ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه از رشد ۲۴۴ درصدی وزن و افزایش ۱۷۳ درصدی ارزش کالا‌های ترانزیتی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در نه ماهه نخست امسال خبر داد.

علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه وزن کالا‌های ترانزیتی از مبدا گمرکات این استان در نه ماهه نخست امسال را ۲ میلیون ۵۸۵ هزارو ۵۹۵ تن به ارزش یک میلیاردو ۱۷ میلیون و ۵۹۹ هزارو ۷۹۰ دلار عنوان کرد.

علی اصغر عباس زاده افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۲۴۴ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۱۷۳ درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: گمرک پرویزخان با ۹۹۰ میلیون و ۷۷۲ هزارو ۹۲۸ دلار به وزن ۲ میلیون و ۵۴۱ هزارو ۷۰۷ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۷ درصدی ارزش و سهم ۹۸ درصدی وزن را از آن خود کرد.

وی افزود: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۲۳۸ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۳ درصد و از حیث وزن ۲ درصد عنوان کرد و مقدار آن را ۲۶ میلیون و ۸۲۶ هزارو ۸۶۲ دلار به وزن ۴۳ هزارو ۸۸۸ تن بیان کرد.

علی اصغر عباس زاده، عمده کالا‌های ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.