی حجابی تازه صحبت از برنامه میکنید؟ ایمان و پاکی جوانها رو دزدیدند پس کو برنامه بعد از یکسال؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
با این بالا وپایین کردن ها ،دیگه محاله بتوانید طرح حجاب اجرا کنید ،چون تعداد انها روزبروز بیشتر میشود ،هر روز هم امار طلاق وفحشا و ازدواج سفید بیشتر میشود ، اوج بی تدبیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
در کشورهای عربی مرد سالاری و فرهنگ قومی قبیله ای حضوربانوان را محدود واثرات منفی نبود قانون حجاب را کمرنگ کرده ولی در ایران که زنان به فعالیتهای اجتماعی ترغیب میشوند عدم وجود قانون حجاب و عفاف جامعه را باسرعت وشدت بیشتری به سمت فساد غربی خواهد برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
۵۰ نفر جمع شدن برای ۸۷ میلیون نفر ایرانی تصمیم میگیرن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
الان دختران آقایان خواص که در قلب کشور‌های دشمن نفوذ کرده باید چگونه حجاب خودشان را رعایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
تغایری‌...... ؟؟؟؟؟!!!!!!
این چه واژه ایه ؟؟!!
کسی میدونه ؟؟؟!!!
اقای رییسی گرسنگی دادن مردم هم شد راه حل اقتصادی؟؟!
۱۴۰۱ را گذارندیم
حالا‌ ۱۴۰۲ هم باید بهمین روال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
خخخ برنامه ریزی
خوبه والا
تور خدا اگه برنامه ها مثله احیای دریاچه ارومیه باشه حتما برنامه ریزی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
مرگ بر طالبان چه در ایران چه در افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
شورای نگهبان قانون افزایش سنوات بازنشستگی را تصویب کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
ميدونيد سايناى شده ٤٠٠ میليون ؟! برنامه ريزى اين چى؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
من که حجابم رو رعایت می کنم و به قانون کشورم احترام می گذارم تا خدایی نکرده هم موجب پاشیدگی خانواده ای نشوم و هم دشمن از رفتار من سوء استفاده نکند و به کشور ضربه وادر نکند. تا کور بشه چشم دشمن
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
کی بی حجاب اگه راس میگی گرونی توروم بر طرف کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
خدا باعث وبانی ایجاد ولنگاری ونداشتن تعهد را به حال حودش وا مگذار و عذاب دنیا و آخرت را از آنها فرو مگذار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اگه خیلی راست میگید جلوی اختلاس ها و و فساد مسئولین و گرانی رو بگیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام عزیزان

بیدار باشیم
بصیر باشیم

وحدت وحدت وحدت
وحدت تمام آحاد مردم ، لازمه شرایط کنونی و همیشگی جامعه است.


درود بر شهدایمان ..حاج قاسم عزیزمان..
که یادشان گرامی باد.

التماس توجه
التماس موقعیت سنجی


یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
تو بیداری؟
برامون کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بساط بی عدالتی کی برچیده میشه؟
عدالتی که طبق اون به یک کارگر 7 میلیون حقوق میدن و به یه مدیر 170 میلیون؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اینکه دولت ها دولت قبل بهانه میکنن در حالی که هزار تا وعده هم در شروع کار میدن بهانه ای بیض نیست
شما حتی درآمد های کشور شفاف سازی نمیکنید اینقدر دم از نظام انقلابی میزنید
اگر مسئولین دوره قبل در سطح کلان تخلف کرده اند پس باید مجازات بشن و ما وزیر یا رئیس جمهوری ندیدیم بازخواست بشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
از باشگاه خبرنگاران خواهشمندیم گزارشی درمورد اعتراض کارمندان و کارگران درمورد افزایش سن بازنشستگی تهیه و به سمع و نظر مسئولین به خصوص شورای نگهبان و نمایندگان مجلس برساند بنده به عنوان کارمند رسمی دولت به هیچ عنوان رضایت قلبی و شخصی درمورد افزایش سن بازنشستگی را ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
در موعد خودش هر کس در خواست باز نشستگی داره مکتوب تحویل اداره خودش بده.
بعضی از مشاغل وجود افراد با تجربه واقعا مهم و ضروری هست البته بکار گیری نیروی جوان قطعا لازم و فوریت دارد تا نزد افراد با تجربه آموزشهای لازم را ببینند.
حتما خانمهای محترم موعد بازنشستگی خودشون مکتوب درخواستشون رو بدن و حتی یکروز هم صبر نکنند تا برای جوانها فرصت شغلی باز شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
برنامه بی حجابی یکماهه شد و اما حالا بیش از ۱۷ ماهه از بی حجابی می گذرد یعنی چند ماه یا سال دیگر باید صبر کرد اگر دست من بدید یکماهه کمتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
باید رفراندوم برگزار شود ، مردم ایران مخالف حجاب اجباری هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
همونجور که برنامه مبارزه با فساد و گرانی و رانت و...۴۳ ساله طول کشیده تو هم حالا حالاها منتظر باش
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۷:۲۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
با این کارها هیچی عوض نمیشه مردم نیاز به تنفس دارند نمیشه همه راه های تنفس را بست خفگی ایجاد خواهد شد آقا رییسی هم اگر به این روش ادامه دهد نمی‌تواند انتخابات بعدی راببرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
نباید در مورد حجاب همه پرسی صورت گیرد

ولی در مورد اقتصاد ، سقف حقوق ،تامین اجتماعی کامل و هزینه زیاد در فوتبال و حقوق نجومی مسئولان و ادارت برخودار

میشه همه پرسی برگزار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
إن شاأ... به کوری چشم همه دشمنان خارجی و داخلی بساط این ولنگاران بی حجاب بزودی جمع خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اینایی که منفی دادند یعنی اینقدر بی غیرتند؟!!! ناموس براشون مهم نیست؟ ادم بی غیرت و بی ناموس با سایر موجودات چه فرقی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
اونایی که منفی زدن نشون دهنده اینه که حرفایی که زدی همشونو به خودت بگیر چون همشون خودتی که داری به بقیه نسبتشون میدی
وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اول بساط بی عدالتی فساد گسترده بیسوادی و دروغگویی را جمع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اول و دوم نداره همه کارها رو میشه با هم پیش برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
خداکنه اجرا کنید حجاب دستور خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
انجام ندادن ربا و فساد و بی عدالتی و کم فروشی و گران‌فروشی و لواط دستور خدا نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
پس کی میخواهید این بی حجاب ها را جمع کنید تمام جوانان مردم به فساد کشیده شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
زمانی که اقتصاد درست بشه خوب جوان نمیتونه ازدواج کنه چکار کنه با این وضع مسکن و خوراک و پوشاک و اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۴:۱۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بی حجابی باید ریشه کن شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
تحریم مقامات ایران توسط پارلمان اروپا و اتحادیه اروپا و کانادا و استرالیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۸ دی ۱۴۰۲
ای کاش همه مسئولان تحریم بشند حداقل اگه فسادی کردند و مثل خاوری غارتگری کردند تحریم باشند نمی تونند پول به آن کشورها انقال دهند

هرچند بعید اونا مفسد اقتصادی مثل خاوری را نپذیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
کدوم دولت در دنیا اینقدر بر سر یک مسئله شخصی و کوچک با مردمش درگیر و مشکل داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سازمان ملل نباید اجازه ورود مقامات دولتی ایران به مجامع و جلسات خود را بدهد . اخراج دیپلمات های ایران از کانادا و اروپا و استرالیا و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
گرانی کشور درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اینا دشمن ایران و ایرانی هستند که فقط آمریکا و ابرقدرت ها می‌توانند آنها را پاسخگو کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
لباس ورزشکارها و یونیفرم مدرسه و دانشگاه و ...اینها شخصی نیست چرا وارد هر کشوری میشوی رعابت می کنی؟؟
برای حجاب استدلال عقلی وشرعی هست برای بی حجابی چه استدلالی هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
کجای حجاب مسئله شخصیه کسیکه با نوع پوشش خودش
روان جامعه رو بهم میریزه مسئله شخصیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اواا موضوع خیلی بزرگ ومهم هست
ثانیا حجاب قانون کشور هست
ثالثا حجاب دستور خداست
رابعا فرهنگ واصالت ایرانی ما با پوشش و حجاب بودا
خامسا حجاب فقط در منزل موضوع شخصی هست
نه در اجتماع وانظار مردم
خامسا ما بابت حجاب واحکام دین شهید دادیم داغ دیدیم لذا اجازه هرج ومرج و خودکامگی هم نمیدیم.
شما میتونی در جامعه بدون لباس بیایی بیرون؟ تو منزل بدون لباس باشی؟ مگه نمیگید شخصی هست.
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۷:۴۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اینقدر دروغ گفتید و اختلاص کردید اینقدر رانتخاری کردید که مردم ناراضی هستند فقط هر چهار سال یکنفر میشود رییس جمهور که هیچ کاری از دستش بر نمیآید شما هیچ کاری نمیکنید یک بورس هست آن را درست کن ۵۰ ملیون هم زینفع داردمگر نمی‌گویید که صاف هستید با مردم مگر این قیمت سهام برای ۶ سال پیش نیست چرا تجدید ارزیابی نمیکنید . این مهم نه حجاب فقط یک سهیونیست میتواند به این شکل به ما ایرانیها ضربه بزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
فرانسه ، انگلیس ، هلند و بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی آمریکا ، برای زنان محجبه محدودیتهای بسیاری ایجاد کرده اند و در موارد بسیاری ، زنان محجبه مورد حمله و اهانت افراد لاابالی در این جوامع واقه شده اند . در حالیکه حجاب برای زنان ، امر خداوند است و در این کشورها ، دولتها با امر خداوند مخالف هستند . حجاب اصلا شخصی نیست و امر الهی است و اگر اوامر الهی ،اطاعت نشود ، باید منتظر عذاب های الهی بود . کسانیکه با حجاب و عفاف زنان در جامعه مخالفت میکنند ، در واقع با شعائرالله مخالفت میکنند و کافر و یا مرتد هستند . اهمال و سکوت در برابر بی حجابی و سگ گردانی در معابر و محافل عمومی دیگر بس است . لطفا مسئولین مربوطه برخورد کنند . اگر قرار باشد عده ای با سگ گردانی در خیابانها و کوچه و بازار و معابر عمومی و مجتمع های مسکونی ، بهداشت جامعه را به خطر بیندازند ، پس برخی هم مجازند حیوانات دیگر را به کوچه و خیابان بیاورند و اولاغ و گاو و اسب و گوسفند و .... را در سطح کوچه و خیابانها راه بیاندازند و کسی حق نداشته باشد ایراد بگیرد ، اشکالی ندارد ؟ این اقدامات مظاهر جهالت و فقر شخصیت است . کار را به هرج و مرج فرهنگی در سطح جامعه نکشانید و اجازه ندهید عده ای افراد فاقد شخصیت و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ، جامعه را به لجن بکشند !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
دزدی و اختلاس و ... ول کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اینا دشمن شادی و نشاط ملت ایران هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
شما برنامه ریزی رو بگذارید برای کارهای اساسی اگه اون رو درست کردی بعد فتوا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
چرا هیچ خبری در مورد وضعیت ولایتی نذاشتین علت خاصی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ب ز
۱۲:۵۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
باسلام لطفا درمورد موضوع رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته مهرماه ۱۴۰۰ که مدت زمانی ازآن سپری شده ومدارک خود را درسامانه رتبه بندی ثبت نموده برابر قانون مجلس رسیدگی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
فرهنگیان بروند و حق و حقوق خودشان را از هاشمی رفسنجانی بگیرند. هاشمی رفسنجانی معتقد بود که معلمان مصرف کننده هستند و کارکنان وزارت نفت ، دارایی، شهرداری ها، بانک‌ها، مخابرات و... درآمد زا هستند و بخاطر همین طرز فکر غلطش ، حقوق معلمان را نسبت به بقیه ی کارمندان دولت در کف نگهداشته بود.
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۲:۵۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
حجت الاسلام رئیسی شما برنامه ریزی کن تا دو سال دیگه بازنشسته بشی ما را خوشحال کنی تا الان برنامه ریزی که داشتی برای همه چی جواب نداده حجاب که بماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
خدا از دهنت بشنوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بی حجاب = ننگ خانواده ها و شوهرها و بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بی حجاب = غرب زده = فریب خورده = عامل بی جیره مواجب آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
با بی حجان برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اولا که شمااگه میتونستید خیلی سال پیش برمیچیدید بی حجابی رو... دوما موقع انتخابات که میشه بی حجابها هم حق رای دارن ولی بعد انتخابات باهاشون بد برخورد میکنید و باید برچیده بشن... مساله حجاب بحث فرهنگیه نه امنیتی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
حجاب واجب شرعی و واجب سیاسیه
اگر امنیتی نبود اونقدر غرب دندون تیز نمیکرد برای برهنه کردن زنان جامعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
مطمین باش با کار فرهنگی به تنهایی قضیه حجاب درست نمیشه.
برخورد قانونی هم نیازه.
ضمن اینکه کی گفت یک نفر بدون حجاب بیاد رای بده؟با رعایت پوشش مناسب میتونه رای بده
حجاب حکم خداست و کسی که اعتقاد نداره و عمل نمیکنه براش خودش عواقب داره و هم به دیگران آسیب میزنه.
کسی نگفت به زور مردم رو به حجاب معتقد کنیم. اما رعایت حجاب لازم و ضروری هست ، آداب اجتماعی هست همه باید رعایت کنن حتی موقع رای دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
معتادها هم حق رای دارند ولی با مواد مخدر برخورد میشه و حق ندارند در ملا عام تجاهر کنند
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
برچیدن بسات اختلاسگران بر چیده شدن گرانی افسارگسیخته برچیده شدن نا عدالتی ها چی میخواهد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بله میخواد.
ولی بساط فرهنگ غلط هم باید برچیده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
تجربه نشون داده با زور و تهدید چیزی درست نشده که هیچ بدتر هم شده. از دولت عربستان و کشورهای همسایه اسلامی یاد بگیرید که همه چیز اونجا آزاد و اختیاری هستش و مسلمان هم هستند. حجاب یک مسعله شخصی هستش به من و شما ربطی نداره شما به مشکلات اقتصادی کشور برسید بقیه چیزها درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
مسلمانی رو به چی میبینین؟
کاملا تحلیل شما اشتباه هست.
رعایت حجاب در جامعه موضوع شخصی نیست ، جامه مکان عمومی هست نه خصوصی.
همینطوری که اقتصاد مهمه ،اصلاح فرهنگ غلط بدحجابی هم مهمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اوایل انقلاب که هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور بودند و بر مسند قدرت تکیه زده بودند ، دستور داده بودند هیچ کارمندی حق ندارد ریش خودش را با تيغ بزند. هیچ کسی حق نداشت پیراهن آستین کوتاه و یا شلوار لی بپوشد. کسی حق نداشت کراوات بزند. کسی حق نداشت فیلمی را با دستگاه ویدئو ببیند. کسی حق نداشت ترانه گوش دهد . هیچ خانم معلمی حق نداشت مانتو یا مقنعه ی رنگی بپوشد. و هزاران حق نداشتن های‌ دیگر و اگر کسی موارد بالا را رعایت نمی کرد به دستور هاشمی رفسنجانی وی را به کمیته برده و شلاق می زدند و اگر کارمند بود از اداره اخراج می کردند. اون موقع چرا جواب می داد؟؟؟؟. اکنون هم جواب خواهد داد.
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
حتی کشور اسلامی لبنان که حسن نصرالله اصلا کاری به زنان ندارد هرکس هرجور دوست داره پوشش سرش تصمیم میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
دنیا داره به کجا میره شماها به فکر چی هستید . 43 ساله دارید همین راه میرید هنوزم قبول نکردید با این چیزا مملکت داری نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بعد از گذشت این همه سال از پیدایش دنیا بازم عده ای فرهنگ غلط بدحجابی رو ترویج میکنن و عده ای هم ازشون حمایت میکنن.
43 سال نظر اسلام اجرا شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا تصمیمات شخصی بعضی مدیران که غلط و اشتباه بوده رو به اسم اسلام میزارید؟
تو این 43 سال اگه تو جاهایی موفق نبودیم بخضیش به خاطر عمل نکردن به اسلام و خود افراد بوده
Iran (Islamic Republic of)
سید یاشار یل آبادی تهرانی
۱۲:۲۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اول برو مراکز درمانی که زنان بیحجاب و بدون پوشش چندین مرد عمل یا سونوگرافی و پرتودرمانی و زایمان میکنند رو درست کن بعد هم آموزش وپرورش ومهد کودک که مجوز میدی آهنگ میزارن و سیگار میکشن مسئولینش و هنوز ادبیات فارسی یاد نگرفته انگلیسی یاد میدن و لباس هایی که داره وارد وتولید وفروخته میشه تو پاساژ ومغازه ها رو درست کن
آب از بالا گل آلوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
برای برچیدن بساط تورم وگرانی واوضاع بدمعیشتی مردم برنامه ریزی کنید حرف زدن بی فایده مردم را خسته کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
ما هم موافق برچیدن بساط بی بندباری وبی حجابی هستیم.ما هم حقی داریم در کشور سالم وپاک بدون بی بندباری زندگی کنیم.دوست نداریم بی حجابی در این کشور باشد پایه و اساس این انقلاب و حرف همه شهدا در وصیتشان،نگذارید ناموس وعزت وشرفتان بدست نا اهلام و بی خردان بیفتد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
دولت آقای روحانی خیلی بهتر از این دولت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
روحانی مین گذاری کرد تا به رئیسی رسید با خزانه بدهکار.
اول مطالعه بعد اظهار نظر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
ظلمی که دولت و مجلس با هماهنگی هم علیه کارمندان و کارگران با افزایش سن بازنشستگی کردند هیچ وقت فراموش نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
چرا کارمندان و کارگران باید تاوان بی تدبیری و سو مدیریت صندوق های بازنشستگی را بدهند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
گرانی بیداد میکنه دست بردارید از شعار مردم در فقر مطلق هستند امار دزدی و سرقتها چقدر زیاد شده مردم تا حدی توان خرید دارند
۱۲
آخرین اخبار