فرمانده انتظامی شهرستان میامی از کشف یک تن چوب تاغ قاچاق توسط ماموران گشت انتظامی پاسگاه نردین خبر داد.

سرهنگ حسین عجم  فرمانده انتظامی شهرستان میامی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت، ماموران گشت انتظامی پاسگاه نردین حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی مزدا تک کابین با پلاک غیر بومی مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی خودرو یک تن چوب تاغ کشف شد، اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده بنا بر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ عجم افزود: هر دو متهم دستگیر شده اظهار داشتند از روستا‌های کلاته‌های شرقی شهرستان میامی نسبت به جمع آوری چوب اقدام و قصد داشتند چوب‌ها را از مسیر کالپوش به استان مازندران انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری ۲ سارق به همراه کشف خودرو‌های سرقتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان میامی در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه اقدام به انجام گشت زنی و اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی کردند.

وی با اشاره به هوشیاری و دقت نظر پلیس در برخورد با موارد مشکوک افزود: ماموران در اجرای این طرح موفق شدند ۲ دستگاه خودروی سمند و پراید سرقتی را به همراه سارقان شناسایی، متوقف و دستگیر کنند.

سرهنگ عجم تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارقان خودرو‌ها را از استان‌های تهران و گلستان سرقت کرده بودند که پرونده در این رابطه تشکیل و همراه متهمان به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.