علوی گفت: ایجاد سه خانه تیراندازی در روستا‌های این استان با تخصیص تجهیزات و ملزومات این رشته ورزشی، سهم این استان از یک طرح ملی و در حال انجام است.

محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: سه خانه تیراندازی در روستا‌های استان سمنان طی تفاهم‌نامه بین وزارت ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی در دست راه‌اندازی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: خانه تیراندازی روستایی شامل سه خط تیراندازی، اسلحه از نوع تفنگ بادی و دیگر ملزومات است.

وی اضافه کرد: خانه تیراندازی در روستای خیرآباد سمنان، میغان شاهرود و ده سلطان آرادان در دست ایجاد است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

علوی بیان کرد: استان سمنان در زمینه ورزش تیراندازی مقام‌های رنگارنگ زیادی کسب کرده و در زمینه این رشته ورزشی استعداد‌های زیادی دارد و ایجاد خانه‌های تیراندازی روستایی نقشی مهم در شکوفایی استعداد‌ها و نشاط افزایی در روستا‌ها دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستا‌ها از اهداف امضای تفاهم‌نامه بین وزارت ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی برای ایحاد خانه تیراندازی در روستا‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.