دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تربت‌ حیدریه گفت: جهاد تبیین نیاز ضروری نسل امروز است تا با گذشته خود آشنا شوند و در غیر این صورت دشمنان طاغوت را زینت بخشیده و به تحریف انقلاب می‌پردازند.

غلامرضا زمانیان روز چهارشنبه در تجمع اصناف و بازاریان تربت‌حیدریه که در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در مسجد جامع این شهر برگزار شد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در برنامه گام دوم برای ما جهاد تبیین را تکلیف کرده‌اند، گفت: شایسته است چرایی انقلاب را تبیین کنیم.

وی بیان کرد: امروز خطر تحریف واقعیت‌ها از تحریم‌ها بیشتر و لذا محوریت جهاد تبیین، بیان واقعیت‌های جامعه و لزوم شناخت آن به نسل جوان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تربت‌حیدریه ضمن گرامیداشت شهادت هموطنان در کرمان اظهار کرد: بزدلان زبون از آن رو که توان مقابله با دلاور مردان نظامی و انتظامی ما را ندارند، این بار به سراغ مردم بی‌دفاع کوچه و بازار رفتند تا از وفاداران به نظام مقدس اسلامی انتقام بگیرند و به خیال خام خویش مردم ما را از حضور در صحنه‌های انقلاب بترسانند.

زمانیان ادامه داد: اگر منافقین دست پرورده شیطان بزرگ در جریان ترور‌های کور خود در دهه ۶۰ توانستند سد راه سیل خروشان ملت مسلمان ایران شوند، اینان نیز می‌توانند گلزار شهدای کرمان را خالی از مردم نمایند و با هدفی واهی، نظام اسلامی را متزلزل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار