آیا حمله به عین‌الاسد یک حمله نمایشی بود؟ + فیلم

برخلاف تبلیغات آمریکایی‌ها، اما حمله ایران به پایگاه آمریکا در عراق یک حمله واقعی بود.

علی‌رغم تلاش‌های گسترده رسانه‌های تحت نظر آمریکا برای فیک جلوه دادن حمله ایران به پایگاه اشغالگران در عین‌الاسد اما این عملیات فیک نبود.

بیژن پیروز عضو هیات علمی دانشگاه تهران در همین رابطه گفت: ما در عملیات عین‌الاسد در مقابل آمریکا به بازدارندگی رسیدیم اما در جنگ روایت‌ها آمریکایی‌ها برنده شدند. ما روایت آمریکایی‌ها را در ایران باور کردیم در صورتیکه آمریکا در شب عملیات نه فقط عین‌الاسد بلکه همه پایگاه‌های خود در منطقه را تخلیه کرده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
SAEED
۱۰:۰۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
شروع کن چیه دیگه نفر اول نظامی ایران رو شهید کردن شروع نبود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
من که باور نمیکنم ۲۰ تا موشک سنگر شکن به یه پادگان پر از سرباز بخوره ولی هیشکی کشته نشه به نظر من حداقل ۵۰ تا کشته شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
مرحله اول نخواستید تلفات بگیرید؟ منتظر مرحله دوم بودید تا انتقام بگیرید و سربازان تروریست امریکایی رو بکشید؟
اینم توجیه جدیده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
باید تمام پایگاه های دشمن را زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
باید پایگاه ها رو روی سرشون خراب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
حمله ای کاملاً حقیقی و نابود کننده بود که کلاً باعث شد ایران انتقام همه بالاهای که امپیرالیسم غیر ایران حتی سر جهانیان آورد مثل بمباران اتمی ژاپن را هم بگیرد با نابودی کامل زیرساختها و تجهیزات هوایی و پهپادی و انبارهای عظیم مهمات تلفات هولناک به نیروهای تروریستی آمریکا و هزاران مورد دیگر که بعلت ضیق وقت! نمی توان به همه آنها اشاره کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۷ دی ۱۴۰۲
اخوی تو با این رویاپردازی که کردی بنابراین ما با این حمله انتقام تمام به قول شما بلاهایی که دژمنان سرمون آوردن از صدر اسلام تا الانو حتی احتمالا تا 100 سال آینده هم گرفتیم !!! خدا قوت !!! اونوقت چرا وقتی زورمون به اسرائیل نمیرسه میریم یه خونه تو کردستان عراق رو میزنیم ؟؟؟ بعد 4 تا کودک رو می کشیم ؟؟؟ الان اگه این تو غزه اتفاق افتاده بود که همین افرادی مثل تو وااسفا وا اسلاما سرمیدادن و میگقتن رژیم کودک کش صهیونیست !!! پس الان شما که زدی تو کردستان عراق آدمهای بیگناه روکشتی اسمت چیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
برای همین بود که از دماغ یک سرباز آمریکایی خون نیامد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
والا خودشون که گفتن صدها نفرشون ضربه مغزی شدن و یک هفته تموم داشتن نعش کشی می کردن. شما دماغ های سالم را چطوری شمردین ،نمی دونم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است! اگر برخوردی جدی با امپیرالیسم انجام می شد خود واکنشهای آمریکا کافی بود که به دردآور بودن آن پی ببریم! شما نگاه کنید یمن حتی به کشتی های صهیونیستی هشدار می دهد برای تغییر مسیر اگر تمکین نکنند ابتدا شلیک هشدار و در نهایت با موشکی ضعیف فقط قسمتی از بار و کانتینرها و.. را میزند تا به کسی آسیبی وارد نشود و فقط باعث ترس و تمکین شود با این حال آمریکا در منطقه تحمل این حرکت را هم ندارد چه برسد به اینکه ایران بخواهد بطور مستقیم پایگاه ایالات متحده آمریکا ناجی جنگ جهانی تسخیر کننده کهکشانها!!!! آخرت صنعت و تکنولوژِی و گردن کلفتی و اقتصاد شکوفا صاحب دلار سالار! صاحب قوی ترین نیروی هوایی جهان موشکهای قاره پیما و ناوهای غول پیکر هواپیمابر بکار گیرنده بمب اتم در عمل بدون عذرخواهی کردن!!!! رئیس ناتو ،دارای اسباب بازیهای همچون شورای امنیت و سازمان ملل!!! مرکز جذب مغزهای عالم سرمایه ها و دارایی های جهانی بالاترین میزان ذخایر طلا ، تزریق نفت !! به چاههای خود و..مورد عنایت جدی قرار دهد و سربازان USA را اوف کند :) ایران اگر این برنامه انتقام را به زمان و مکان مناسب می سپرد اون پرواز 752 اوکراین هم نابود نمی شد درگیری ذهنی مردم بیشتر از اینکه مربوط به حقیقی یا نمایشی بودن شلیک چند موشک به پایگاه آمریکایی باشد مربوط به چرایی شلیک به هواپیمای مسافربری است ! چرا نباید در شرایط خطرناک جنگی آسمان خلوت باشد!؟ چرا در زمان جنگ حتی یک ضد هوایی ساده دو لول! موقعیت جغرافیایی را درست تشخیص می داد و الان سامانه پیشرفته تور می تواند در این مورد ناتوان ظاهر شود ! و شرق و غرب را قاطی کند!؟ چرا اپراتور در شلیک اول تشخیص می دهد هدف در حال برگشت است! ( موشک که چنین واکنشی ندارد حتی هواپیمای جنگی چنین حجم بزرگ و شتاب و سرعت کمی ندارد!) ولی با این حال موشک شوم دومی را شلیک می کند و دهها سئوال دیگر نترسید و حقیقت را برای عموم بیان کنید بی شک ایرانی اصیل کشورش را دوست دارد و نمی خواهد چنین مسائلی باعث سوء استفاده دشمنان خونی این مرز و بوم تجزیه طلبان بی پدر تروریستهای منافق شود
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
ببخشید تصادفاً دکترای ماله کشی از دانشگاه نیست در جهان ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
به ۸:۵۸
با تمام احترام ، ولی کاملاً مخالف پیام شما هستم.
United States of America
عطار
۱۰:۳۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
آقای عزیز خب
به عمد شلیک کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
باید تمام پایگاه های دشمن را رصد و آماده پاسخ سریع کرد
نباید دشمنان در منطقه وارد شوند
آخرین اخبار