شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۲ خانه موسوم به پلاک قرمز (محل تجمع معتادان متجاهر) در شوش و اتابک اعمال قانون و پلمب شده است.

محمد شیری گفت: طرح شناسایی خانه‌های ناامن از ابتدای سال در دستور کار قرارگاه اجتماعی منطقه قرار گرفته است و همچنان نیز ادامه دارد و پس از شناسایی با حکم دادستانی، طرح جمع‌آوری معتادان و پلاک‌های قرمز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۵ به شناسایی ۴۱ پلاک قرمز در سطح ناحیه یک منطقه ۱۵ اشاره کرد و افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی ۳۰ پلاک قرمز از ابتدای سال طی ۳ فاز، پلمب و دیگر خانه‌های شناسایی‌ شده نیز پس از طی مراحل قضایی، پلمپ خواهد شد.

شیری در ادامه عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، ۱۲ پلاک قرمز نیز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی در ناحیه دو طی این مدت پلمب شده است.

او در ادامه افزود: همچنین از ابتدای امسال، ۷ هزار و ۸۸۳ معتاد متجاهر از منطقه ١۵ جمع‌آوری و برای ادامه روند درمان تحویل مراکز اقامتی و کاهش آسیب «یاورشهر» شده‌اند.

شهردار منطقه با بیان اینکه طرح‌ها و اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش و اتابک از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شده است افزود: این طرح ویژه با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و درخواست‌های متعدد آن‌ها اجرایی شد که قطعا در کاهش آسیب‌های احتمالی متاثر از وجود خانه‌های پلاک قرمز تاثیرگذار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار