مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: این شرکت آمادگی تخصیص زمین رایگان به مدیریت اورژانس در شهرک‌های صنعتی را دارد.

هاشم علایی با اشاره به گستردگی شهرک‌های صنعتی و همچنین ضرورت احداث مراکز اورژانس در مجاورت جاده‌های بین شهری گفت: فضای شهرک‌های صنعتی می‎‌تواند بستر بسیار مناسبی برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی جهت پوشش حوادث شهرک‌های صنعتی و جاده‌های اصلی استان فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساخت پایگاه اورژانس شهرک صنعتی ۲ اردبیل اشاره کرد و افزود: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی آن تا پایان امسال به پایان برسد.

او گفت: با راه‌اندازی این مرکز، سرعت امدادرسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ۲ اردبیل که به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل شناخته شده و بیش از هشت هزار نفر در آن مشغول کار هستند، افزایش خواهد یافت.

علایی بیان کرد: این پایگاه علاوه بر امدادرسانی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل ، جاده اردبیل – نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است ، زیرپوشش قرار خواهد داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.