شاخه نظامی حماس با انتشار ویدئویی به صهیونیست‌ها درباره وضعیت اسیران صهیونیست و به شکست کشاندن فرصت تبادل اسیران هشدار داد.

شاخه نظامی حماس شامگاه شنبه، ویدئوی جدیدی درباره سرنوشت ۴ نظامی اسیر اسرائیلی قدیمی در نوار غزه منتشر و به صهیونیست‌ها درباره وضعیت آن‌ها هشدار داد. 

«۱۰ سال گذشت؛ آن‌ها را به خاطر می‌آورید». با این جمله ویدئوی جدید کتائب شهید عزالدین القسام شامگاه شنبه (۱۳ ژانویه)، منتشر شد و شاخه نظامی حماس به دو زبان عبری و عربی درباره تمام شدن وقت برای نجات اسرای اسرائیلی هشدار داد.

حماس در ویدئوی جدید که با عنوان «وقت رو به اتمام است»، تصاویری از چهار اسیر اسرائیلی که در سال ۲۰۱۴ در نوار غزه به اسارت گرفته شدند، منتشر و اعلام کرد «متاسفانه ارتباط به تیم حفاظت این چهار اسیر قدیمی رژیم صهیونیستی قطع شده است و اطلاعی از سرنوشت آن‌ها در دست نیست». 

کتائب القسام چهار نظامی اسرائیلی به نام‌های ابراهام منگستو، هشام السید، هدار گولدن و شائول آرون را از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در سال ۲۰۱۴ در اسارت دارد. رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند که شائول و گولدن دو نظامی اسرائیلی هستند که در جریان جنگ با غزه در همان سال کشته شده‌اند و اجساد آن‌ها نزد حماس است و دو نفر دیگر غیر نظامی هستند که به دلایل نامعلومی در همان سال وارد نوار غزه شده بودند که به اسارت گرفته شدند.

القسام در ادامه ویدئویی که دیشب منتشر شد، خطاب به صهیونیست‌ها اعلام کرد: «در سال ۲۰۱۴ نیز دولت [نخست وزیر بنیامین]نتانیاهو از فرزندان شما غافل شد و آن‌ها را باز نگرداند. » سپس تاریخ آغاز عملیات طوفان الاقصی را می نویسد و یاد آور می شود که در این روز شماری صهیونیست اسیر شده اند و نتانیاهو بار دیگر این اسیران را فراموش کرده و اهمیتی برای بازگرداندن آنان قائل نیست.

شاخه نظامی حماس در پایان این ویدئو در هشدای می نویسد : « فراموش نکنید زمان رو به اتمام است .»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
احسنت به اقتدار حماس
آخرین اخبار