ظهره‌وند در واکنش به حادثه کرمان:

در انتقام سخت هیچ یک از جریانات مشارکت‌کننده بدون سهم نخواهند ماند

دیپلمات پیشین کشورمان درباره حادثه کرمان و بیانات رهبری مبنی بر لزوم انتقام از عاملان این جنایت نکاتی را بیان کرد.

 ابوالفضل ظهره‌وند دیپلمات پیشین کشورمان در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بیانات رهبری مبنی بر لزوم انتقام از عاملان جنایت کرمان، بیان کرد: حادثه کرمان یک اقدام کاملا تروریستی بود که البته به صورت ترکیبی انجام شد. معتقدم که عامل اصلی آن آمریکا و اسرائیل است، اما عمل کننده به آن عناصر تکفیری بوده است. درباره بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انتقام سخت برآورد من این است که هیچ یک از جریانات مشارکت کننده بدون سهم نخواهند ماند.  

وی ادامه داد: هرکدام از این عوامل با در نظر گرفتن نقش خود در این عمل ضد انسانی قطعا با مجازات رو به رو خواهند شد. زمانش هم در مسائل کلان ملی با آنچه که ما در روابط اجتماعی و فردی خودمان برایمان رایج است  متفاوت  خواهد بود. قطعا در برنامه ریزی‌های ما و سیاست‌های کلان ما در زمینه موضوعات امنیت ملی یک تابع ترکیبی وجود دارد یعنی اینکه ما هم فرصت‌های مان را تبیین کردیم. هم جهت گیری‌های سیاسی خود را تعیین کردیم و قطعا مولفه‌هایی که نقش تهدید کننده دارند در دستور کار خواهند بود و ما باید در شرایط مناسب و زمان مناسب و با کمترین هزینه باید به هدف خود برسیم.

ظهره وند افزود: در موضوع برخورد و انتقام هم بخشی از شرایط قابل برآورد است و بخش دیگری هم روند‌ها به ما نشان خواهند داد؛ برای مثال ممکن است حدود ۲ ساعت دیگر اتفاقی رخ دهد که بهترین فرصت برای عملیاتی کردن تصمیم ما باشد؛ لذا مهم آمادگی ما و انگیزه ما برای انتقام است و تا زمانی که این موارد در بالاترین سطح خود قرار داشته باشد عملا میتوان گفت که انتقام در حال گرفته شدن است و باید زمان و شرایط لازم را مد نظر قرار دهیم؛ بنابراین معتقدم که دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز  نخواهد داشت و باید در شرایط مناسب ضربه سخت را به رژیم صهیونیستی، آمریکا و گروهک‌های تکفیری وارد کنیم که البته قرار هم نیست هر سه این‌ها هم زمان باهم رخ دهد بلکه باید فرصت مناسب ایجاد شود.

دیپلمات پیشین کشورمان خاطر نشان کرد: قطعا در این موضوع آمریکا و رژیم صهیونیستی با هم دستشان در یک کاسه است، در تحولات غزه نیز شاهد بودیم که ابتدا تصور اینگونه بود که همه چیز زیر سر نتانیاهو قرار دارد، اما بعد شاهد این بودیم که شخص بایدن مصر‌تر از نتانیاهو است و همین الان هم شاهدیم که اصرار به ادامه جنگ غزه دارد. زیرا رژیم صهیونیستی یک کشور نیست و یک نظام سیاسی نیست بلکه یک پادگان نظامی است که تحت امر و کنترل واشنگتن و رئیس جمهور آمریکاست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
فقط انتقام این ترورها را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۳ دی ۱۴۰۲
صد نفر کشته و دویست تا زخمی = قتل عام مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۳ دی ۱۴۰۲
فقط انتقام ،انتقام مردم رو از تروریستهای داعشی نما ی امریکایی واسرائیلی بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۳ دی ۱۴۰۲
پس برا همینه همیشه هستن سیلی سخت تقسیم میشه هر کدوم یه پنبه مال نوازش میشن
آخرین اخبار