آیت الله فلاحتی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور، نقش موثری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

نماینده ولی فقیه گیلان و امام جمعه رشت، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مصلای امام خمینی برگزار شد، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با شگرد‌های مختلف، حضور مردم در عرصه‌های مختلف را کمرنگ و بی اثر جلوه دهد و با سیاه نمایی و برجسته سازی مشکلات، جوانان را از آینده خود و کشور نا امید کند.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه یکی از شگرد‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، ترساندن مردم به ویژه جوانان از آمریکا و اسرائیل غاصب است، افزود: دشمن در طول این ۴۴ سال هیچ غلطی نکرده و بعد از آن هم نخواهد کرد.

وی حضور پر شور مردم در در تمام عرصه‌ها به ویژه انتخابات را از راهکار‌های اصلی برای اعتلای کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: انتخابات نقش مهمی در سرنوشت کشور دارد و حضور پرشور مردم در آن نشانه قدرت و حمایت از نظام و کشور است.

نماینده ولی فقیه گیلان به حضور ناوشکن البرز در دریای سرخ اشاره کرده و افزود: عبور این ناوشکن با ویژگی‌های منحصر به فرد و مجهز به ابزار‌های پیشرفته از باب المندب به دریای سرخ از لحاظ استراتژیکی مهم است و یک افتخار برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

آیت الله رسول فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش به داعش به عنوان مولود ناپاک دولت‌های فاسد برای ضربه زدن به جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: دشمن به دنبال ناامنی در منطقه، وارد کردن ایران در ماجرای تقابلی با صهیونیسم و در گیر کردن ایران در فضای امنیتی و گرفتن قدرت تاثیر گذاری آن در منطقه است که با بیداری مردم و مسئولان هرگز موفق نخواهد شد.

وی همچنین از نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا از برخی رفتار‌های غیر اخلاقی وهزینه‌های گزاف در تبلیغات خود پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه گیلان در بخشی دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن از ایران اشاره کرد و افزود: فرار ذلیلانه شاه خائن محمدرضا پهلوی از کشور و آزاد شدن این مرز و بوم پس از ۲ هزار و پانصد سال حکومت ظالمانه، در سایه تلاش، ایثار و از خودگذشتگی شهیدان و ملت به دست آمد.

آیت الله رسول فلاحتی به فرار رسیدن ماه رجب اشاره کرد و گفت: این ماه برکات فراوانی دارد که باید از آن استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.