قائم‌مقام کمیته امداد امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۶۸۰ میلیارد ریال کمک مردمی در ۱۷۰ مرکز نیکوکاری عمومی و تخصصی استان جمع‌آوری شد.

سید مهدی هاشمی اظهار داشت: امسال کمک‌های نقدی مردم استان به مراکز نیکوکاری بیش از ۸۰ میلیارد ریال و کمک‌های غیرنقدی ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار داشت: مراکز نیکوکاری استان با هدف کمک به نیازمندان و رفع مشکلات اقتصادی آن‌ها فعال شده است و هم اکنون ۴۸ مرکز به صورت تخصصی در بخش فرهنگی، قرآنی، درمان، اشتغال، زکات و مسکن فعالیت دارند.

هاشمی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای تسریع در روند خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند توسط نیرو‌های مردم راه‌اندازی می‌شوند، افزود: در این مراکز کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط نیرو‌های مردمی جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت می‌رسد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه خدمات رایگان برای نیازمندان از مهمترین فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است و دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق مختلف، شناسایی و جذب خیرین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

هاشمی افزود: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار