فرماندار شهرستان بوشهر گفت: تجهیزات و امکانات مورد نیاز شعب اخذ رای در شهرستان بوشهر تامین شد.

صالح رحیمی روز یکشنبه در جلسه مشترک هیئت اجرایی و کارگروه انتخابات شهرستان بوشهر اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در یک مقطع حساس و استراتژیک قرار گرفته و تمام دشمنان ایران بسیج شدند در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و انتخابات ضربه بزنند که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات اضافه کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات بیانگر حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و شکست نقشه‌های شوم دشمن برای ضربه زدن به این نظام است.

فرماندار بوشهر نشست‌های بصیرتی با مردم در حوزه‌های اصناف، سمن ها، دانشجویان، فرهنگیان، بانوان، نخبگان، افراد دلسوز انقلاب، فعالین اجتماعی و ایجاد رضایت مندی در میان مردم را در جهت پرشور کردن انتخابات تاثیر گذار دانست.

رحیمی با تاکید بر انجام فرایند انتخابات افزود: کارگروه نسبت به تکمیل لیست اعضای شعب، تعیین تکلیف رانندگان و همچنین فراهم کردن تجهیزات و امکانات مورد نیاز شعب اخذ رای اقدام عاجل کنند.

فرماندار بوشهر همچنین در پایان ضمن تقدیر و تشکر از داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: انتظار می‌رود که کاندیدا‌ها و طرفدارانشان نهایت رعایت قانون را داشته باشند و تبلیغات زود هنگام انجام ندهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.