عمان: اجازه عبور از حریم هوایی برای حمله به یمن را نمی‌دهیم

دولت عمان اعلام کرد: به هیچ هواپیمای جنگی اجازه عبور از حریم هوایی این کشور برای حمله به یمن را نمی‌دهد.

دولت عمان امروز جمعه اعلام کرد کشورش به هیچ هواپیمای جنگی که قصد پرواز به سمت یمن و بمباران این کشور را داشته باشد اجازه نخواهد داد تا از حریم هوایی آن استفاده کند. 

به گزارش گلوب آی نیوز، وزارت خارجه عمان هم امروز در بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی از این تحولات در سایه تداوم حملات وحشیانه اسرائیل علیه غزه، تاکید کرد که نسبت به گسترش دایره تنش در منطقه هشدار می‌دهیم.

در بیانیه دولت عمان آمده، "عمان تحولات مرتبط با حمله آمریکایی-انگلیسی را که چند شهر جمهوری یمن را هدف قرار داد با نگرانی دنبال می‌کند و در حالی که اسرائیل بر بمباران و جنگ و محاصره ظالمانه خود پافشاری می‌کند، بی‌آنکه پاسخگو باشد یا مجازلت شود، فقط می‌تواند از توسل به این اقدام نظامی توسط کشور‌های دوست، ابراز انزجار کند".

برچسب ها: غزه ، آمریکا ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۶:۰۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
من بعنوان یک انسان آزاده از مردم آمریکا وانگلیس تعجب می‌کنم که بل دیدن این همه وحشیگری از دولتهایشان همچنان سوکت کردن وهیچ اقدامی علیه دولت‌های خودشان انجام نمی‌دهند یعتی نمیفهمن که تمام آین تجهیزاتی که برای اسرائیل واوکراین فرستاده می‌شود پولش از جیب این مردم هست اصلا نمیبینن مردم بی‌دفاع غزه بخاطر نفهمی دولتشان در حمایت از اسرائیل انجام می‌شود چرا سوکت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۲ دی ۱۴۰۲
هیشکی نمیخواد شریک خریت آمریکا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۲ دی ۱۴۰۲
امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سینه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و آمریکا در صدر آنها قرار دارد. هزار و ۴۰۰ سال قبل اعلامیه حقوق بشر به همه انسان ها اعلام شد و جبهه استکبار پس از جنایات پس از جنگ جهانی دوم یک منشور خود ساخته را به عنوان قانون حقوق بشر به تصویب رساندند اما امروز کشورهای که سنگ حقوق بشر را بر سنیه می زنند خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند. حکومت جنایتکار آمریکا با جنایات گسترده خویش ضدبشری ترین حکومت جهان بوده و نماد اصلی نقض حقوق بشر جهانی محسوب می شود. دشمنان به بهانه های واهی به هر نقطه ای از جهان حمله می کنند و دیوانه وار از رژیم جنایتکار سعودی حمایت تسلیحاتی می کنند و مردم بی دفاع و مظلوم کشوری مانند یمن را کشتار می کنند. حقوق بشر آمریکایی را باید در زندان ابوغریب و یمن و سوریه و دیگر نقاط مشاهد کرد و جنایت این رژیم جنایتکار را رسوا کرد و روزی خواهد رسید که اسلام به عنوان حافظ حقوق بشر به ویژه مظلومان بر دنبا حکومت خواهد کرد.
آخرین اخبار