رئیس سازمان مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از مشارکت این سازمان در طرح‌های انبوه سازی مسکن در مساحتی بیش از ۲ هزار متر مربع خبر داد.

 صادق کهوازی گفت: با هدف توسعه همکاری میان سازمانی، باهدف توسعه امکانات و زیرساخت‌های شهری، با شرکت توسعه مسکن استان خوزستان زیر مجموعه بنیاد مسکن وارد مذاکره شدیم و تفاهم‌نامه‌ای هم با هدف گسترش تعاملات و بالابردن سطح مشارکت منعقد شد.  

او با اشاره به نحوه مشارکت مدنی (مسکونی) و همکاری در این قرارداد‌ها می گوید: براساس این تفاهم نامه، آورده شهرداری اهواز، زمین و پروانه ساخت است و شرکت توسعه مسکن خوزستان نیز در امر ساخت و ساز مشارکت دارد و این طرح مشارکت مدنی و انبوه سازی مسکن در مساحتی بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.  

کهوازی ادامه داد: در روش مشارکت مدنی شهرداری به صورت موقت زمین را در اختیار سرمایه گذار قرار می‌گذارد و پروانه ساخت نیز توسط شهرداری صادر می‌شود و سرمایه گذار نیز طبق قرارداد اقدام به ساخت و ساز می‌کند که در پایان مدت معین تعیین شده در قرارداد، سهم الشرکه هر کدام (شهرداری و سرمایه گذار) براساس نظریه کارشناسی و توافق صورت گرفته واگذار می‌شود.  

رئیس سازمان مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز در ادامه با اشاره ایجاد ساختار‌های مناسب و هدفمند در امر سرمایه گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی و دولتی، گفت: اشاعه فرهنگ مشارکت بهروری از تخصص، اندیشه‌ها و سرمایه اشخاص و همزمان با آن ایجاد بستر و ساختار مناسب میتواند زمینه، رشد و توسعه امکانات شهری را فراهم نماید.

این مقام مسئول می‌گوید: در تلاش هستیم با توسعه و گسترش امکانات رفاهی بتوانیم گامی هر چند کوچک به منظور جلب رضایت شهروندان به جلو برداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار