ظرفیت فضای مجازی برای امیدآفرینی در جامعه فراوان است

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن تلاش ویژه‌ای برای ایجاد ناامیدی در جامعه دارد، لذا توجه بیشتر به ظرفیت‌ها و فرصت‌های فضای مجازی برای ایجاد امیدآفرینی در جامعه ضروری است.

سید هادی طباطبایی روز جمعه با حضور در منزل آیت الله «رجبعلی رضازاده»، استاد عالی حوزه علمیه خراسان گفت: رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص موضوع امید آفرینی و انتخابات نقش مهمی دارند.

وی با تبیین وظایف ستاد انتخابات استان خراسان رضوی، اجرای راهبرد‌های سلامت و امنیت انتخابات را وظیفه ذاتی وزارت کشور دانست و بیان کرد: ستاد انتخابات در دوره کنونی به احصاء مشکلات اجرایی انتخابات در دوره‌های قبل پرداخته است.

به گفته وی، این ستاد ضمن تامین زیرساخت برگزاری انتخابات الکترونیک، در حال آموزش دست اندرکاران اجرایی انتخابات درخراسان رضوی است.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی به تمهیدات امنیتی لازم و حفظ بی طرفی مجریان انتخابات اشاره کرد و افزود: نقش علما و بزرگان دینی در دعوت از مردم برای مشارکت در امر انتخابات بسیار تاثیرگذار است.

طباطبایی اظهار کرد: امیدآفرینی و اشاره به آینده روشن کشور برای مردم، یکی از وظایف اصلی مبلغان دینی و فعالان اجتماعی است.

استاد حوزه علمیه خراسان نیز ضمن تجلیل از زحمات انجام شده جهت برگزاری امن و سالم انتخابات پیش رو، بر دعوت از همه اقشار جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

آیت الله رضا زاده در این دیدار افزایش فعالیت و تلاش برای سربلندی جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار