خانی گفت: رسانه‌ها برای انتخابات حداکثری از طریق جهاد تبیین با گره‌گشایی از مسائل، روشنگری و دعوت به مشارکت نقش محوری دارند.

فرماندار گرمسار گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص جهاد تبیین و افزایش آگاهی تأکید کردند و حضرت علی(ع) نیز در نهج البلاغه به این موضوع سفارش داشتند.

وی با بیان اینکه تبیین خدمات دولت و نظام در راستای آگاهی‌بخشی به مردم باید انجام شود، افزود: رسانه ها و خبرنگاران بهترین گزینه برای انجام این رسالت مهم هستند و پل ارتباطی بسیار خوبی بین مردم و مسئولان باشند.

فرماندار گرمسار گفت: در عین حال مسئولان نیز باید مردمی باشند و خبرنگاران نیز بازوی کمکی مسئولان در ارسال دقیق و درست اخبار به جامعه هستند و رسانه ها در حوزه جهاد تبیین و تحقق چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات که از سوی رهبر معظم انقلاب سفارش شده، نقش محوری دارند.

وی امیدآفرینی را از دیگر رسالت های خطیر رسانه‌ها در جامعه امروزی برشمرد و خاطرنشان کرد: برای هر صندلی مسوولیت تعداد افراد زیادی پیش از انقلاب تا کنون شهید شدند و امروز همه در قبال آنان مسئول هستیم تا در حفظ و حراست از این انقلاب تلاش کنیم و خبرنگاران نیز بهترین افرادی هستند که می‌توانند در جهت انعکاس صحیح اخبار و بیان واقعیت ها اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.