آیت الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به حمله آمریکا و انگلیس به چند نقطه در یمن گفت: مردم و ارتش یمن سال‌ها تجربه دفاع از کشورشان را دارند و با این حملات غافلگیر و ناتوان نمی‌شوند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به حمله آمریکا و انگلیس به چند نقطه در یمن گفت: مردم و ارتش یمن سال‌ها تجربه دفاع از خود و کشورشان را دارند و با این حملات غافلگیر و ناتوان نمی‌شوند.

امام جمعه قم با بیان اینکه ارتش یمن مجهز به موشک‌هایی است که می‌تواند پایگاه‌های آمریکا را در بحرین مورد هدف قرار دهد افزود: گشودن جبهه جدید و شعله ورکردن آتش جنگ در منطقه به صلاح این کشور‌های متجاوز نیست. 

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در سالروز قیام تاریخی ۱۹ دی مبنی بر نقش مشارکت مردم در استحکام نظام اسلامی گفت: مشارکت و پشتیبانی مردم، عاملی برای ایجاد تغییرات تاثیرگذار برای پیشرفت کشور و خنثی کننده توطئه دشمنان است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با اتکا به رای مردم حرکت می‌کند و دشمنان به دنبال ایجاد گسست بین مردم و صندوق‌های رای هستند تصریح کرد: به فضل الهی مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای، امید دشمنان را ناامید و با انتخاب مجلسی انقلابی و وفادار به آرمان‌های بلند امام راحل و اصل ولایت فقیه، مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند کوبید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار