مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا با سفر به قطر به دنبال آزادسازی اسرای صهیونیست در بند حماس است.

آزادسازی اسرای صهیونیست از بند جنبش مقاومت فلسطین (حماس) یکی از مواردی است که مقامات آمریکایی به دنبال رسیدن به آن هستند. واشنگتن به عنوان بزرگترین حامی تل آویو در نظر دارد با میانجیگری شرکای نزدیک خود در منطقه این امر را محقق کند. 

به گزارش الجزیره، برت مک گورک، مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در امور خاورمیانه به سمت دوحه، پایتخت قطر حرکت کرده است تا با شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخست وزیر این کشور جهت آزادسازی اسرای صهیونیست از دست جبهه مقاومت رایزنی کند. 

قطر و مصر نقش محوری در میانجیگری میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی برای آزادسازی اسرای صهیونیست ایفا می‌کنند. 

آکسیوس در این باره می‌نویسد: مقامات قطری و آمریکایی این سفر را برجسته نکردند. آن‌ها سفر مک گورک را اعلام نکرده و گزارشی از برنامه دیدار او با نخست وزیر قطر منتشر نکرده اند. 

مقامات ارشد حماس و جهاد اسلامی از سیاست همه در برابر همه در مذاکرات با طرف صهیونیست حمایت می‌کنند بدان معنا که تمامی اسرای صهیونیست در بند در برابر آزادی تمامی اسرای فلسطینی، آزاد خواهند شد؛ موضوعی که مقامات صهیونیست حاضر به تن دادن به آن نیستند.

برچسب ها: جنگ غزه ، قطر ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۲۱ دی ۱۴۰۲
اینها دیگه چقدر بی شرف هستند بخاطر ۱۰۰ اسیر که در جای امن هستند ارزش قائل هستند ولی برای صدها نفر بیش از سه ماه هر روز خدا میکشند ارزش قائل نیستند کجاست غیرت عرب ؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ دی ۱۴۰۲
خوابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ دی ۱۴۰۲
مردم قطر با غزه همراه باشید نه با دشمن غزه
آخرین اخبار