رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرحله جدید طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

سردار حسین رحیمی به اجرای هفدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالا‌های گمرکی، دخانی و ترانزیتی اشاره کرد و گفت: این طرح به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد که در اجرای این طرح تهران بزرگ، آذربایجان غربی و هرمزگان بیشترین کشفیات را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰۰ میلیاردریال گفت: در اجرای این طرح ۹۸۷ دستگاه خودرو توقیف شد که از این تعداد ۶۸۷ دستگاه خودرو از نوع خودرو‌های شوتی بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه با رصد و مهندسی و تحلیل محل وقوع جرایم اقتصادی طرح‌های مختلف سراسری، منطقه‌ای و استانی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت مرزبانی و سایر پلیس‌های تخصص بهره گرفته شده و یک هزار و ۶۵ فقره پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه عزم پلیس در برخورد و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی جدی است، گفت:‌پلیس امنیت اقتصادی در مسیر دفاع از حقوق مردم و اجرای ماموریت‌های خود مقتدرانه به میدان آمده است. پلیس امروز با هم افزایی و جلب مشارکت‌های مردمی به دنبال تقویت امنیت اقتصادی کشور است.

برچسب ها: فراجا ، کالای قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۱ دی ۱۴۰۲
رئیس پلیس عزیز ابتدا از نیروهای پاسگاه ها و نیروی انتظامی و مرزبانیها شروع کنید همه اینها درست می شود کمتر کسی به دنبال قاچاق ، سرقت و یا خلاف نی رود فساد در این مجموعه ها عامل اصلی است البته شما هم باید فکری برای مشکلات مسکن این کارکنان و وضعیت حقوقشان بکنید هر جند سیری ندارند .بروید ببینید بیشترین قانون شکنی و قانون گریزی بین مردم است یا این کارکنان که تخلف کردن را کم هزینه می کند البته نه هر هزینه ای .اگر صداقت دارید و جزء خادمین ملت هستید یک بررسی بسیار ساده همه چیز را مشخص می کند بعنوان یک متخلف جزء وارد شدن به یک پاسگاه حتی بیگناه که گماهتان ثابت نشده مصلا موتور تان را به دلیل همراه نداشتن سند توقیف کنند خواهید دید چه اتفاقاتی در کلانتری‌ها می افتد .بسم الله