رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: با رتبه‌بندی معلمان حقوق آن‌ها از ۳ تا ۷ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و ۳۰ درصد حقوق هر معلم مربوط به رتبه‌بندی است.

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توضیح آخرین وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: امروز یک میلیون معلم در حال رتبه‌بندی هستند و رتبه‌های آن‌ها تعیین شده است؛ این قانون یکی از افتخارات مجلس یازدهم است که بعد از ۱۲ سال که از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌گذرد، این قانون را به تصویب رساند.

وی اضافه کرد: در این قانون رتبه‌بندی برای یک میلیون معلم پیش‌بینی شد که برای آن‌ها ۵۰ همت منابع پیش‌بینی شده است اکثر معلمان رتبه‌بندی شده و اعتراضات هم مورد رسیدگی قرار گرفته که در نتیجه آن برخی از معلمان مشمول افزایش رتبه نسبت به قبل و برخی دیگر با تنزل مواجه شده و بعضی هم تغییری نداشتند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: آیین‌نامه تدوین شده برای اجرای رتبه‌بندی اشکالاتی داشت که باعث کاهش رتبه‌ها می‌شد، این آیین‌نامه در کمیته تطبیق قوانین رد شد، در نتیجه با اصلاح آیین‌نامه، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی معلمان بر اساس حق‌شان رتبه‌بندی شدند، اما با توجه به این‌که ما در ابتدای کار هستیم ممکن است در برخی موارد اشتباهاتی رخ دهد که آن‌ها هم رفع می‌شود همچون این‌که معلمی با ۳۰ سال سابقه رتبه آموزش‌یاری گرفته حال این‌که حق او استادمعلمی بوده است.

۱۵۰۰ نفر از کارکنان سازمان نوسازی مدارس تحت رتبه‌بندی قرار می‌گیرند

منادی گفت: طبق مصوبه دیوان محاسبات، رتبه‌بندی شامل کانون پرورشی فکری کودکان، مدارس استثنایی، پژوهش‌سرا‌ها و ۱۵۰۰ نفر از کارکنان سازمان نوسازی مدارس نمی‌شد که با دفاعیات ما، آن‌ها هم مشمول می‌شوند. علاوه بر آن بیش از ۷۰ هزار معلم مهرآفرین نیز رتبه‌بندی می‌شوند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درعین حال گفت: در این بین حدود ۲ هزار کارمند مشغول در ادارات آموزش و پرورش داریم که مشمول رتبه‌بندی نمی‌شوند در صورتی که آن‌ها معلم شده و به خدمت‌شان در مدارس ادامه دهند، شامل رتبه‌بندی هم خواهند شد برای آن‌ها هم راهکار داریم تا مشکل حل شود.

وی رتبه‌بندی را یک کار بسیار ارزشمندی خواند و گفت: بعد از ۱۰۰ سال از تاسیس مدارس جدید تحولی در عرصه مدارس رخ نداده بود که رتبه‌بندی یک تحول واقعی بود. با رتبه‌بندی عنصر رقابت وارد آموزش و پرورش شد و علاوه بر آن شأن و منزلت معلمان حفظ شد و کیفیت آموزش هم ارتقاء پیدا می‌کند.

منادی در واکنش به انتقادات برخی از نمایندگان مبنی بر اجرا نشدن درست رتبه‌بندی تصریح کرد: ما می‌خواستیم که با رتبه‌بندی، معلمان ۸۰ درصد حقوق اعضای هیات علمی را بگیرند که قانون اجازه نداد، اما با رتبه‌بندی جدید حقوق معلمان از سه تا هفت میلیون تومان افزایش پیدا کرد به طوری که قریب به ۳۰ درصد حقوق هر معلم را رتبه‌بندی تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این رتبه‌بندی را برای معلمان سازمان آموزش و فنی حرفه‌ای کشور در نظر گرفتیم تا آن‌ها نیز مشغول رتبه‌بندی شوند.

معلمان غیردولتی در آینده رتبه‌بندی می‌شوند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت رتبه‌بندی معلمان غیردولتی اظهار کرد: هنوز برای آن‌ها رتبه‌بندی در نظر نگرفتیم، ولی در آینده مشمول می‌شوند البته با مصوبات مجلس شورای اسلامی در طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و موسسات آموزشی و پرورشی غیردولتی معلمان غیردولتی مقطع ابتدایی به جای ۴۴ ساعت موظفی کار هفتگی، با ۲۵ ساعت، حقوق کامل قانون کار را می‌گیرند این میزان برای معلمان مقطع متوسط غیردولتی ۳۰ ساعت و کارکنان مدارس غیردولتی ۳۶ ساعت در هفته تعیین شده است.

وی ادامه داد: این مصوبه باعث افزایش کارآیی و کیفیت در مدارس غیردولتی می‌شود علاوه بر آن صندوقی برای حمایت از مدارس غیرانتفاعی و بیمه آن‌ها پیش بینی شده است.

منادی در پایان اظهار کرد: برای رتبه‌بندی معلمان مدارس غیردولتی به قانون و مصوبه جدیدی نیاز نیست؛ قانون رتبه‌بندی همه چیز را مشخص کرده است هر زمانی که وزارت آموزش و پرورش لازم دید می‌تواند معلمان غیردولتی را هم مشمول رتبه‌بندی کند که در این صورت باید به ازای رتبه هر معلم به آن‌ها پول پرداخت شود.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
خبر خبر خبر خبر
سال تحصیلی 1402 1403 دقیقه 171 روز باید معلم بره سرکلاس تا پایان خرداد ماه (تعطیلات آلودگی هوا و سردی هوا و در خوزستان گرمی هوا رو حساب نکردم)
خخخخخخخ مرد باشید و حق و حقیقت رو قبول کنید
ولی معلم های حق تدریسی بیچاره آن چون دقیقا اندازه که درس دادن حقوق میگیرن و مابقی بیکارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بهترین کارمندی معلمی است، شش ماه بیکاری برای خودت حقوق و بیمه هم داری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
اواز دهل از دور خوش است
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۰:۴۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
من خودم کارمند بانک هستم ، دخترم هم معلم ، چون از ابتدای زندگی از وضعیت و شرایط کارم مطلع بوده ، خدا وکیلی هر موقع من می گویم حقوق معلم های عزیز کم است خدا وکیلی خودش می گوید بابا درست است کمی کمتر حقوق می گیریم ولی اصلا سختی های را که شما متحمل می‌شود ما اینگونه نیستیم ، و من هم همیشه به ایشان توصیه می کنم درست است حقوق تان کمتر از بسیاری از جاهای دیگه است ولی سعی من این دانش آموزانت را مانند برادرت کوچک خودت بدانی و با دلسوزی و مهربانی بسیار و صبر و حوصله به نحوه احسن دروس را یادشان بده ، حتی من خودم از جیب شخصی هر ماه جوایزی تهیه می کنم و می گویم بچه ها را علاوه بر دروس خود بخواه سوره های قرآن را حفظ کنند و این جوایز را به آنها اهدا کن که خدا را شکر خیلی موثر بود ، این مطلب را گفتم که بدانیم همه چی پول و ثروت نیست دانش آموز خوب هم تربیت کردن نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
کار مند بانک کجاش سختی داره صبح میره پشت میز فقط یک فیش میکنه میده دست مردم ازشون میگیره دیگه
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
ز گهوارههههه تا گور کار کن
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بجاییی که حقوق بیشتر کنید سن بازنشسگیرو بیشتر میکنیدددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بزرگوارهایی که ایراد میگیرن که معلم ها کار نمیکنن ، اتفاقا من هم کارمند عادی رو تجربه کردم هم معلمی ، معلم باید از اول تا آخر کلاس همش داد بزنه و درس بده و وقت آزاد ندارن ، من خودم از بس داد میزنم که بچه ها بفهمن دیگه آخر کلاس صدام در نمیاد ولی کارمندها چقدر از ساعاتی که اداره هستند دارن کار واقعی انجام میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
من هم دبیر حق تدریس ریاضی بودم
و اکنون رییس اداره پست شهرستان

واقعا معلمی تفریح است در مقابل کار طاقت فرسای پست

اکثر فرهنگیان تا 35سال می مونند

بنده با همبن سنوات 24 خدمت بدون ارفاق و بدون پاداش پایان خدمت حاضرم بازنشست شوم
حتی
اگه بگند مدیرکل و یا پست مدیرعاملی بهت می دیم بازهم ترجیح می دم بازنشست شوم

ولی اگه دبیر ریاضی بهم بدند شاید تا چهل سال هم درخواست بازنشستگی هم نکنم

چون تفریح به نظر من در برابر کار پست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
خدا ازتون نگذره . که از تاریخی که مصوب مجلس بود اجرا نکردید .۳۱ شهریور ۱۴۰۰ مجلس تصویب گرده ولی اجراش نکردید .
Iran (Islamic Republic of)
شمسی
۱۶:۳۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
ی نگاهی هم به حقوق کارمندان دادگستری بندازین
با این حجم کار و حقوق ده تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
با این رتبه بندیتون به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره
خاک بر سر ما که عمرمون رو تلف کردیم و رفتیم درس خوندیم تا معلم بشیم
اگه دلال شده بودیم با سواد در حد 5ابتدایی حال ماهانه ده برابر این حقوقها پول داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
دلالی عرضه میخواد.۹۹ درصد کارمندا اگه پول مفت دولت نباشه از گرسنگی میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
نه بابا پول کم کارمندی حلال و طيب هست هیچ وقت ارزش ندارد دلالی کنی و پول حرام به سفره ات بیاری
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۰۰:۳۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
برادر من اگر واقعا معلم باشی همه چیز برات پول نیست، من یکی اگر برگردم باز معلم می‌شم.
تازه تقصیر معلم‌ها کمتر از دولت نیست، وقتی شیفت دوم و اضافه کار می‌گیریم یعنی راضی هستیم، وقتی منتظریم کس دیگه‌ای جای ما از درد ما داد بزنه چی می‌خوایم به بچه مردم یاد بدیم؟ آیا همه‌ی راه‌های قانونی رو رفتیم؟ آیا سیاسی‌کاری تو طلب حقوق نداشتیم؟ چرا قبلا که همین مقدار اضافه نشده بود شاکی نبودیم؟!
این رقمی که اعلام شده اصلا درست نیست، می‌شه گفت حدود دو تا چهار میلیون تومان که تقریبا با فوق‌العاده ویژه‌ای که کامل نکردن برابری می‌کنه،
در نهایت دوست عزیز اگر دلالی یا کاری بلدی بسم‌ا... کار ما حداقل سه ماه وقت فراغت داره برو چشم بازار رو دربیار!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
وقتی در خبرها و نظرات بعضی از مخاطب ها این طوری از معلم ها دفاع می کنند(و یک جورهایی معلم ها را به هر .... خطاب می کنند) فراموش نکنید روزی هم فرزندان شما بزرگ می شوند و پا به عرصه ی معلمی می گذارند آنوقت درد یک معلم را می چشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
به جای رتبه بندی،یکسان سازی حقوق کنید و به معلمین مثل سایر کارمندان دولت مثل اداره برق حقوق بدید،هزاران معلم رو فاقد رتبه زدید،معیارهایی گذاشتید تا هیچ کس نتونه رتبه بگیره،تو کدوم اداره از این کارها میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
وقتی هزاران نفر را فاقد رتبه زدید،دیگر حرف زدن از رتبه بندی خوب نیست،هم اکنون حقوق اکثر معلمین با فوق لیسانس هشت تومن کارگری هست،چرا با این حرفها مردم را به ابن قشر بدبین میکنند،وقتی دولت و مجلس خط فقر رو زیر هجده میلیون تومن اعلام کرده،به جای رتبه بندی بهتر است یکسان سازی حقوق کنید و به معلمین عین کارمندان دولت مثل اداره برق حقوق بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
جالبه رسیدگی ها به اعتراض های رتبه بندی تموم شده و تا این لحظه سایت رتبه بندی رو قفل کردند و نوشتن تا پایان رسیدگی اعتراض های به رتبه بندی سایت باز نمیشه !!! ، مطمئن هستید قفل کردن سایت دلیل دیگه ای نداره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
حقوق معلمان و رتبه بندی اصلا درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آره زیاد میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۲۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
یه بار حقوق معلمارو افزایش دادید هزار بار تیتر زدید مردم فکر میکنند هر روز حقوق معلمان افزایش پیدا میکنه
دست از سر معلم بردارید. کدوم رتبه بندی و افزایش ؟؟
..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
فقط تو سر معلم می زنن . چندر غاز می خوان بدن ، سازمان ملل و کشورای افریقایی هم خبر دار شدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
خوش به حال معلما حقوق شون از من پرستار بیشتره پس عدالت کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
حق شما پرستاران را پزشکان می‌خورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
به خدا که اینطور که توی خبرا میزنن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
چرا باید افرایش حقوق باشه واسه معلمان همش که تعطیل هستند مثل زمان گذشته نیست که خاک تخته بخورند امروزه اکثرا پدر مادرها بچه هاشون رو درس ميدند همه توجه دارند معلمین بیشتر کلاس خصوصی کار می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
اولیا
۱۵:۱۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
کاملا موافقم مدرسه امام حسن مجتبی کیانمهر کرج بیاید ببینید به بچه درس یاد نمیدن معلم میگه مگه من چقدر حقوق میگیرم خواستید ساعتی کلاس خصوصی میزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
افزایش اینا سال های قبلی هست اجرا نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
جواب انسان هایی مانند شما خاموشی است . الله اعلم.
Iran (Islamic Republic of)
اولیا
۱۵:۰۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
سلام من پسرم کلاس چهارم هستش کلاس اول و دوم کرونا بود مدرسه تعطیل بود کلاس سوم تا چند ماه کرونا بعدشم یا آلودگی یا سرما یا گرما یا باد میومد تعطیل میکردن امسال هم تو چهار ماه سه ماهش تعطیل بوده معلم هم میگه خودتون یاد بدید یا پول بدید خصوصی یاد بدم.
معلم عزیز واسه خونه خوابیدن هم کلی حقوق میگری ناراضی هم هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
همه ی معلم ها تهران نبستند ا . معلم های روستایی شب و روز دارن زحمت می کشند ‌. اما دریغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
همین الانم معلمها درسال کمتر اریک سوم ساعت کاری بقیه کارمی کنند اگه حاضرند اندازه بقیه کارکنند طرح شش روزه کردن مدارس را پیگیری کنند دانش آموز دو سری بشه هر سری هفته ای سه روز بره مدرسه دوسه تا درسی که اطلاعات عمومبه تابستان اجرا بشه یا غیر حضوری اینطوری هم معلم شش روزه هم کلاسها شلوغ نمیشه نیاز به بودجه ساخت مدارس جدید هم کم ترمیشه اوقات فراغت تابستان بچه هم بدون هزبنه پر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
ان شاالله به امید خدا از خانواده ی شما بچه ات و ... معلم بشه و همه ی حرف هایی را اینجا در کامنت نوشتی شاملش شود آنوقت حقیقت ماجرا را درک کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
بر پدر و مادر همتون لعنت اگه دروغ میگید که میگید، کو کدوم معلم اینقدر اضافه شده، نصف فوق‌العاده ویژه‌ای که به همه کارمندا دادین رو تحت عنوان رتبه‌بندی تو بوق و کرنا کردید. واقعا خدایی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
جان به لب
۱۴:۵۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
بابا تو را به خدا ول کنید این خبر رتبه بندی رو ،نقل خبر بازار شده رتبه بندی،۳ سال پیش خواستن یه کاری کنند ،نصفه و نیمه شد،معوقات رو هم ندادن ،هر روز هم خبر تکراری،یکی نمیدونه فکر میکنه چه خبره،بالای صد بار این خبر تیتر شده.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۵۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
دانش آموز رسیده به کلاس سوم ابتدایی هنوز جمع بلد نیست درست و حسابی. خیلی خیلی ضعیف شده آموزش در دوره ابتدایی. بدبختی و مصیبتش هم واسه پدر و مادرهاست. آموزش و پرورش باید بخشی از حقوق معلم رو به والدین بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
خودم معلم هستم با رتبه ۵
این را بگویم معلمی به درد نمی خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
چرا اینقده ناشکرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
من معلم بازنشسته هستم . هنوز به کسی توصیه نکردم معلم بشه . بلکه منصرفشون هم می کنم ‌. خودم خیری ندیدم .
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۰۰:۴۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آقای محترم شما به درد معلمی نمی‌خورید بنده شأنی بالاتر از معلمی سراغ ندارم و خدا را شکر معلمم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
خیلی ناشکرید بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آفرین آقای آموزگار حقوقت حلاله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
سلام فکر کنم دولت باشگاه خبرنگاران خریده هر نظری ارسال میکنیم نمیاد، ی وقت از روی صندلی بلند نشید گزارش تهیه کنید، چرا نمیای از کارگرای فضایی سبز مشهد شهرداری گزارش تهیه کنی که چطور با حقوق 8 دارن زندگی میکنن با این اجاره‌ای سنگین چرا مگه ما کرگرا توی مملکت ادم نیستیم شهردار با 8 ملیون میتونه زندگی کنه چرا کسی نیست جواب کارگر رو بده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۵۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
این سایت دولت و صدا و سیما است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
با ۲۲ سال سابقه لیسانس در مناطق محروم ۱۵ میلیون
ولی بقیه کارمندان با سابقه و سختی کار کمتر از من ۲۰ میلیون و رتبه بندی هم نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
کارمند دادگستری مدرک لیسانس حقوق ۸میلیون حجم کار زیاد شما هم ۹ماه تدریس که تعطیلی ها رو کم کنیم به ۶ماه هم نمیرسه بازم ناراضی هستین ما چی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
فقط ۳ تا ۷ میلیون تسکی . اینم بگو که از فردا بین ۳۰ تا ۷۰۰ ملیون روی قطعات و مایحتاج مردم می‌رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
آموزش پرورش عزمش را جزم کرده جیب دولت را خالی کنه چیزی برای سایر امورنماند ایا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
مگه بودجه آموزش وپرورش چقدره که بخواد انقدر افزایش حقوق داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۵۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
جناب انتظار داری با این تورم افسار گسیخته همچنان حقوق معلم در پایین ترین سطح باشه.خجالتی چیز خوبیه، این افزایش که با خون دل همراه بو د، سایر ارگانها هم بدون سر و صدا و تازه بیشتر از ما داشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
حقارت فرهنگی یعنی معلمی که تأثیرش در تربیت نسل آینده به اندازه خانواده مهم هست، حقوقش در حد یک کارگر روزمزد و چه بسا کمتر از اون باشه. وقتی خواستیم خودمون رو با کشورهایی مثل ژاپن و آمریکا مقایسه کنیم، به بودجه هایی که این کشورها صرف آموزش می کنند هم توجه کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
فکری هم به حال پرسنل نیروهای مسلح بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
حقوق معلمان زیاد افزایش پیدا نکرده
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۳:۱۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
دروغه من که یک میلیون و نیم افزایش داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
سلام برخی ازمعلمین درمورخه اول مهرماه سال ۴۰۰ بازنشسته شده وبرابر مصوب مجلس رتبه بندی شامل آنان شد وپس درج مدارک در سامانه رتبه بتدی وباامتیاز ۸۳۰ از تبه ۳ بهره مند وحکم هم درسا مانه رتبه بتدی درج ولی تاکنون از احکام حقوقی واصلاحی درحکم بازنشستگی درج ومتظور نشده است لطفا رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
درسته پیگیری کنید
Poland
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
بفکر بازنشسته ها هم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
وضع بازنشسته ها خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
کارگر کارمند هم حقی دارند.
عدالت در پرداخت برای همه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
با ۹ تمن ی معلم چ کاری میتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۲:۵۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
دست از سر معلم بردارید. کدوم رتبه بندی و افزایش ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
حقوق معلمان افزایش پیدا نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
والا کارمندان ادارات آموزش و پرورش جلوتر از معلمان مدارس حکم های رتبه بندی را دریافت کردند لطفا اطلاعات درست بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟
؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
با سلام و احترام، حقوق بازنشستگان فرهنگی که زیر خط فقر هست، این حرف های شعر گونه زیاد صحت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی شهریاری
۱۲:۳۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
فقط خوشبحال معلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
طرح رتبه بندی طرح خوبی بود. ولی اجرای آن یکی از ناعادلانه ترین طرح هارو به وجود آورد. بنده باسی دو سال سابقه که یازده سال آن در روستاهای دور افتاده خدمت کرده ام ، رتبه سه شدم و خیلی از همکاران با دو یا سه سال سابقه اون هاهم رتبه سه شده اند. اینجاست که دل انسان رو به درد می آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
داشتن سابقه فقط یه آیتم امتیازی بود به تلاش و مدارک افراد نمره تعلق میگرفت ممکنه فرد با سابقه کمتر عملکرد بهتری داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
آموزگار
۰۰:۵۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
کاش درست بررسی می‌شد. مثل امتحان از کتاب نامعلوم بود که شانسی یه عده خوندن! باید اول ملاک‌ها تعریف و تبیین می‌شد بررسی می‌شد بعد نه اینکه یه دفعه گفته بشه این مدارک رو بارگزاری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
سلام ان شاء الله سلامت و تندرست باشید.
دست از سر معلم بردارید. کدوم رتبه بندی و افزایش ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
در این که این حرف دروغه که صحبتی نیست ولی چرا درباره حقوق بقیه ارگان ها صحبت نمیکنید؟یعنی واقعا هیچ صحبت دیگه ای ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
وبازهم پرستاران جان بکنند حقوق معلمان افزایش یاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
زیاد باور نکنید هنوز حقوق معلمان از پرستاران ا کمتر هست
Iran (Islamic Republic of)
بکمحمد
۱۲:۳۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
مگه پرستاران هم درس خوندن؟ ما درس خوندیم باید بهمون برسن، برو مدرک بگیر تا حقوقت بیشتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
من با فوق لیسانس دارم ۷۵۰۰ میگیرم کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
حقوق پرستار همین چندماه پیش به خاطر کرونا افزایش دادن تازه جذبشونم افزایش پیدا کرده پرستار دوست من ۲۰ به بالا میگیره قشر نظام پزشکی ها شاسی بلند سوار میشه ولی گریه میکنه ولی مهندس ها چی همشون بیکار کردن پول ندارن برو آمار ببین همشون به خاطر نبود شغل بیکارن شغل آزاد هم که اونیکه پول داره میرسه که نیاز به سواد نیست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
تورو خدا بسه دیگه
یه بار حقوق معلمارو افزایش دادید هزار بار تیتر زدید مردم فکر میکنند هر روز حقوق ما افزایش پیدا میکنه
فوق العاده ویژه رو بی سرو صدا برای سایر ادارات اجرا کردید بیشتر از رتبه بندی افزایش داشتن
معوقتات پرداخت نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
من بازنشسته مهر۱۴۰۰ هستم ولی باتوجه به تأکید قانون وداشتن رتبه ۳قانون برای من وسایر بازنشستگان ۱۴۰۰اجرانشد شیوه رتبه بندی خیلی جالب هست امتیاز من نزدیک ۸۵۰هست اکثر امتیازات من دررتبه ۴و۵ هست به دلیل اینکه امتیاز شایستگی حرفه ای فقط همین یک بخش دررتبه ۳ هست به من رتبه ۳ دادند کجای دنیا برای اعطای رتبه به کمترین امتیاز استناد می کنندوامتیازهای بالای بسیار را نادیده می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
معلم در کشور ایران= افتخاری که در طول سال سه ماه کار میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
حقوقش هم مطابق با همون هستش

من با فوق لیسانس دانشگاه دولتی و رتبه ۱۲ کنکور دکترا دارم ماهی ۷۵۰۰ دریافت می کنم
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۱:۲۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
من رتبه سه گرفتم حقوقم 800 تومن اضافه شده . هرجا هم خواستید فیش حقوقی و حکم رو میبرم که ببینم این سه تا هفت تومن کجاست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
شوخی نکن، مگه میشه مگه داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
فرق مدارس دولتی و خصوصی رو از صدای بلندگو هاشون میشه فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
این مبلغی که گفته میشه اصلا درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۱۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
سلام،

حقوق معلمان خیلی پایینه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۱۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
منم یه کارمند بدبخت با12سال سابقه استخدام رسمی قرار حقوقم 1میلیون 500+10درصد افزایش داشته باشه خونه پرش2میلیون 700 افزایش داره ولی..................
مبلغ حکم بنده 11میلیون که کم شدن کسورات 9میلیون 700دریافتیم هس یعنی ته خط فقر هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
انشالله دیگه شاهداعتراض معلمانباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
حقوق معلمان به این مبلغ اضافه نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
هیات علمی قوی حقوقش حداقل باید صد برابر کارمند باشه مخصوصا علوم پایه و مهندسی
Iran (Islamic Republic of)
یاسان
۱۰:۴۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
این خبر درست نیست چرا ابروی معلما رو میبرید
اگه راست میگه حقوق سرایدارا و خدمتگذارا رو زیاد کنه که دارن با ۸ تومن زندگی میکنن.
معوقات رتبه بندی ۱۴۰۰ معلما رو هم هنوز ندادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
هاشمی رفسنجانی محقوق معلمان را نسبت به بقیه ی کارمندان دولت در کف نگهداشته بود. این اختلاف حقوق بین معلمان و کارمندان دولت در زمان ایشون پی ریزی شد خدا ازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
نه اینطور که فکر میکنید هم نیست.بنده کارمند علوم پزشکی هستم حقوقم به زور به 10 تومن میرسه.آیا کسی میدونه بااین پول چطور میشه زندگی کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
نه
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی بازنشسته
۱۰:۳۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
تبلیغات خوبی با شعارهای قشنگ شروع کرده اید مانند بازنشسته ها که خیالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
کلاسا باید ده نفره بشه
-
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
یعنی روز و شب نذاشتید واسه ما معلم های بیچاره با این سه چهار میلیون تومن ماهانه....
هر کس رسید مصاحبه کرد گفت...
هر کس دوربین و میکروفون اومد سمتش همه جا گفت...
آبرو و شرف ما رو بردید همه جا....
خسته شدیم خدا می دونه.
دیگه دانش آموزان هم تو مدرسه دست گرفتن مسخره می کنن....
با سی سال سابقه پونزده میلیون ماهانه.....
نگید دیگه شما رو به جون عزیزانتون....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
باز نشستگان فرهنگی را هم دریابید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۲۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
انشالله عملی شود نه در حد حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
خانم من معلم هست.
ایشان با ۸ سال سابقه و با مدرک دکتری از دانشگاه برتر کشور و با کلی مقاله و کارهای پژوهشی، در رتبه بندی، در کل "فاقد رتبه" اعلام شده !!!

درصورتی که در چهار مرحله ارزیابی، در سه مورد، رتبه "استاد معلم" شد و یکی را فاقد رتبه(که این هم جای تعجب دارد!).
یعنی در قسمتهایِ: ۱-«شایستگی های عمومی» ۲-«شایستگی های تخصصی» ۳-«شایستگی های حرفه ای» ؛ امتیاز "استاد معلم" را بدست آورده و در قسمتِ ۴-«تجربه» فاقد رتبه شد.!

حال که ایشان در ۳ قسمت اصلی ارزیابی، رتبه "استاد معلم" را بدست آورده، چرا باید در نهایت رتبه ایشان، "فاقد رتبه" باشد؟؟؟؟!!!!!

آیا کارشناسان وزارتخانه، اصلاً به این ۴ موردِ ارزیابی، "وزن دهی" کردند؟؟؟؟؟؟
همه شاخص ها را باید "وزن دهی" کنند، یا ضریب بدهند و در نهایت امتیازی بدست می آید که بر مبنای آن امتیاز، رتبه فرد مشخص میشود؛ نه اینکه هر کسی در کمترین مورد، رتبه آورد، همان رتبه را به عنوان رتبه نهایی اعلام کند!!!!!!!!!!!

این به درو از انصاف و عدالت هست و باید تاسف خورد به حال کارشناسانی که اینجوری در وزارت آموزش و پرورش مشغول رتبه دادن هستند. !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
مگه حقوق معلمان دوباره افزایش پیدا کرده ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
من هم معلم هستم و با چنین مشکلی روبرو شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
از حقوق بانکها و وزارت خارجه و وزارت نفت چه خبر...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
رتبه بندی معلمان که کنسل شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
انشالله این مبلغی که گفتن انجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
سرایداران و خدمتگزاران مدارس مگر کارمند اموزش و پرورش نیستند پایین ترین حقوق و بیشترین کار را دارند چرا فکری برای معیشیت این افراد بر نمیدارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
رتبه بندی بی فایده هست.هیچ تاثیری نداره . ۱۰ سال دیگه آقای وزیر نیست که نتیجه رو ببینه. به ی عده زیادی که داشتن بازنشست میشدن رتبه دادن. اگر حقوق کم هست ،که هست ،خوب اضافه کنید. با رتبه بندی فقط به بی عدالتیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
من معلمم رتبه سه گرفتم ولی حقوقم سه میلیون افزایش پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
آفرین بر شما منم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
به کارمندان دانشگاه ها وزارت علوم که هیت علمی نیستند برای پر کردن گپ حقوقی بین این کارمندان و اعضای هیت علمی بندی تحت عنوان همترازی هیت علمی می دهد متاسفانه برای دکتر معلمان شاغل در آموزش و پرورش چنین بندی وجود ندارد و با توجیهاتی همچون ردشدن فوق العاده ویژه توجیه می شود لطفا رسیدگی کنید
آخرین اخبار