مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۱۹ درصدی صادرات ازپایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۴۰۹ هزار و ۱۰۰ تن کالا از مرز بیله سوار صادرات شده گفت: این میزان کالا توسط ۱۸ هزار و ۹۶۹ دستگاه کامیون از مرز صادر شده است.

او بااشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۳۴۳ هزار و ۵۴۵ تن کالا توسط ۱۵ هزار و ۶۴۱ دستگاه کامیون از مرز صادرات شده بود افزود: امسال افزایش ۱۹ درصدی را شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار عمده کالا‌های صادر شده را شامل انواع کاشی، فلفل، نمک، شیشه، سیب زمینی و سنگ‌های ساختمانی برشمرد و تصریح کرد: در مدت یاد شده حدود ۲۲ هزار تن کالا توسط ۱ هزار دستگاه کامیون وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی در ۹ ماهه گذشته ترانزیت ورودی ۳۰۸ هزار و ۷۶۳ تن کالا را توسط ۱۴ هزار و ۳۸۴ دستگاه ناوگان از مرز بیله سوار یاد آور شد و اظهار کرد: ۸۲ درصد از این کالا‌ها توسط کامیون آذری، ۶ درصد ایرانی، ۹ درصد گرجی و ۳ درصد نیز توسط کامیون سایر ملیت‌ها وارد مرز بیله سوار شده است.

او از ترانزیت خروجی ۴۶۱ هزار و ۲۸۳ تن کالا توسط ۲۰ هزار و ۹۹۶ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار خبر داد و خاطر نشان شد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۱۴ هزار و ۹۷۷ تن کالا ترانزیت خروجی شده بود در ۹ ماهه گذشته ۱۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۹ ماهه گذشته به تردد ۴۰ هزار و ۶۹۸ دستگاه وسیله نقلیه خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این میزان ۳۵ هزار و ۵۵۲ دستگاه وارد و ۳۹۷ دستگاه نیز خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۹۸ هزار دستگاه وسیله نقلیه ائم از پر و خالی از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت: از این میزان ۵۳ هزار و ۳۳۸ دستگاه وارد و ۴۴ هزار و ۵۰۶ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

او افزود: در این مدت ۹۶ هزار و ۱۳۵ دستگاه کامیون و هزار و ۷۰۹ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و ۴۶۵ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده بودند در ۹ ماهه گذشته افزایش ۱۷ درصدی را شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.