رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور در استان جذب شد و در هفته پیش رو تفکیک و سهم دستگاه‌های اجرایی مشخص می‌شود.

حمید رضا منتظری در نشست شورای اداری بخش گندمان از توابع شهرستان بروجن، اظهار داشت: هشت درصد اعتبارات سفر‌های استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

وی افزود: براساس آمار‌ها چهارمحال و بختیاری دومین استان کشور در بخش جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور شناخته شده است.

منتظری اضافه کرد: از دستگاه‌های اجرایی استان درخواست می‌شود اقدام لازم در خصوص جذب اعتبارات را انجام دهند.

وی گفت: در زمان حاضر نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری ۴۲.۵ درصد اعلام شده درحالی که این نرخ در کشور ۴۱.۵ درصد است.


بیشتر بخوانید


منتظری تصریح کرد: یکی از مولفه‌های مهم در خصوص نرخ بیکاری و فلاکت درصد اشتغال است که این نرخ در استان ۳۷.۶ درصد می‌باشد.

وی افزود: این اقدام انجام شده در فضای مجازی؛ در مقابل تلاش دولت سیزدهم اقدامی مذموم، نابخردانه، ناجوانمردانه و غیر کارشناسی است.

منتظری تصویب ستاد استان‌های زاگرس نشین از سوی دولت سیزدهم برای رسیدگی به مشکلات این استان‌ها و تشکیل ستاد استانی با سه کمیته برای احصای مسائل استان چهارمحال و بختیاری از جمله گام‌های مهم برداشته شده در این استان می‌باشد.

وی یادآور شد: یکی از راهبرد‌های مهم مدیریت ارشد استان در چهارمحال و بختیاری توسعه استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منتظری با اشاره به تدوین سند اساسی توسعه استان و سند‌های پشتیبان در استان گفت: تلاش می‌شود با تدوین سند‌های توسعه برای بخش‌ها و شهر‌ها روند توسعه استان به شکل اساسی‌تری دنبال و پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.