فرماندار بیله‌سوار مغان از ممنوعیت فروش مرغ زنده در این شهرستان به ویژه جعفرآباد و روستا‌ها خبر داد.

صاحبعلی اصغری امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به آمار بالای فروش مرغ زنده در روستاهای منطقه گفت: تاکید فرمانداری بر توزیع مرغ در مرغ فروشی‌ها و ساماندهی عرضه آن بوده و در صورت اعلام و گزارش موارد تخلف فروش مرغ زنده در سایر اماکن و واحدها با جدیت برخورد خواهد شد.

فرماندار بیله‌سوار مغان افزود: معضل عرضه مرغ زنده که بهداشت محیط و مصرف‌کنندگان را به مخاطره می‌اندازد باید برچیده شده و شاغلان این حرفه ساماندهی شوند.

اصغری همچنین با انتقاد از بالا بودن قیمت میوه در این شهرستان نسبت به شهرستان‌های همجوار خواستار اقدام شهرداری با همکاری راهنمایی و رانندگی نسبت به ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در بیله‌سوار شد.

به گفته او، در ماه گذشته ۴۰۰ مورد بازرسی با همکاری جهاد کشاورزی از اصناف این شهرستان انجام و واحدهای صنفی متخلف در مجموع ۶۲۰ میلیون ریال جریمه شدند.

فرماندار بیله‌سوار مغان همچنین بر لزوم تامین میوه شب عید و اقلام اساسی ماه مبارک رمضان ، نصب برچسب قیمت در فروشگاه‌ها و بازارچه‌های مرزی و نظارت بر نرخ خدمات ارائه شده در کافی نت‌ها ، چاپخانه‌ها ، شیرینی فروشی‌ها ، آرایشگرهای مردانه و مراکز تعمیر و تجهیز خودرو تاکید کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.